BareLinn Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 onmyown87 her Jeg vil fortsatt ha snapvenner ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2015 Etter jeg la ut innlegget om mine lange mystorys fikk jeg syv nye sonenvenner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2015 Etter jeg la ut innlegget om mine lange mystorys fikk jeg syv nye sonenvenner Jeg la deg til like før tror jeg..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2015 Etter jeg la ut innlegget om mine lange mystorys fikk jeg syv nye sonenvenner Jeg får lyst til å bli med på fest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Jeg får lyst til å bli med på fest Bli med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Sier ikke nei til flere snapvenner (laikamor heter jeg der også). Håper jeg kan bli mer aktiv, og få sendt mer hundesnapper i sommer, når jeg faktisk er sammen med hundene <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Det er bare å legge til meg: hulderskulder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2015 Prøver meg på nytt på snapp.. Legg meg gjerne til Navnet er: krileo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Mojten er det en her inne fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Advare dere som adder meg på snap.. Jeg lager laaaaange mystorys når jeg drikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Hahha, underholdning på morgenkvisten i helgene? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Valpespam på storyen for tiden... gad så mye lyd det kan være i en så liten valp! (hulderskulder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Valpespam på storyen for tiden... gad så mye lyd det kan være i en så liten valp! (hulderskulder)Lagt deg til, jeg vil se 'zoivalp De som tåler litt repetitive snaper av en minibull, kan gjerne legge til dj_une 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Mojten er det en her inne fra? Lurer jeg på også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Lurer jeg på også.. Slettet når jeg ikke fikk svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Slettet når jeg ikke fikk svar. Godkjente den aldri jeg høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Vill gärna vara med: trasseltrollet Är inte så hej på tekniska prylar men försöker. Edit: Försöker lägga till folk men den söker inte upp när jag skriver namnet... Tror jag, jag får i vart fall ingen lägga till knapp el liknande? Også må du godkjenne når andre legger deg til. Mistenker at du har en hel haug med snapper liggende på vent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 onmyown87 Jeg vil gjerne ha flere sonenvenner på snap^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Fortsatt beepthemeep Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 tonjekjohansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Fortsatt synnikken og advarer fortsatt om lange storys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Hulderskulder her.. Stort sett bare hund, ellers landskap, en sjelden gang noe annet. Sent from my D5803 using Tapatalk Omg. Det hørtes kjedelig ut! ð Legger stort sett ut bare story. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. August 2015 Rapporter Share Skrevet 13. August 2015 Fortsatt Ponzzy. Mye Damir, litt fjas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. August 2015 Rapporter Share Skrevet 13. August 2015 Cbchei (eller noe lignende) en sonis? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Cbchei (eller noe lignende) en sonis? @Christine muligens ...? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts