Tonje Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Jeg er i humør for en skikkelig god komedie, men synes det er vanskelig å komme over filmer jeg virkelig ler høyt av. Så, hva er din favoritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Liar, Liar må være min favoritt. (Lystløgneren på norsk). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Min favoritt er The Big Bang Theory Sheldon RED: Øh, av en eller annen grunn tenkte jeg på TV-serier..? Dunno why Av filmer liker jeg godt: - Bruce Almighty - I Love you Philip Morris - Hitch - Flukten fra Hønsegården - ALT med Dagfinn Lyngbø Har Evolusjon og Ka e vitsen? på film 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Det meste med Jim Carrey.... For eksempel: - Fun With Dick and Jane - The Mask - Bruce Almigthy - Dumb and Dumber Ellers: - The full Monty (i blanke messingen) - Flukten fra hønsegården - Shallow Hal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Åh, jeg er så dårlig til og huske på ting, men om jeg må velge en så tror jeg nesten jeg må si Kopps, elsker den filmen. Ellers har jeg sett en del gode norske komedier, mennesker i solen synes jeg var helt fantastisk morsom og om jeg husker rett så var også De gales hus veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 South Park Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 2 broke girls! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 norsk teater-komedie: rett i lomma, den er virkelig verd å få med seg! Ellers liker jeg crazy, stupid love Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Ace Ventura 1 & 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Notting Hill :-) men er jo ikke hysterisk morsom da, mer søt og fin morsom. Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Og Bridgetown lønes som mobilen kaller det. (Bridget jones)Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Hangover 1,2,3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Åh, jeg er så dårlig til og huske på ting, men om jeg må velge en så tror jeg nesten jeg må si Kopps, elsker den filmen. Ellers har jeg sett en del gode norske komedier, mennesker i solen synes jeg var helt fantastisk morsom og om jeg husker rett så var også De gales hus veldig bra. Jaaa!! Kopps! Den hadde jeg helt glemt, men den er jo hysterisk morsom og blir bare morsommere og morsommere hver gang man ser den! Anbefales virkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Kong curling begynner på TV Norge nå, faktisk ganske så morsom Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CharlotteP Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 21 jump street This is the end Superbad Men jeg har litt sær humor da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Åh, jeg er så dårlig til og huske på ting, men om jeg må velge en så tror jeg nesten jeg må si Kopps, elsker den filmen. Ellers har jeg sett en del gode norske komedier, mennesker i solen synes jeg var helt fantastisk morsom og om jeg husker rett så var også De gales hus veldig bra. Mennesker i solen fantastisk morsom? Og De gales hus, ja, bra film, men morsom? Ja, man har helt klart forskjellig smak og meninger til hva som er komedie og ikke På min liste over filmer jeg ler av, sånn skikkelig, er: -grown ups -dum og dummere -hjelp vi må på ferie -hjelp vi må på ferie til Europa -hjelp det er juleferie Ellers må jeg nevne The breakfast Club, sixteen candles og don't tell mom the babysitter is dead, og En pingles dagbok 1, 2 og 3 Men absolutte favoritten må jo være Full klaff for klikken, fransk komedie som jeg dessverre ikke har klart å få tak i på dvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Mennesker i solen fantastisk morsom? Og De gales hus, ja, bra film, men morsom? Ja, man har helt klart forskjellig smak og meninger til hva som er komedie og ikke På min liste over filmer jeg ler av, sånn skikkelig, er: -grown ups -dum og dummere -hjelp vi må på ferie -hjelp vi må på ferie til Europa -hjelp det er juleferie Ellers må jeg nevne The breakfast Club, sixteen candles og don't tell mom the babysitter is dead, og En pingles dagbok 1, 2 og 3 Men absolutte favoritten må jo være Full klaff for klikken, fransk komedie som jeg dessverre ikke har klart å få tak i på dvd Jepp, med forbehold om at jeg kan ta feil på de gales hus, men jeg tror det er den jeg tenker på. Elsker mørk humor. Mennesker i solen lo jeg hvertfall mye av, bra film, nei, morsom ja veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Sharknardo Etter å ha sett den på tv i går er det desidert den beste komedien jeg har sett, så lenge man tenker på at det strengt tatt skal være en grøsser! Vi lo så vi grein når vi så den i går, så dårlig er den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Sharknardo Etter å ha sett den på tv i går er det desidert den beste komedien jeg har sett, så lenge man tenker på at det strengt tatt skal være en grøsser! Vi lo så vi grein når vi så den i går, så dårlig er den Kan jo kalle det en grøsser da, for den var jo skrekkelig Lo en del av den jeg og, den var bare bra teit. Utrolig at noen klarer lage noe sånn. Jepp, med forbehold om at jeg kan ta feil på de gales hus, men jeg tror det er den jeg tenker på. Elsker mørk humor. Mennesker i solen lo jeg hvertfall mye av, bra film, nei, morsom ja veldig. Mørk humor liker jeg og. Men, foretrekker filmer som shallow grave og the last supper. De gales hus har et par scener som kunne vekke litt latter, f.eks middagen på Bagatelle, men, ikke slik at jeg kategoriserer filmen som en komedie. Mennesker i solen synes jeg bare var tragisk. Klarte ikke finne noe humor i den. Fikk bare en flau smak i kjeften fordi jeg kjenner foreldre som er som foreldrene til guttungen i filmen. Så, er nok det som er grunnen til at jeg ikke lo av den. Kom forresten på en film jeg har ledd en del av gjennom årene: Amerika for mine føtter. Går på tvNorge nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Change-Up Good Luck Chuck Grown Ups Here Comes The Boom Just Go With It Shanghai Knights Shanghai Noon The Rum Diary The Ugly Truth Zookeeper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 @Justisia ikke jeg heller, og det skrev jeg ikke heller, men det er en film jeg lo av og syntes var artig. syntes det var utrolig mye humor gjemt inne der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Borat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts