Ganzie Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Har du flere bilder av den? EDIT: Ser forøvrig du nevner at du skal bruke nye skinn i neste omgang. Kan jeg spørre hvilke(n) farge disse skinnene har? Har fått med meg at hermelinene kan komme i litt forskjellige farger. Skal få tatt noen nye bilder etterhvert. Et skinn er svart/tan og det andre er viltgrått med litt rødforsterking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Da har jeg sydd et par nye katteleker. Mus 4: Mus 5: Og et annet bilde av roadkill-musa: Alle er 11-12 cm lange, har hale og er fylt med en liten tøypose catnip. Pris: 100,- pluss 19,- i porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg vil ha en katteleke. Kan godt ta roadkill om den er upoppis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg vil ha en katteleke. Kan godt ta roadkill om den er upoppis Hehe, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Vil gjerne ha Mus 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Mine hunder elsker leka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Vil gjerne ha Mus 4 Send PM med navn og adresse Mine hunder elsker leka! Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies hehe Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Leka kom i posten i går, Melvin er helt vill etter den Gleder meg til å bruke den på AG-trening seinere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Det var utrolig koselig å høre, Ane Leka kom i posten i går, Melvin er helt vill etter den Gleder meg til å bruke den på AG-trening seinere i dag! Så bra Liker å høre at de blir satt pris på *kikke på fingrene som har masse hull etter nålestikk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Forresten, lekene har flere funksjoner; jeg satt og koste med den under ca hele frokosten i dag SÅ myk og go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Forresten, lekene har flere funksjoner; jeg satt og koste med den under ca hele frokosten i dag SÅ myk og go! Fått deg husren kanin? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Signerer. Akkurat derfor jeg kjøper av Ganzie, jeg hadde aldri kjøpt en kaninleke i en dagligvare eller dyrebutikk. Liker å vite at dyra som blir brukt har hatt det bra når de levde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Gleder meg til å se hvordan Max reagerer på å få kaninleke MED catnip. Tipper han blir å være helt i himmelen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Da har jeg kun denne igjen: Mus 5: Den er 11-12 cm lang, har hale og er fylt med en liten tøypose catnip. Pris: 100,- pluss 19,- i porto. Og jeg må bare si at jeg synes det er utrolig gøy at så mange er interessert i lekene Det gjør det virkelig verd alle timene jeg legger ned i garving, bearbeiding og når jeg sitter og banner og syr og stikker meg til blods 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg vil ha den!Har noen katter som snart går på veggen her. Går ikke ann å gå ut når det er snø!De trenger virkelig noe å finne påSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg vil ha den! Har noen katter som snart går på veggen her. Går ikke ann å gå ut når det er snø! De trenger virkelig noe å finne på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det må vi gjøre noe med, ja Send meg en PM med navn og adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 prikkedyret elsker kaninleka :-) :-) Vi må nok ha en til senere!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Blir det en omgang til med hundeleker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Blir det en omgang til med hundeleker? Jepp, blir flere hundeleker etterhvert Har to skinn som holder på å tørke, så da er det en dag eller to med strekking og mykgjøring før jeg kan begynne å sy. I løpet av uka vil jeg tro de første lekene er ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Tror Ganzie bare må parre i vei kaninene sine.. Haha Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Og jeg leste litt fort : Hundelsker i kaninskinn selges- og vurderte straks å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Tror Ganzie bare må parre i vei kaninene sine.. Haha Sent from my iPhone using Tapatalk Her er det bare å produsere i vei Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn Bonus å kunne levere "etiske hundeleker" til sonen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Her er det bare å produsere i vei Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn Bonus å kunne levere "etiske hundeleker" til sonen Hehe, nei, jeg trodde ikke det Og bra er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts