Siri Skrevet 5. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Hun er rett og slett rålekker! Tusen takk Siter
Gjest Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Herlig oppdatering Hun virker så kul, også er hun veldig pen Siter
Siri Skrevet 5. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Herlig oppdatering Hun virker så kul, også er hun veldig pen Hun er knallfin Åååå, tusen takk dere . Siter
Siri Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 I helgen fikk Yasmine sin debut på offisiell utstilling i Letohallen, knapt 11 mnd gammel . Resultatet ble som følger: Lørdag 25/10-14, dommer Gert Christensen: EXC, 1 JKK, CK, 3 BTK, res. CERT Søndag 26/10-14, dommer Hanne Laine Jensen: EXC, 1 JKK, CK, 1 BTK, CERT, BIR og 3. BIG . En riktig så bra debut, synes jeg . Bildene er tatt av @JeanetteH 7 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Ja, det var ikke verst til å gjøre det "helt greit" (sånn ca ref en annen tråd) Hehe, jeg la også merke til kommentaren din og tenkte mitt, hihi Grattis 1 Siter
Siri Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Ja, det var ikke verst til å gjøre det "helt greit" (sånn ca ref en annen tråd) Hehe, jeg la også merke til kommentaren din og tenkte mitt, hihi Grattis Hahahhahaa, det er best å ikke overdrive, vet du . 1 Siter
roxie88 Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Hun er bare rålekker Siri! Kjempefin! Hvor tung er hun? På noen bilder synes jeg ikke hun ser så stor ut men på andre ser hun plutselig mye større ut! Har aldri møtt en briard så vet ikke hvor store de er? 1 Siter
Mud Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Vakreste pelsblomsten Gratulerer med en brakdebut på "ordentlig " utstilling 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Gratulere med resultatene på utstillingen og en vakker blomst har hun blitt Siter
Siri Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Hun er bare rålekker Siri! Kjempefin! Hvor tung er hun? På noen bilder synes jeg ikke hun ser så stor ut men på andre ser hun plutselig mye større ut! Har aldri møtt en briard så vet ikke hvor store de er? Takk for det . Da jeg veide henne for noen uker siden, var hun litt over 30 kg, og dette med størrelse blir jeg egentlig ikke helt klok på *ler*. Jeg synes jo også hun er så liten og yndig ved siden av Willy (han er 40 kg og mellom 63-65 cm et sted, målt offisielt på MH, KORNING og fransk seleksjon), men når jeg har henne med meg uten ham, så kan hun av og til virke kjempestor, andre ganger liten og nett *ler*. @Caroline Målte henne for meg nå i helgen, og da kom hun ut med sånn ca 65 cm på toppen av skulderbladet (var det ikke det, Caroline?). Nå er hun litt steil og framskutt i skuldra, så hun gir ikke inntrykk av å være så høy egentlig. Tispene skal være mellom 58 og 64 cm (-1 cm og + 2 cm er akseptabelt). Vakreste pelsblomsten Gratulerer med en brakdebut på "ordentlig " utstilling Takk . Det kan gjerne fortsette slik, egentlig . Gratulere med resultatene på utstillingen og en vakker blomst har hun blitt Takker takker Siter
Mirai Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Helt grei debut, forventer mer i fremtiden... . Gratulerer! 3 Siter
Siri Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Helt grei debut, forventer mer i fremtiden... . Gratulerer! Siter
Toril Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Hun er fantastisk vakker,den lille blomsten .Gratulerer så mye med "helt greie" resultater 1 Siter
Siri Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Hun er fantastisk vakker,den lille blomsten .Gratulerer så mye med "helt greie" resultater Siter
Gjest Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Gratulerer!! Dette kan jo bare gå en vei, videre oppover! Siter
Siri Skrevet 3. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2014 Og de helt greie resultatene fortsatte jo bare, de . Vi tok som nevnt i AN-tråden turen til Danmark til DKKs 2-dagers CACIB-show i Herning, og lille frøet tok vel nesten det som kan kalles storeslem . Den første dagen gikk hun pinadø helt til topps med EXC, CERT og BIR - og slo en haug med andre tisper, også champions, og til og med hennes farfar Boss fikk stryk av junioren . Dette sa dommeren, Anna Albrigo (Italia), om henne: 11 months old. correct in bodyproportions, nice feminine head, correct topline and tailset and carriage. Correct in front and rear angulations, good texture coat for the age. Correct and typical in movements Dagen etter gikk det nesten like bra - da endte hun med EXC, CERT og BIM - og to vinnertitler: DKV14 og DKJV14. Den amerikanske dommeren Edy Dykstra-Blum sa dette om henne:11 months, good head for age, good bite, very nice eyes, correct earset, straight in shoulder, good bone, good neck, beautiful topline, correct tail, nice hocks, good rear angulation, nice coate, moves easy. Ja, jeg innrømmer det - jeg er litt himmelfallen akkurat nå . 10 Siter
Mud Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Og de helt greie resultatene fortsatte jo bare, de . Vi tok som nevnt i AN-tråden turen til Danmark til DKKs 2-dagers CACIB-show i Herning, og lille frøet tok vel nesten det som kan kalles storeslem . Den første dagen gikk hun pinadø helt til topps med EXC, CERT og BIR - og slo en haug med andre tisper, også champions, og til og med hennes farfar Boss fikk stryk av junioren . Dette sa dommeren, Anna Albrigo (Italia), om henne:11 months old. correct in bodyproportions, nice feminine head, correct topline and tailset and carriage. Correct in front and rear angulations, good texture coat for the age. Correct and typical in movements Dagen etter gikk det nesten like bra - da endte hun med EXC, CERT og BIM - og to vinnertitler: DKV14 og DKJV14. Den amerikanske dommeren Edy Dykstra-Blum sa dette om henne:11 months, good head for age, good bite, very nice eyes, correct earset, straight in shoulder, good bone, good neck, beautiful topline, correct tail, nice hocks, good rear angulation, nice coate, moves easy. Ja, jeg innrømmer det - jeg er litt himmelfallen akkurat nå . :D Vakre lille blomsten har jo knapt sprunget ut før hun er vakrest av de alle! Siter
Guest Jonna Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Bare til å komme seg hjem og børste mer Grattis! Siter
SFX Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Imponerende, ikke mer å si om den saken! Grattis, grattis, grattis! Siter
Siri Skrevet 3. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2014 :D Vakre lille blomsten har jo knapt sprunget ut før hun er vakrest av de alle! Får vel bare håpe hun ikke blomstrer av med en gang Siter
Siri Skrevet 3. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2014 Bare til å komme seg hjem og børste mer Grattis! Gjett hva som står på programmet litt seinere i kveld da... :lol:. Imponerende, ikke mer å si om den saken! Grattis, grattis, grattis! Tusen takk . Siter
ida Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Superduper gratulerer med verdens vakreste blomst 1 Siter
Recommended Posts