ida Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Så dere hadde en greie i An, men der blir alt så rotete! Jeg er Skautroll (bare fordi mamma var tatt!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 mekol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 flyflax :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Ehm, jeg er så gammel når det kommer til sånne ting.. Hva er egentlig snapchat? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Loneogeine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Ehm, jeg er så gammel når det kommer til sånne ting.. Hva er egentlig snapchat? Liten app du kan ta bilde og video med og dele med andre. Så vises det bare i så og så mange sekunder, og er "borte for alltid" (lagres ikke på telefonen). Veldig koselig egentlig. Blir som en liten MMS egentlig med en liten snutt fra folks hverdag. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 vikingenfrida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 kjaabekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 kelpietalli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 merekst Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 soppencamilla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 SandyEyeCandy Husk å godta at folk legger til, da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 sirieveline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Martihskj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 mementommy. Alle bilder tillatt, med mindre det er en viss brekningsfare. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Psycholynx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 ingvildhajum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 inbost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Hvordan snappet dere vanligvis? Indviduelt til hver enkelt? Eller samme til flere feks? Hilsen Noobie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Hvordan snappet dere vanligvis? Indviduelt til hver enkelt? Eller samme til flere feks? Hilsen Noobie! Begge deler. Som regel snapper jeg til alle, så får jeg svar, så snapper jeg kanskje i individuel "samtale" og sånt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Begge deler. Som regel snapper jeg til alle, så får jeg svar, så snapper jeg kanskje i individuel "samtale" og sånt Men pleier ikke å legge ting på story eller der. Lars trenger ikke feks å se alt jeg shopper, men det kan jo alle andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Begge deler. Som regel snapper jeg til alle, så får jeg svar, så snapper jeg kanskje i individuel "samtale" og sånt Jeg oppdaget nemlig idag at man kan velge flere mottakere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 emblissify er meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Hvordan snappet dere vanligvis? Indviduelt til hver enkelt? Eller samme til flere feks? Hilsen Noobie! Det varierer. Noen ganger sender jeg til flere på en gang, andre ganger bare til en. Det kommer an på hva jeg tar bilde av. Jeg legger ikke noe inn på story -hvordan gjør man det, forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 SandyEyeCandy Husk å godta at folk legger til, da! Jeg er også helt grønn på dette, men godtar etterhvert nå og har fått en masse små snutter. Men det går litt fort for meg, så nå er jeg sikker på at Lill har en sjokoladelabbis og en collievalp, eller blander jeg kelpie og noe annet, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts