Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder som blir grå i snuten


Gjest
 Share

Recommended Posts

Kan hunder som har grå/hvite hår på snuten bli svart igjen? Jeg har en svart labrador som har vært grå på snuten i ca 1 år (ikke mye, men noe). Etter denne vinterens røyt er hun helt svart på snuten igjen, merkelig?! :lol: Blir hun yngre? :lol: (6 år snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt snodig ja! Frøkena her startet bli grå når var 4 år, er 7.5 nå blir jo bare værre og værre jo stakkars! Mora hennes var også tidlig grå. Vises jo så godt på svart hund også. Forrige hunden min som var Engelsk Setter ble ikke noe grå, ble 12.5 år men,helt andre farger også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portugiseren (11år) var ganske grå generelt (opprinnelig sort), men etter nedbarbering vokste pelsen seg ganske sort igjen. Den ble etterhvert gråaktig, men ikke like gæli som før klippen. Etter neste klipp ble han helt sort de første centimeterne, så litt mørkere gråskjær. Han har nå veldig fin sortfarge med litt gråskjær, på langt nær så grå som for to år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere bilde av deres hund med grå nese? Ser det liksom ikke for meg.. har en blandingshund på 13,5 år - og han har enda kullsort nese :P Og tolleren min, ja hun blir nok foralltid å ha sin rosa nese <3

Det er hårene som er grå:) ikke selve nesa:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...