førstegangs Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Helledussen så skjønn! Blir jo helt tussete av å se på alle de søte bildene ble skikkelig valpesjuk jeg. Legg gjerne ut flere bilder Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Guest Yellow Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Ja hun er virkelig sukkersøt, både inni og utenpå Hvorfor tror du moren kan ha kooiker? Ikke at hun ikke kan ha det da, men bare lurer. Snuten? Hun har ganske "flat" og kraftig snute, ja.Vet ikke helt hva det var, har jo bare sett det bildet, men synes jeg kunne se likheter. Et bilde av rasen der man ikke ser de kjennetegnede øretustene: Siter
Snickers Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Hipp hurra, Gába er blitt 1 år! Det må feires med en oppdatering Hun har vokst til og blitt hele 4 kg (noe mindre enn hva vi håpet på), men duger likevel som den ekstrahunden vi ville ha. Grei å ha med å gjøre, men hun har funnet stemmen sin, og det er til de grader irriterende. Hun vet godt at det ikke er lov, men bjeffer likevel. Men ingen er perfekt, trøster jeg meg med. Veldig lydig og søt er hun, og hun og Timmi nyter livets glade dager sammen. Det er så fint å se hvor trygge de er på hverandre. Noen bilder fra 6 mnd til nå Leker utstillingshund På 3 dagers fottur på Finnmarksvidda. Litt våt og sliten men pyttsann Timmi la seg ned utendørs! DET skjer ikke ofte. Mine fine små 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2014 For en fantastisk nydelig hund. Siter
Snickers Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Takk, så snille dere er Siter
Maria Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Gába er fin, hun Leja var veldig begeistret for henne i alle fall! Siter
Heidihj Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Herregud, så utrolig søt hun er! Siter
soelvd Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Herlighet, hun må være den søteste hunden jeg har sett noen sinne (og jeg tuller ikke og jeg har sett mange hunder!) Siter
MegaMarie Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2014 Hun er råsøt Hun ser nesten ikke ekte ut med den rene lyse fargen! Siter
Snickers Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Tusen takk dere, veldig koselig med skryt 1. Juledag ble feiret med en lang tur i skogen, og det er det beste både hunder og eiere vet! 2 Siter
Recommended Posts