Calina Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Okei folkens! Nå trenger jeg deres hjelp her. Jeg sitter og skal finne valpenavn til dobermann på bokstaven L. Jeg trenger både tispe og hannhund navn. Kennelnavnet kommer først, og så langt har jeg vridd vaskekluten av en hjerne,og kommet frem til disse: Legolas Legazy Limited edition -og der er det stopp... Hjjjeeeeeelpppp...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Larry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Lima Lupus Lana Linus Leo Laffen Ludde Laini Lessi Lissi Letti Lucky Loke ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 tusen takk - nå må jeg legge til at oppdretter liker litt "fancy" navn - så f.eks Lucky tror jeg vil evt bli en Lucky Luke Og P.S; hun er ikke norsk...;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 tusen takk - nå må jeg legge til at oppdretter liker litt "fancy" navn - så f.eks Lucky tror jeg vil evt bli en Lucky Luke Og P.S; hun er ikke norsk...;-) Lois Lane . Min gamle tispe het det . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Lady Gaga Lily Allen Lauren Bacall Lana Del Rey LeAnn Rhimes Lil Kim Lindsay Lohan Linda Evangelista Labyrinth Larry King Lenny Kravitz Leonardo DiCaprio/DaVinci Lil Wayne Lionel Richie m fl 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Lucifer's Nightmare! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Lucifer's Nightmare! Jupp, ville kjøpt en dobber med det navnet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Stamtavlenavn på L??? Neeeei, det har jeg ikke en liten liste på Loco MotionLap Of Honor Luck Of The Draw Legally Blonde Last Man Standing Let Me Entertain You Little Lord Let’s Join The Joyride Lapdance Lucky StrikeLook At me goLunar Eclipse Locomotion Little Chief White CloudLast MinuteLayout Larger Than Life Love Of My Life Less Is More Life On Mars Love Is In The Air Living Legend Looking Good Look Twice Love At First Sight Love Is My Drug Love Is A Drug Lucky Strike Lady Of The House Lady Killer Late Night Looks Like A Million London Calling Lap Top Less is More Live Life Love Life Luck Charm Loyal Friend Lady Killer Last Chance Lawless Limitless Lock Ness London Lord of the Rings Love at First Bite Love Guru Love Hurts Love to Kill Lucky One Let It Shine Living Large Like A Joke Loveletter (to ...) Lying Eyes Love The Skin You're In Living Large Let's Dance Look Around Like No Other Long Time No See Look Before Your Leap Look Who's Talking Look-Alike 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Søk på Idioms, så får du opp engelske uttrykk og ordtak, ofte alfabetisert. Mye gøy å hente, for eksempel: Last but not least Lend Me Your Ear Let Bygones Be Bygones Let Sleeping Dogs Lie Let's Level The playing field Like a chicken with its head cut off: Liquor Me up Loose Cannon Leaves A Lot To Be Desired Labour Of Love Laidback Loser Landing On My Feet Landslide Victory Last But Not Least Laying Down The Law Lead A Dog's Life Lead The Way Leading Questions Leaning Over Backwards Leaping To Conclusions Learned It By Heart Learned It The Hard Way Leaves No Stone Unturned Left At The Altar Less Than Pleased Levelheaded Lull Before The Storm 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Lucifer's Nightmare! Midt i blinken for Calina! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 U guys are AWESOME !!! :D :D Jeg hadde tenkt meg en med navnet "Legacy to Iztaris", men OIIIII......! Jeg må seriøst revurdere!! lol - Lucifer`s Nightmare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Hva er oppdretternavnet? For meg er det bittelitt vesentlig at ikke bikkja heter Skogsvargens Legacy of Supreme Warrior eller Beautybells Frøyadatter eller Köszönöm Lovebug, liksom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Jeg vil helst ikke ut med kennelnavn før oppdretter selv legger ut info. Men de navnene som SFX, Line og Yodel har lagt ut f.eks, er right on the spot. Jeg har fått lov til å komme med navneforslag fordi jeg skal ha en valp, og hun ikke har mange navn på L.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 U guys are AWESOME ! :D :D Jeg hadde tenkt meg en med navnet "Legacy to Iztaris", men OIIIII...! Jeg må seriøst revurdere! lol - Lucifer`s Nightmare! Hah! Eg visste det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Greit at jeg "låner" noen navn. Mitt neste kull blir et "L" kull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Lethal Weapon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Lån i vei. Lethal weapon er også notert! Takk !! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Lex Luther;)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Lady Landstrykeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Lady Landstrykeren Nå fikk jeg meg en god latter! Dette er faktisk et forslag fra oppdretter..! Men da på engelsk - Lady and the Tramp..hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts