Aslan Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Hvilke er de beste syns dere? Bare for å starte med de som har dukka opp på facebooken min i dag. http://gsportjul.no/ http://hbonordicxmas.com/ http://kennelklub.julekalender.no/ (kåmm ån @Krilo !) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Jeg er med på disse: Legger ut link senere, for er så knotete på telefonen. Apollo - vinne reiser Piere Robert - vinne produkter Blivakker - gavekort / produkter Buddy - tilbud Brotorvet (senter her) - vinne produkter Dfds seaways - tilbud / reiser Elkjøp - vinne produkter Euronics - vinne produkter Expert - vinne produkter Jernia - vinne produkter Lefdal - vinne produkter Motehus - tilbud 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 De jeg har funnet til nå ( :Grin:) er: Sport 1 Filmweb Nettdyret G-sport Oslo Hundeskole Elkjøp Petworld Blogg.no Norsk Kennelklubb Pierre Robert Blivakker.no Buddy Sandefjord Buddy AS Buddy Oslo Zoo Senter Expert Jernia Lefdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Disse 2 må jeg få med meg hver dag: Foto video - http://www.fotovideo.no/Kampanjer/Julekalender liker at du må tenke litt for å finne løsningen, noen ganger er den nesten for vanskelig da Og Komplett - http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=11276 ( @Aslan , drikker årets første gløgg, er kjempe opptatt ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 485 stk her. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 485 stk her. Akk.. Hadde man bare ikke hatt jobb så kunne man jo vunnet mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Har dere meldt dere på sånn at dere får mail hver dag om dagens luke eller husker dere på de selv? Synes det blir litt vel mange mail, men husker jo ikke på alle hver dag etterhvert da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Disse 2 må jeg få med meg hver dag: Foto video - http://www.fotovideo.no/Kampanjer/Julekalender liker at du må tenke litt for å finne løsningen, noen ganger er den nesten for vanskelig da Og Komplett - http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=11276 ( @Aslan , drikker årets første gløgg, er kjempe opptatt ) Nå føler jeg meg skikkelig dum pga foto video sin Jeg finner det ikke uuuuuuut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Jeg liker Bergans sin Og fra og med ifjor har jeg vært med på mamma.no sin. Fine premier! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Nå føler jeg meg skikkelig dum pga foto video sin Jeg finner det ikke uuuuuuut! Samme her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 http://utemagasinet.no/UTEs-julekalender 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Har dere meldt dere på sånn at dere får mail hver dag om dagens luke eller husker dere på de selv? Synes det blir litt vel mange mail, men husker jo ikke på alle hver dag etterhvert da Har satt meg opp på å få mail på de jeg kan, ellers ser jeg for meg at det blir tilfeldig om jeg husker det eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 (endret) Edit: Fant det ut Endret 1. Desember 2013 av Susselussa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 In it to win it i år altså! Har ikke vunnet på mange år... :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Legger bokmerke til alle jeg er interessert i i en egen mappe, så er det enkelt å åpne alle samtidig hver dag. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Legger bokmerke til alle jeg er interessert i i en egen mappe, så er det enkelt å åpne alle samtidig hver dag. Gjør jeg og! -- Trodde jeg skulle dø da jeg fant ut fotovideo sin i dag. Google og googla og leste meg gjennom alt som var. Hadde ikke sjans om å finne det på google uansett hva jeg søkte på... Plutselig gikk det opp et lys i skallen, også bare: "doh! Så klaaart!" Er med på 21 kalendere i år, jeg Edit, tulla. 22. Der tikka det inn en mailvarsel fra netthandelen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Og jeg liker i hvert fall ikke fotovideo sin! Fåkke til noenting jo! Kan ikke dere som klarer det legge inn gårsdagens løsning a? Væææær så snill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Og jeg liker i hvert fall ikke fotovideo sin! Fåkke til noenting jo! Kan ikke dere som klarer det legge inn gårsdagens løsning a? Væææær så snill? Gårsdagen mener jeg at har blitt avslørt på fb siden dems. Den var ihvertfall Transit Edit: husker ikke hvilket produkt det var, men søkeordet var transit så var en av produktene der riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Åjaaa! Selvfølgelig! Hvorfor kom jeg ikke på det? Takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 485 stk her. Man MÅ da vel vinne noe om man er med på alle de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Man MÅ da vel vinne noe om man er med på alle de der. Ja! Før i tiden, altså for et års tid siden (way back med andre ord), så brukte jeg ca. 1 timer hver dag på å bli med på konkurranser. De tingene jeg ikke ville ha selv gikk rett på finn. Ganske gunstig inntektskilde når man faktisk vant litt. Dessuten er en del av konkurransene der på så perifere sider at tilnærmet ingen deltar. Typisk blogger og sider for spesielt interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Årets første gevinst innkassert Sentergavekort på 200,- 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg er med på 25, foreløbig ingen gevinst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 YAY! Jeg vant fotovideo sin i går! Vlgfri gave fra Think Tank (bæreutstyr) og det var det som stod øverst på min ønskeliste i år! Maksverdi 4995 kr. Wohoo! Fotovideo Eneste bakdelen er at dette er og var yndlingskalenderen min. Kan jeg fortsette å sende inn? De lar ikke samme person vinne to ganger kanskje? 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 2nd win i dag gitt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts