Tavi Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Aaaw, for noen vidunderlig søte ører hun har <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Herlighet så søt hun er Anette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Nå er hun 12 uker og har fått snart alt av vaksiner og ormekurer 2,5 uke til hun er hjemme i armene mine begynner å være litt brindle på øra, søta Jeg? uskyldig... 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 åh så herlig uproposjonert 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Hun er rå søt! Også er hun en Pi allerede! Hvilken dato henter du henne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Hun er rå søt! Også er hun en Pi allerede! Hvilken dato henter du henne? 1 september :-) 2 uker og 2 dager igjen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Åå, så kos 10 dager etter henter jeg min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Åå, så kos 10 dager etter henter jeg min! Jah. Synes det er urettferdig at din er født senere og blir hentet før Pi er 3,5 mnd når hun kommer hit :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Haha, men sånn går det når du henter valp fra langt vekk i stand! Tipper hun er verdt det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Jeg ler så jeg griner De 3 brindle jentene bryter seg ute hele tiden, mens de sorte sitter igjen Pi sitter bak Delta som jobber med å rømme Pi til høyre bak Delta som blir dyttet/slikket over gjerdet 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Nydelige Pi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 De ørene. Hun er ikke lite søt da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Hahaha, fantastisk Corgier som prøver å rømme! Hvor gamle er de nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Hahaha, fantastisk Corgier som prøver å rømme! Hvor gamle er de nå? De er 3 mnd alle mann 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 :D Gleder meg på dine vegne!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 15 uker og kommer hjem på søndag 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Hvordan har jeg gått glipp av tråden her? Har faktisk tenkt at nå er det jammen på tide at Pi får sin egen tråd snart (kanskje bare jeg skal oppdatere meg litt mer..) Hun blir jo bare flottere og flottere Tipper du gleder deg litt til denne helgen er nesten over! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Åååå nå blir det spennende utover altså!!! Jeg vet ikke om jeg synes corgier er stygge eller pene jeg.. jeg flirer ihvertfall godt over enkelte sider av dem - men det betyr bare at jeg synes de er knallfine! Fantastiske ører, nydelig uttrykk simpelthen. Og klatre-corgi har jeg aldri sett før Godt du ikke skal ha sånn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 og DER sluttet hun å se ut som en valp! I den grad corgier kan se voksne ut Gleder meg til å treffe henne! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Helledussen så søt! Og dei hadde alt for mange, tar du med eit par tre stykker? Vil haaa! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Hun er bare supersøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 og DER sluttet hun å se ut som en valp! I den grad corgier kan se voksne ut Gleder meg til å treffe henne! Enig! Plutselig var hun voksen. Og så søt da ser jo ut som en (litt lav og lang) BC 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Nyyydelig, gleder meg til å hilse på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Såå søt hun var og POFF så var hun vakker. Kjempefin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 bare vent til søndag dere, efit og jeg har 12 timer til å gjøre ingenting enn å sitte og se på hun i polen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts