sham Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Noen som er berrysparkle55?? Siter
Cattn Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Flere som har fått snap fra en Mehh? Eller noe... Han hadde vist vært inne å snoket og lagt til folk... Siter
LinL Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Flere som har fått snap fra en Mehh? Eller noe... Han hadde vist vært inne å snoket og lagt til folk... Jeg har fått fra Mheee. Trodde det var noen her inne, men tydligvis ikke ? Siter
Cattn Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Jeg har fått fra Mheee. Trodde det var noen her inne, men tydligvis ikke ? Nop var en Morten eller noe... fikk ikke sove og var 35 år eller så..... Han ble blokkert her for å si det slik.. Siter
LinL Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Nop var en Morten eller noe... fikk ikke sove og var 35 år eller så.. Han ble blokkert her for å si det slik.. HAHA! da skal jeg og blokke! Siter
Mirai Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Det går jo an å skru på den innstillingen som gjør at man kan kun motta fra venner man selv har lagt til, det har hvertfall jeg . Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Send han bilder av hundebæsj da! 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Har visst snapchat, glemt å prøve.. snapshitcorona, iaf Siter
Poter Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Snapchat tok så himla mye batteri, så har slanket lista mi drastisk. Ikke noe personlig! Siter
Mirai Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Jeg har også slanket lista, føler at jeg sjekker tlf for mye for Snap og blir distrahert, så nå er det kun typen og et par stk til der. Så ikke noen vits i å legge meg til mer . Siter
Fillerya Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Jeg heter fillerya, men skjønner ikke hvordan jeg får lagt til folk! Siter
Nirm Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Oppdatert lista med nye navn, og tatt vekk de som har måtte slanke listene sine. Absolute Entertainer - victoriaaahol Ane - Anemoren90 AnetteH - Anettebuind Annegru - Anneul Aya – ingvildhajum Bananen – paneane BareLinn - onmyown87 Bie - Caroli Castella - aurtit Cattn - Cattncat Charleen - fillerya Christine - gaffel92 ElleBelle - Bjerkeisk Emilie - emilick Frida og fuglehundene – vikingenfrida førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i) Hapzen - helenefs Henriette - Hennie88 ida – Skautroll Ingvild- inbost ingvildoline - ingvildoline Jankaa - jankii Kaja - Kzsh Khela – kjaabekk Krilo - krileo Krutsi - PM henne laikamor – laikamor Lill – flyflax LilleZara - kathrine.hana LinL - linnhoi Loke - lokeanette Lola Pagola - lolapagola Malinka - merekst Maria - maridu MaritaS - Snurrehaler Martine – Martihskj maysofie – maysofie Michellus - Michellus Mumle Mu - snapshitcorona Nemi - niiinav Nirm – mekol Ozzy - Ponzzy Paranomia- tineso PsychoLynx – Psycholynx Puddellover - Crixzo Raksha – Lunilupin roxie88 - clashytrashy SandyEyeCandy – SandyEyeCandy Sham - Sham86 SiriEveline – sirieveline soelvd – soelvd SoppenCamilla – soppencamilla Strøssel - Stroessel Susselussa - susanneim Synnøve - Synnikken Tavi - emblissify Taz - msfelurian Tinkie - Tinschkie TommyAK – mementommy Turbogutten - amandan.k Wachita - Wachita Whoopsis – Ertesuppe Yodel - yodeloo Siter
Beluga Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 mariabeluga Blir glad om kjente og ukjente folk sender snaps av fine hunder:) Siter
MissHeike Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Jeg er MissHeike, bare å legge til Siter
Ingvild Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Har ryddet opp lista mi litt jeg også. Ikke ta det personlig, jeg bare fant ut at hundre snaps hver dag av hunder jeg ikke kjenner tross alt ikke er SÅ interessant. Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Er det noen som har fått reklame fra meg? Søsteren min sier at hun har fått reklame fra meg 5 ganger nå, men har ikke sendt noe... tror kontoen min er hacket. Siter
ida Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 @Lola Pagola : Ja, noe greier som var veldig rart til å komme fra deg. Slanking, eller noe annet kroppete noe Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 @Lola Pagola : Ja, noe greier som var veldig rart til å komme fra deg. Slanking, eller noe annet kroppete noe Merkelig, har aldri blitt hacket på noe som helst Bra søsteren min sa fra nå iallefall. Har slettet kontoen min nå (lolapagola). Vet ikke om jeg gidder lage ny egentlig, var gøy i starten men blæ... holder med instagram tror jeg. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Ja, jeg har glemt å si ifra. Jeg sender også bare snaps til folk jeg føler jeg har et forhold til. Siter
Synnikken Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Ja, jeg har glemt å si ifra. Jeg sender også bare snaps til folk jeg føler jeg har et forhold til. Siter
ida Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 SEC: Da har vi et nært forhold innimellom Siter
Krilo Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Jeg sletta hele greia jeg, så kan strykes fra listen Siter
HHC Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Oppdatert lista med nye navn, og tatt vekk de som har måtte slanke listene sine. Absolute Entertainer - victoriaaahol Ane - Anemoren90 AnetteH - Anettebuind Annegru - Anneul Aya – ingvildhajum Bananen – paneane BareLinn - onmyown87 Bie - Caroli Castella - aurtit Cattn - Cattncat Charleen - fillerya Christine - gaffel92 ElleBelle - Bjerkeisk Emilie - emilick Enits - Enits1985 Frida og fuglehundene – vikingenfrida førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i) Hapzen - helenefs Henriette - Hennie88 ida – Skautroll Ingvild- inbost ingvildoline - ingvildoline Jankaa - jankii Kaja - Kzsh Khela – kjaabekk Krilo - krileo Krutsi - PM henne laikamor – laikamor Lill – flyflax LilleZara - kathrine.hana LinL - linnhoi Loke - lokeanette Lola Pagola - lolapagola Malinka - merekst Maria - maridu MaritaS - Snurrehaler Martine – Martihskj maysofie – maysofie Michellus - Michellus Mumle Mu - snapshitcorona Nemi - niiinav Nirm – mekol Ozzy - Ponzzy Paranomia- tineso PsychoLynx – Psycholynx Puddellover - Crixzo Raksha – Lunilupin roxie88 - clashytrashy SandyEyeCandy – SandyEyeCandy Sham - Sham86 SiriEveline – sirieveline soelvd – soelvd SoppenCamilla – soppencamilla Strøssel - Stroessel Susselussa - susanneim Synnøve - Synnikken Tavi - emblissify Taz - msfelurian Tinkie - Tinschkie TommyAK – mementommy Turbogutten - amandan.k Wachita - Wachita Whoopsis – Ertesuppe Yodel - yodeloo HHC - kathgu Ja, jeg har glemt å si ifra. Jeg sender også bare snaps til folk jeg føler jeg har et forhold til. ntååeh Men dine snaps er kanskje blant de morsomste jeg får Siter
Monica123 Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Da har jeg også lagd meg en bruker inkajenta..Teit navn men mitt egentlige navn var brukt,sone bruker navnet mitt var opptatt og kennelnavnet mitt Siter
Recommended Posts