Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt småkleint spørsmål :p


Angelfeather
 Share

Recommended Posts

Har et litt småkleint spørsmål jeg har gått å lurt på så nå må jeg bare spør :P Dere som lar hunden sove på soverommet (feks i egen hundeseng), er ikke dette forstyrrende for når du og partneren skal...vell...kose dere? :P Jeg skal snart ha valp og har veldig lyst å ha den i egen seng på soverommet, men nøler litt med tanke på dette. Haha, uff :) Dette er på INGEN måte dømmende - er bare nysgjerrig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et litt småkleint spørsmål jeg har gått å lurt på så nå må jeg bare spør :P

Dere som lar hunden såve på soverommet (feks i egen hundeseng), er ikke dette forstyrrende for når du og partneren skal...vell...kose dere? :P

Jeg skal snart ha valp og har veldig lyst å ha den i egen seng på soverommet, men nøler litt med tanke på dette. Haha, uff :)

Dette er på INGEN måte dømmende - er bare nysgjerrig! :)

Vel.. Uten å legge ut på nett om mitt du-vet-hva-liv, så ja - det er litt forstyrrende jaa.. Spesielt med nysgjerrig valp som vil være med på det han tror er lek :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itt`no å bry seg med - bikkjene himler bare med øyene og sukker "...så var det på`an igjen".... :innocent: og sover videre.

Meeeeeeeen - ei venninne av meg hadde engang en boxer, og kjæresten hennes fikk et høyst ublidt møte med en laaaaaaang tunge i rumpesprekken midt i the humping act og det var - for å si det forsiktig - en sjokkartet opplevelse :D

  • Like 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et litt småkleint spørsmål jeg har gått å lurt på så nå må jeg bare spør :P Dere som lar hunden sove på soverommet (feks i egen hundeseng), er ikke dette forstyrrende for når du og partneren skal...vell...kose dere? :P Jeg skal snart ha valp og har veldig lyst å ha den i egen seng på soverommet, men nøler litt med tanke på dette. Haha, uff :) Dette er på INGEN måte dømmende - er bare nysgjerrig! :)

Skal du kose deg i hundesenga da? :lol: Om hunden ligger og sover spiller et vel ingen rolle om den er i rommet eller ikke. Dersom man har en hund som kommer bort og stirrer på deg kan det sikkert oppfattes som distraherende.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itt`no å bry seg med - bikkjene himler bare med øyene og sukker "...så var det på`an igjen"... :innocent: og sover videre.

Haha, fin formulering!:)

Meeeeeeeen - ei venninne av meg hadde engang en boxer, og kjæresten hennes fikk et høyst ublidt møte med en laaaaaaang tunge i rumpesprekken midt i the humping act og det var - for å si det forsiktig - en sjokkartet opplevelse :D

Hahaha nå måtte jeg le!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apollo tok seg tidligere til rette i sengen, og hoppet opp når han var klar til å legge seg. Da den tobeinte kom inn i bildet tok det ikke lange tiden før jeg hadde vent den firbeinte til at han ikke fikk komme opp før jeg sa fra, og deretter vente han seg kjapt til at når den tobeinte er på besøk kan han ikke forvente å få ligge i sengen. Han kommer iblant bort og stirrer, men stort sett bare om morgenen når han mener det er på tide å stå opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Det verste jeg vet er vel kanskje når bikkja begynner å stirre intenst på oss :| Akkurat sånn: :|

Noen ganger tror han også at vi lekesloss og vil være med på leken :P Ikke at vi er så hardhente, men.. Ja.. :P Ellers har sambis fått en snute oppi rompa et par ganger :lol: Og da er det slutt på moroa siden jeg bare begynner å hyle av latter mens sambis.. Ehh.. Mister futtet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er vel kanskje når bikkja begynner å stirre intenst på oss :| Akkurat sånn: :|

Noen ganger tror han også at vi lekesloss og vil være med på leken :P Ikke at vi er så hardhente, men.. Ja.. :P Ellers har sambis fått en snute oppi rompa et par ganger :lol: Og da er det slutt på moroa siden jeg bare begynner å hyle av latter mens sambis.. Ehh.. Mister futtet :lol:

Den belgerstirringen altså :lol:

Har heldigvis sluppet unna nesen annet enn på hånden min en gang eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min har blitt liggende i ro på gulvet har han fått bli på rommet, men det er vel 50/50 om han tuppes ut eller ikke. Som Ozzy tenker jeg ikke engang over at han er der :P Han har dog aldri ville "blitt med" eller plutselig hoppet opp i senga, da tror jeg at jeg hadde dødd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storehunden sover ikke på soverommet. Mini gjør. Og heldig vis avvennes hun sakte, men sikkert å måtte ligge i vår seng. Hun ligger mer og mer på gulvet. For noen som plutselig rundsleiker deg i øret eller noe sånt midt under action er ekstremt turn off. Spesielt når du har en hund som forventer å få ta del i absolutt alt du foretar deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Neida, det går så fint så. Vanligvis sover mini under dyna sammen med meg.

Pelsen har lært seg at når mor har herrebesøk, da må han sove i hundesenga på gulvet. Det hender han våkner, sukker og ser litt streng og litt oppgitt ut, ellers snur han rumpa til og gir totalt blaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ler av dere som skriver at hunden deres "vil være med" :lol:

Med x'en skjønte Blondie at hun ikke fikk komme i sengen når han var der, uansett hva vi bedrev med :) Kan se ut som at dette har overført seg til andre mannfolk også. Tidi vet man aldri med, hun er liksom litt overalt, men hun får ikke ligge i sengen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
    • F1 og F2 minst vil jo være i ett x register ala lundehund prosjektet. Det var vel først i år de mønstra inn noen hunder som fikk fullverdig vanlig nkk stamtavle og en av dem er vel allerede blitt utst champion. Dog usikker på hvilken generasjon de er.  Vet ikke om offentligheten har innsyn i x registeret? Isåfall burde det jo være mulig å sjekke der om noen har fått noe der. 🤔 Ev er nok den sikreste løsningen å sende en mail til NKK direkte å høre med dem. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...