Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...

Siri
 Share

Recommended Posts

• Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Den kan snart fly!!!!

Posted Images

Så søt! :wub: Også leser jeg stadig vekk Yasmine Dildo - ikke Dalido.... :icon_redface:

Du azzz... Gå og vask hjernen din i Plumbo :P

Aha, så Willy er faktisk ekte onkel, ikke sånn som Bones sin onkel som bare er liksomonkel! Da må hun jo hete Niese da. Neida, hun heter Yasmine, gjør hun. Veldig kjempesøt!

Willy er vel strengt tatt bare halvonkel da, men mer onkel enn @ Onkel :D.

Når jeg HUSKER det, heter hun fortsatt Yasmine... men i dag har hun også blitt kalt Babs, bebis og valpen :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må nesten skynde seg å dukke opp hos oss,Siriiii kan ikke vi ha henne fra nå til dere kommer fra Bø???

Rampevalper liker vi :wub: :wub:

:lol: :lol: Du må være litt maschosistisk (eller hvordan det nå skrives) anlagt :lol:. Jeg har fortsatt vondt i skuldra etter at krapylet tok rennafart og landet i skuldra mi med tennene først... eller når du bare får et glimt av drøvelen på dyret før tenna klapper sammen over nesa di *ler*. Artig med valp :lol:.

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sleit litt med navnet Yasmine - og endte opp med stadig vekk å kalle henne Jeanette - fant jeg ut at jeg måtte finne et nytt kallenavn til henne. Jeg kunne jo liksom ikke gå rundt og kalle dyret Jeanette :lol:. Og mens den lille lå og dro seg i sofaen og gjorde akkurat sånn som man gjør når man sofer, så måtte det jo bare bli Sofi :). Så heretter heter hun altså Sofi til daglig... evt Lille Frøken Fryd :wub:. Hun er fortsatt en aldeles bedårende liten sjel, og oppfører seg akkurat sånn som en valp skal gjøre :).

Her om dagen trente vi litt lydighet, eller fvf - og litt utstilling :).

http://www.youtube.com/watch?v=HctlhbhaHLw&feature=youtu.be

Ellers har vi ikke helt begynt med oppdragelsen ennå *host*

1795768_803364563024088_1905995479_n.jpg

I dag trente vi bittelitt på oppstilling :). Små skritt framover...

1531674_804332029594008_459248627_o.jpg

• Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider