Garp Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Å herlighet så døøøøøøt!! Søteste halen da. Og de stive frembena som stikker rett frem i lufta. Måtte de den mange ganger! 1 Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Det er ikke til å tro Kua plukker opp ting i treningssammenheng @borderen kan skrive under på hvor ukomfertabelt Kua syns det er når det er en forventing til å plukke opp noe. Av en eller annen grunn, så liker hun treningsapportsaken til Ymse, den driver hun å stjeler på bordet osv. Jeg har med vilje latt hun gjøre det, for henne er alt spennende om det ikke er lov. Så begynte jeg veldig forsiktig å klikke for det, nå etter en mnd forstår hun hva jeg vil, hun plukker den opp om jeg legger den foran henne, og kan gjøre det flere ganger på rad Det går ekstremt sakte framover, men jeg tror jeg må ta det veldig sakte for at hun skal i det hele tatt gjøre det. Jeg er litt der at jeg gidder ikke legge masse trening i alt det andre, om vi alikevel ikke får apportert. Så teit er jeg Skal prøve å få filmet henne! Sånn utenom det har utbryterkongen a.k.a Ymse, fått aluconsult bur, skal like å se han bryter seg ut av det. Det skal også forsterkes med plater 5 Siter
LinL Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Jeg vil se bilde/video av kua på tur med den nye lua! 1 Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Jeg vil se bilde/video av kua på tur med den nye lua! Hahaha, det er så varmt her at hun ikke trenger det men kan late som! Siter
LinL Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Hahaha, det er så varmt her at hun ikke trenger det men kan late som! Siter
borderen Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Så sinnsykt kult at hun har begynt å plukke opp! Det måtte jo faktisk skje på eget initativ, når hun ellers i livet aldri hadde plukket opp annet enn mat 1 Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Så sinnsykt kult at hun har begynt å plukke opp! Det måtte jo faktisk skje på eget initativ, når hun ellers i livet aldri hadde plukket opp annet enn mat Ja, hender en sjelden gang hun plukker opp leker men så fort hun aner en forventing fra meg er det slutt. Hun surrer noe helt voldsomt da, tuller og svinser. Men hun plukker opp, og da er det håp! Siter
Guest lijenta Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Sånn utenom det har utbryterkongen a.k.a Ymse, fått aluconsult bur, skal like å se han bryter seg ut av det. Det skal også forsterkes med plater Kan fortelle at halvbroren bruker hele kroppen når han bryter seg ut. Krumming av rygg, logring med hele skrotten, og tenner har jeg sett i bruk. Derfor ble det godt med strips og da blir han der hihi. Men har klart å sove i ro om natta da Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Kan fortelle at halvbroren bruker hele kroppen når han bryter seg ut. Krumming av rygg, logring med hele skrotten, og tenner har jeg sett i bruk. Derfor ble det godt med strips og da blir han der hihi. Men har klart å sove i ro om natta da Det gjør brøytebilen her også Siter
Guest lijenta Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 . Det gjør brøytebilen her også Slektskapet stemmer så her får vi skylde på far Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Min lille supersterke Ku! (gidd å mas om riktig sele osv. Den fungerer helt fint til jeg får den spesialsydde WP selen! Så det så 3 Siter
Garp Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Så flink hun er. Artig å se at hun får brukt seg. Fikk også lyst å prøve kjettingtrekk nå. En dp her også som elsker å trekke! 1 Siter
Kaja Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Endelig fått med meg speilrefleksen oppover.. Etter å ha vært uten lader i lange tider Perfekt vær idag, sol og varme Gikk en times tid i skogen, på skare! Ymse er stort sett utenfor kamerarekkevidde så lenge han er i bevegelse men De er friske etter kennelhoste og begge har hauger med energi som må ut! FB kval.. hmm.. Jegern 6 Siter
Teserere Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Han ser så fin ut Kaja! Gleder meg til å treffe han 1 Siter
SiriEveline Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Ymse! Enig med Teserere, gleder meg til å møte 1 Siter
Khela Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Ymse virker helt som my cup of tea 2 Siter
MegaMarie Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Kuas latest triks! Hun er så søt Ler mye av denne hunden Hahah, den halen Jeg er litt der at jeg gidder ikke legge masse trening i alt det andre, om vi alikevel ikke får apportert. Så teit er jeg Skal prøve å få filmet henne! Hva er det du trener til? Lydighet? Klasse 1 har jo ikke apport, så du kan jo starte der Men jeg skjønner deg veldig godt. Jeg har en selv som nekter å apportere Jeg har slitt lenge med det, og fy så kjedelig å jobbe med en hund som bare syns den er ekkel! Litt kjipt å få opprykk til klasse 2 da om man vet man ikke får til apporten. Lykke til videre, jeg håper dere får det til Siter
Kaja Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Hahah, den halen Hva er det du trener til? Lydighet? Klasse 1 har jo ikke apport, så du kan jo starte der Men jeg skjønner deg veldig godt. Jeg har en selv som nekter å apportere Jeg har slitt lenge med det, og fy så kjedelig å jobbe med en hund som bare syns den er ekkel! Litt kjipt å få opprykk til klasse 2 da om man vet man ikke får til apporten. Lykke til videre, jeg håper dere får det til LP ja:) klae vi kan jo gå klasse 1 men kjedelig å stoppe der 1 Siter
AnnChristin Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Jeg forventer bilde i jordbæret altså Siter
Kaja Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Jeg forventer bilde i jordbæret altså Her ^^ hun forsvarer den ovenfor Ymse 3 Siter
MegaMarie Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 LP ja:) klae vi kan jo gå klasse 1 men kjedelig å stoppe der Ja, jeg skjønner det veldig godt. Men dere må jo begynne et sted Jeg tenker selv at motivasjonen for å trene inn apporten vil komme om vi får opprykket til klasse 2. Med Blondie er det enklest å fokusere på 1 ting av gangen. Så vi tar først klasse 1, deretter kan vi jobbe med klasse 2 1 Siter
AnnChristin Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Hihi, så søt! Ser ut som om den falt godt i smak 1 Siter
Poter Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Skrevet 20. Mars 2014 Så søt hun er inni jordbæret! Ymse minner meg mye om Eine. Herlig med slike flipp-flapp ører OG lepper! 1 Siter
LinL Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Skrevet 20. Mars 2014 Her ^^ hun forsvarer den ovenfor Ymse Søte kua Rotta ønsker seg og. Synes fortsatt du må legge ut bilde av kua i lua! Siter
Artemis Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Skrevet 20. Mars 2014 Kua i jordbæret :wub: Har ikke Ymse fått eget jordbær i Ymse-størrelse? Siter
Recommended Posts