LinL Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Snille sonen, har fått snap! Men eh. Hva er greia egentlig? Man bare sender bilder til folk? ja Når mono gjør noe kult så åpner du snapchat, tar bilde eller video av det, og sender det til meg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 ja Når mono gjør noe kult så åpner du snapchat, tar bilde eller video av det, og sender det til meg Meg og!!! #MonoFan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Me3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Me4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Tok et morsomt bilde av Mono som lekte regnskapsførern til Espen, men ikke via snapchat, og det er visst umulig å bruke bilder fra vanlig galleri Han er ikke så lett å ta bilder av. Svart og rask som en harepus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Tok et morsomt bilde av Mono som lekte regnskapsførern til Espen, men ikke via snapchat, og det er visst umulig å bruke bilder fra vanlig galleri Han er ikke så lett å ta bilder av. Svart og rask som en harepus. Holder du inn den knappen du tar snap med, så filmer den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Jeg har fått meg SnapChat! Jeg tror jeg har klart å legge til noen. Bare legg til meg. Jeg heter det samme som på instagram: kimarica Sent from my C6603 using Tapatalk Haha! Jeg tror jeg sendte min første Snap nå vil Cattn! Jeg klarte ikke skrive noe, men jeg tror det ble et bilde. :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Jeg har fått meg SnapChat! Jeg tror jeg har klart å legge til noen. Bare legg til meg. Jeg heter det samme som på instagram: kimarica Sent from my C6603 using TapatalkHaha! Jeg tror jeg sendte min første Snap nå vil Cattn! Jeg klarte ikke skrive noe, men jeg tror det ble et bilde. :-P Hehe det gjorde du ja! Koooos... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 tror jeg sendte monofilm nå. Aner ikke. Teit at jeg ikke ser hva jeg sender? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 tror jeg sendte monofilm nå. Aner ikke. Teit at jeg ikke ser hva jeg sender? Haha! Jaaa!! <3 Jeg fikk et spm av Jankii(?), men jeg vet ikke hvordan jeg svarer. (Nå føler jeg meg skikkelig gammal...) Sent from my C6603 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 @ ser du ikke hva du sender? noen må reise hjem til deg i jula og ha et snap-kurs ass fortsett bare med mono filmer, den var kul ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Jeg har fått meg SnapChat! Jeg tror jeg har klart å legge til noen. Bare legg til meg. Jeg heter det samme som på instagram: kimarica Sent from my C6603 using Tapatalk Haha! Jeg tror jeg sendte min første Snap nå vil Cattn! Jeg klarte ikke skrive noe, men jeg tror det ble et bilde. :-P Haha, det spurte jeg om lenger bak her også, og en hel haug med andre spørsmål bare bla deg bakover så får du svar på det med å skrive ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Haha, det spurte jeg om lenger bak her også, og en hel haug med andre spørsmål bare bla deg bakover så får du svar på det med å skrive ihvertfall Ja, jeg fant ut av det. :-) Kjipt at man ikke kan sende bilder fra galleriet.. Sent from my C6603 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 @ ser du ikke hva du sender? noen må reise hjem til deg i jula og ha et snap-kurs ass fortsett bare med mono filmer, den var kul ) Hvordan ser man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Hvordan ser man det? Filmen vises automatisk når du er ferdig med å filme (før du trykker deg videre). Bildet også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Filmen vises automatisk når du er ferdig med å filme (før du trykker deg videre). Bildet også Åh... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Off, jeg skjønte ikke helt vitsen jeg Guess I'm old... Så jeg sletta det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Måtte slette min konto også, mobilen kræsjet hele tiden. For stor pågang, mobilen orket ikke mer :S Flere som har opplevd det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Ane - Anemoren90 AnetteH - Anettebuind Annegru - Anneul Aya – ingvildhajum Bananen – paneane BareLinn - onmyown87 Bie - Caroli Castella - aurtit Cattn - Cattncat Christine - gaffel92 ElleBelle - Bjerkeisk Emilie - emilick Enits - Enits1985 Frida og fuglehundene – vikingenfrida førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i) Hapzen - helenefs Henriette - Hennie88 ida – Skautroll Ingvild- inbost ingvildoline - ingvildoline IW - julie_ss Jankaa - jankii JeanetteH – kelpietalli Kaja - Kzsh Khela – kjaabekk Krilo - krileo Krutsi - PM henne laikamor – laikamor Lill – flyflax LilleZara - kathrine.hana LinL - linnhoi Loke - lokeanette Lola Pagola - lolapagola Malinka - merekst Maria - maridu MaritaS - Snurrehaler Martine – Martihskj maysofie – maysofie Michellus - Michellus Nemi - niiinav Nirm – mekol Ozzy - Ponzzy Paranomia- tineso Poter – Loneogeine PsychoLynx – Psycholynx Puddellover - Crixzo Raksha – Lunilupin roxie88 - clashytrashy SandyEyeCandy – SandyEyeCandy Sham - Sham86 SiriEveline – sirieveline soelvd – soelvd SoppenCamilla – soppencamilla Strøssel - Stroessel Susselussa - susanneim Synnøve - Synnikken Tavi - emblissify Taz - msfelurian Tinkie - Tinschkie TommyAK – mementommy Turbogutten - amandan.k Wachita - Wachita Whoopsis – Ertesuppe Yodel - yodeloo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Noen her inne som vet hvem Simplep0p37 er?.... Addet meg idag, men jeg aner ikke hvem det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Fikk opp i går at noen (tror det var Ane?) tok screenshot. Hva er det? Vet hva screenshot er, men ikke hva det betyr i snappesammenheng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Fikk opp i går at noen (tror det var Ane?) tok screenshot. Hva er det? Vet hva screenshot er, men ikke hva det betyr i snappesammenheng. Det kommer opp om noen tar screebshot av bildet ditt. Men den tuller en del. Jeg har fått slik varsel og, men personen hadde ikke screenshottet. Og jeg tok ingen screenshot av deg heller Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Noen her inne som vet hvem Simplep0p37 er?... Addet meg idag, men jeg aner ikke hvem det er.. tror det er noe kødd , mange på skolen min har blitt adda han/henne og manhe andre profiler. De svarer ikke på snappene hvis du sender ,de åpner den og screenshotter så ville ha blokka han/hun:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 tror det er noe kødd , mange på skolen min har blitt adda han/henne og manhe andre profiler. De svarer ikke på snappene hvis du sender ,de åpner den og screenshotter så ville ha blokka han/hun:) Er jo slike man bør spamme med idiotiske ting! Bilder av hundedritt eksempel! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Er jo slike man bør spamme med idiotiske ting! Bilder av hundedritt eksempel! Radioresepsjonens forslag: Hundedritt med kakestrøssel på 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts