Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Recommended Posts

Skrevet

Ok - kanskje man skal åpne for gode forslag til kallenavn på den lille blomsten :aww:.

Foreløpig har vi:

Nickers
Plumbo

Patty

Yeti

Keep'em coming folks :).

Jeg er åpen for det meste, bare de har en eller annen mening og ikke bare er et ord :).

  • Like 1
  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Den kan snart fly!!!!

Posted Images

Skrevet

Hun burde ha et skikkelig Vi Menn-pike navn. Natasha, Tatjana, Liana, Guro, ja, jeg vet ikke. Men seriøst, det hadde vært priceless med det kennelnavnet. :D

Eller Plumbo. :P

  • Like 2
Skrevet

Hun burde ha et skikkelig Vi Menn-pike navn. Natasha, Tatjana, Liana, Guro, ja, jeg vet ikke. Men seriøst, det hadde vært priceless med det kennelnavnet. :D

Eller Plumbo. :P

:P

Skrevet

Nydelig valp. Og jeg må vel innrømme at jeg også leser dildo da.

Men seriøst, er de sauene bittesmå? Eller er Briard en diger gjeterhund? :o

*Ler*.

Sauene er nok av normal størrelse ja - så briarden er en ganske stor gjeterhund. Denne hannhunden (pappa'n til valpen) er en middels stor hannhund, og er vel rundt 65 cm høy :). Ikke gigantisk kanskje, men de ser nok også litt større ut enn de er pga pelsen :).

Skrevet

*Ler*.

Sauene er nok av normal størrelse ja - så briarden er en ganske stor gjeterhund. Denne hannhunden (pappa'n til valpen) er en middels stor hannhund, og er vel rundt 65 cm høy :). Ikke gigantisk kanskje, men de ser nok også litt større ut enn de er pga pelsen :).

Ja, og så er jeg vant med den lavt liggende Border Collien også da. Han ser diger ut, skikkelig bamse det der, og så bare en middels stor hannhund gitt :P

  • Like 1
Skrevet

Ja, og så er jeg vant med den lavt liggende Border Collien også da. Han ser diger ut, skikkelig bamse det der, og så bare en middels stor hannhund gitt :P

De er jo store og kraftige i forhold til normale bordercollier, så ja *ler*.

Skrevet

Hahahah, jeg ler av dere som leser dildo :P Da blir det jo Dildo - en bepelset blomst, og det høres ihvertfall feil ut! Hvilken erotisk fortelling er det jeg skal lese om her :lol: ?

Jeg stemmer for Yeti eller Nickers :D

  • Like 3
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med multisitat før, og jeg har ikke vært inne og rotet med innstillinger, men nå går det altså plutselig ikke an å sitere lenger. What to do?

Ellers er det den store rydde- og vaskedagen i heimen. Og den som rydder skal finne, som det ikke akkurat heter i ordtaket, men det var i alle fall det som skjedde her. Jeg fant tre fullt brukbare gardinstenger, komplett med oppheng og sånne kulegreier på sidene. De sto i kjelleren og gjemte seg. Husker vagt at jeg kjøpte dem for et par år siden. Tre gardinstenger er akkurat det jeg trenger på spisestua!

:lol: Det gikk helt fint med sitat her altså *ler*.

Og vi fortsetter lista :aww:

Foreløpig har vi:

Nickers

Plumbo

Patty

Yeti

Aylar

Linni

Skrevet

 

hva med dotten da? :lol:

Nei nei nei Neinei! Jeg hadde en hund som het det. Og det var vanvittig flaut :-P

Nå har jeg badet dotten frisert dotten, osv. :-P

  • Like 4
Skrevet

Nei nei nei Neinei! Jeg hadde en hund som het det. Og det var vanvittig flaut :-P

Nå har jeg badet dotten frisert dotten, osv. :-P

kan ikke skjønne hvorfor :icon_confused: Det er jo bare en forkortelse for "hårdotten" og Siri sin nye valp blir jo en hårdott..

Kan ikke forstå at folk kan misforstå den der :lol::teehe::lol:

  • Like 3
Skrevet

hva med dotten da? :lol:

OMG :lol: :lol:

Nei nei nei Neinei! Jeg hadde en hund som het det. Og det var vanvittig flaut :-P

Nå har jeg badet dotten frisert dotten, osv. :-P

DERFOR kan jeg ikke ha en hund som heter DET :lol: :lol:

Siri MÅ ha en poll med alle navnene og MÅ velge det navnet som får mest stemmer :lol::shifty:

*grøsser langt inn i ryggmargen* :lol:

Skrevet (endret)

Hun kan jo hete Loette :aww::lol:

Edit: nå er det ikke sikkert at alle tar min tørre humor.. Men fjellsamen synes det er litt artig siden Yasmine også er et p-pillemerke. Og hvis valpen i tillegg skal bli avlshund, så er det jo veldig artig at hun er oppkalt etter prevensjonsmerke..

Endret av Krutsi
  • Like 1
Skrevet

Hun kan jo hete Loette :aww::lol:

Edit: nå er det ikke sikkert at alle tar min tørre humor.. Men fjellsamen synes det er litt artig siden Yasmine også er et p-pillemerke. Og hvis valpen i tillegg skal bli avlshund, så er det jo veldig artig at hun er oppkalt etter prevensjonsmerke..

:lol: :lol: Jeg LIKER dype betydninger altså :lol:

  • Like 2
Skrevet

Må jeg svare på det? *host*

:lol: :lol:

:lol: :lol: Jeg tipper jeg vet hva svaret er.. Jeg er nemlig veldig vant med at "vanlige" folk ikke helt skjønne humoren min eller assosisasjonene mine :P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...