Henriette Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Da er endelig en årelang drøm i hus:) helt siden jeg gikk på vidergående for 6-7 år siden har jeg sagt jeg skal en dag ha en Lundehund Så igår kjørte vi fra sunnmøre til Kyrksæterøra og henta heim lille Eir Hun er en tøff lita tøtte som tar det meste på strak labb:) La seg like godt oppå Emma og sov:) 12 Siter
Heidihj Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Åh! Jeg elsker virkelig lundiser! Gratulerer med en flott valp! Siter
Henriette Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Takktakk:) hun er virkelig herlig Siter
MarieR Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Fiiiine rasen ^^ og nydelig navn! Siter
Poter Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Kjempefiiiin! Synes det var et så passende navn. Og for en flott golden som er hvit i fjeset Siter
Sheltienkenai Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Gratulerer så mye med en Norsk lundehund! Det siste året har jeg virkelig fått øyne opp for denne virkelig fantastiske og spesielle rasen - og drømmen er nok også en liten lundehund i hus en dag. De virker så herlige og gode. Tviler ikke på at du er en stolt lundehundeier nå! Kos deg med underverket! Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Nhåå så søt! Gratulerer så mye med å få drømmen i oppfyllelse! Lundehunder er veldig søte små hunder! Siter
Shlush Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Gratulerer :-D Viste ikke at det var oppdretter på kyrksæterøra? Vet av en på Aure dog ;-) Nydelig vaaalp :-D Siter
Monica123 Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Herlig valp Gratulerer som ny lundehund eier Siter
bardmand Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Gratulerer! Hun ser helt herlig ut! Siter
MaritaS Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Grattis med valp Lundehund vil jeg også ha i hjemmet en gang.. gleder meg til å se bilder av utviklinga til denne lille saken. Siter
Augustina Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Gratulerer så mye :-) tror det er det søteste dyret jeg har sett på lenge får heller ikke noe mer lyst på valp selv... Neeeeidaaaa...... Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Hva heter valpen sånn på stamtavla? Siter
Henriette Skrevet 15. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2014 Hva heter valpen sånn på stamtavla? Så ikke denne før nå Hun heter Eir Sirisdatter På tide med en oppdatering kanskje? Eir er nå 5.5 mnd, og en skikkelig artig frøken Hun har vert på sitt første valpeshow, den hun ble BIR og BIG 4 Skal på valpeshow igjen siste helgen i April og første helgen i Mai Har testa henne såvidt på noen agility hindre, vi testa slalom, tunell og pølsa i hagen her, og det falt veldig i smak, hun tok faktisk slalomen på 4-5 forsøk Så testa vi mønet på hundeklubben, andre gangen hun skulle over så hadde hun ikke tid til å ta imot godbiten (jepp, sånn sov hun) Eir med bestevennen Wesley/Tjukken 5 Siter
Artemis Skrevet 15. April 2014 Rapporter Skrevet 15. April 2014 Så flott hun er! Skal jeg ha liten hund noen gang nå må det nok bli en lundehund. Siter
Cavalierflat Skrevet 15. April 2014 Rapporter Skrevet 15. April 2014 For en søt liten frøken! Tror jeg bare har sett lundehunden live en gang eller noe, men kunne tenke meg å se mere av dem! Siter
mokken Skrevet 16. April 2014 Rapporter Skrevet 16. April 2014 Eir var et nydelig navn! Hvordan var overgangen fra retriever til lundehund? Store forskjeller på rasene? Siter
Raksha Skrevet 16. April 2014 Rapporter Skrevet 16. April 2014 Absolutt en hund som må vurderes etterhvert altså. Nydelig rase. Siter
Recommended Posts