TullBull Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Det går mest i minibulle-snap fra meg, så dem som vil ha kan legge til dj_une 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 idae88. Noen av dere som opplever at Snapchat lægger? Noen ganger når jeg får snap, trykker på snappen, så kommer ikke bildet opp. Tlf henger seg. Når snapen først kommer, så står det at det er f.eks 10 sek igjen å vise, så blir snapen borte, fordi de 10 sek gikk når tlf hang seg... Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Prøv å avinstallere. Min funket ikke, alt hang og jeg fikk ikke sett noen snaps! Avinstallerte og reinstallerte og nå funker det som gull. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Tøm loggen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Prøv å avinstallere. Min funket ikke, alt hang og jeg fikk ikke sett noen snaps! Avinstallerte og reinstallerte og nå funker det som gull. Dette gjorde jeg nettopp også. Var som din, og er som en drøm nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 idae88. Noen av dere som opplever at Snapchat lægger? Noen ganger når jeg får snap, trykker på snappen, så kommer ikke bildet opp. Tlf henger seg. Når snapen først kommer, så står det at det er f.eks 10 sek igjen å vise, så blir snapen borte, fordi de 10 sek gikk når tlf hang seg... Tips?Skjer stadig vekk her, har drevet å reinstallert lenge, men her om dagen fant jeg ut at det bare er å tømme loggen Jeg er caroli hvis noen vil sende/motta voffsesnaps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Tøm loggen ;-) ' Smart du Dum meg Hihi det virket iallefall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Montal79 om noen vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Leker folk fortsatt med snapchat? elltoe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Vi er litt drøssere med hverdagssnapper (selfies nærmest ikke-eksisterende), om noen føler for å bli plaget av gulingen maysofie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Jeg elsker snapchat! ( noen påstår det er øvre aldersgrense på 17 år men who cares!?) Frutorslien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Jeg måtte fikse meg ny snapchat, så brukernavn nå er mgsalvesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Tror de fleste på lista mi er lei av bikkja så om dere vil ha drever-bilder, add monikawt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Kan legge til meg også Heter evapeva89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Bare å legge meg til også (katrineeikanger) hvis noen vil se bilder av hvordan vi lever i utlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Om noen tåler sheltiebilder og babybilder så er mitt brukernavn ganzie85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2015 La dere til jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 collietispe ønsker snapp haha, ekke så mye som skjer på snapp for tia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Her går det mest i hundebilder, type gal sheltievalp. Om nokon skulle vere interessert tek eg gjerne fleire hundefolk. Eg er "ittadakimasu" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Her går det mest i hundebilder, type gal sheltievalp. Om nokon skulle vere interessert tek eg gjerne fleire hundefolk. Eg er "ittadakimasu" Gal sheltievalp, ja takk (lagt deg til, tror jeg ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 fått beskjed at en jan_e72 legger til folk fra denne tråden og sender runkebilder++ til folk... så obs obs... om man IKKE vil ha sånt ville jeg ikke godkjent han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 fått beskjed at en jan_e72 legger til folk fra denne tråden og sender runkebilder++ til folk... så obs obs... om man IKKE vil ha sånt ville jeg ikke godkjent han! Såpass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 fått beskjed at en jan_e72 legger til folk fra denne tråden og sender runkebilder++ til folk... så obs obs... om man IKKE vil ha sånt ville jeg ikke godkjent han! Sendte han snap tilbake av ett målebånd som.Viste 4 cm, sluttet da! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2015 Haha han la til meg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2015 Han la meg også til.. Ble blokkert og slettet like fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts