Guest Jonna Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Dag 59, the calm before the storm Sur for kloklipp, spiser og presser seg under sengen min for å sove Siter
Arkan Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Heia Stankel! Det er veldig stille her tror jeg kommer til å savne tunga også Siter
Guest Jonna Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Heia Stankel! Det er veldig stille her tror jeg kommer til å savne tunga også Hun vil hjem sier hun, temp er teit Siter
Toril Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Gliser rått her,og vil veldig gjerne på valpebesøk 7 hanner og 2/3 tisper :D Siter
Guest Belgerpia Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Jeg tar høyde for at jeg er veldig lite hysterisk i forhold til forberedelser til fødsel - jeg har vel tatt tempen på en hund av de jeg har hatt kull på. Har liksom sett at ting har startet helt uten å måtte måle tempen hele tiden. Den ene jeg målte på var treg med å komme i gang - dvs. hun gikk til termindato - da begynte jeg målinger, for da må man jo begynne å følge med. Før termindato derimot stresser jeg ikke med å måle temperaturen. Har aldri hatt noen problemer med å se at oppblokking har startet. Det tror jeg ikke du vil ha problemer med å se heller. Siter
Guest LXT Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Her blir det liv i leier'n, det er sikkert og visst Siter
Guest Jonna Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Det tror ikke jeg heller. Men jeg syns det er greit å gjøre det 3-4 ganger daglig jeg. Også må jeg jobbe en natt til, så greit å ha en liten oversikt på statusen (og hun blir fulgt med selv om jeg skal på jobb) når jeg er ferdig med en natt til så kan hun ruge i 14 dager til om hun ønsker. Bare ikke i natt, for jeg vil være der selv. Og jo bedre varsel (temp 36 liksom) jo fortere kan jeg få tak k noen som kan steppe inn for meg Men om hun ikke føder i natt så er det dumt å tape 2k i lønn Siter
Arkan Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Hvis hun er et hengebuksvin, blir dette grisunger da? Hun ser pigg og rask ut til tross for ekstra vedheng da Kanskje det kommer noen ullgriser, de ser jo så kule ut Men dette skyldes nok at hun har vokst opp med en bullegris 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Dag 60, ville ikke ha frokost i dag. Siter
Guest 2ne Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Stakkars Arya, hun har sikkert ikke plass til frokost Siter
Anette Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Lille søtnos Aldri kjent på høygravid hund, det var gøy å kjenne på Arya igår. Nå ser jeg på bildet og prøver å forestille meg 9 terrorister skal ut. Hihi. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Stakkars Arya, hun har sikkert ikke plass til frokost Hun spiste to skjeer med a/d våtföret. Og ja, jeg föret henne med en skje Siter
Guest 2ne Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Hun spiste to skjeer med a/d våtföret. Og ja, jeg föret henne med en skje Det er lov å degge litt ekstra med ei som har så mye ekstra, syns jeg. 10 valper ( ) tar både plass og energi de Siter
Perfect Image Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Herregud stakkard julegrisen. Du skulle nesten tatt et rødt silkebånd på henne 1 Siter
Siri Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Hun spiste to skjeer med a/d våtföret. Og ja, jeg föret henne med en skje Herregud, Jeanette - har du blitt soft???? :lol: Stakkars julegrisen 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Herregud, Jeanette - har du blitt soft???? :lol: Stakkars julegrisen Kanskje jeg begynner bli like gammel som deg Siri Siter
Siri Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Kanskje jeg begynner bli like gammel som deg Siri Du er på god vei i hvert fall 1 Siter
TonjeM Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Bare en ting å si her : (Og en ting til.. synes synd på lille julegrisen jeg, hun ser så patetisk ut på bildet..) 3 Siter
Arkan Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Nå synes jeg dere skal være snille med lille Arya! Det er slitsomt på slutten Siter
Guest Jonna Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 5 valper så langt, en død tispe. 1 tispe 3 hannhunder. Sterke og fine. Små valper som sin mamma og sklir fint ut. Siter
Guest Jonna Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Da er vi oppe i 7 totalt. Siste satt fast da den kom sidelengs. Den siste er litt svak så vi jobber med den. Siter
Guest Jonna Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Nr 8, en hannhund. 2 tisper og 5 hannhunder (og en tredje død tispe) Siter
Arkan Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Hun luter alle Arya og satte i gang Godt å høre at det går bra! Siter
Toril Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Gratulerer med snart overstått,flink Arya Siter
Recommended Posts