Guest Michellus Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Blir spennende å følge med her ja Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Arya er forøvrig helt i rute med løpetiden sin nå, så får håpe hun er det neste løpetid også. Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Den hunden liker rutiner Kan du legge rutinen slik at det blir parring sånn mot slutten av juni? Jobben min må jeg jo søke om ferie i april og september er utenfor ferie "sesongen" med tanke på fødsel Mange kabaler som skal gå opp her altså Siter
Anette Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Kan du legge rutinen slik at det blir parring sånn mot slutten av juni? Jobben min må jeg jo søke om ferie i april og september er utenfor ferie "sesongen" med tanke på fødsel Mange kabaler som skal gå opp her altså og gud hun kan ikke løpe under rase spesialen Så juni Arya! Siter
Arkan Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Jeg holder en knapp på parring i slutten av juni hun pleier å høre når jeg blir litt streng. Bare ingen forteller hun hva som faktisk skal skje for det kan bli litt sterk kost for uskyldheten selv. Det er jo bullen som er grisen 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Skulle det blir krise så ligger alternative klart i frysen i form av: Grand Ch Suthenskys Single N Luvn It PT Egentlig planlagt for neste generasjon, men man tar det man har eller noe *ler* (det var en veldig forenkelig av energien som ligger bak å ta inn sperm import og valg av hannhund å gjøre det fra ) Siter
Siri Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Det er jo nesten så man får lyst på selv... men bare nesten, altså . 1 Siter
Guest LXT Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Det er jo nesten så man får lyst på selv... men bare nesten, altså . Ikke nesten, man FÅR fryktelig lyst på! Lidelse egentlig Siter
Siri Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Ikke nesten, man FÅR fryktelig lyst på! Lidelse egentlig Uhelbredelig også, har jeg skjønt 1 Siter
Anette Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Uhelbredelig også, har jeg skjønt Tror hun bare må lide gitt Jeg lider litt på innsiden 1 Siter
Guest LXT Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Uhelbredelig også, har jeg skjønt Det er akkurat det det er.. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 I og med jeg har også planlagt ett siste kull på Talli 2014-2015 så ender jeg med å beholde fra det kullet (Talli er og blir mitt hjertebarn så det er kun bassert på hjerte som sier jeg må ha Talli barn i huset og at det er mer praktisk å beholde fra kull nr.2 jeg planlegger inne samme året så jeg slipper valpekull og valp/unghund fra annet kull samtidig.) Jeg er derfor ute etter en aktiv förvert til en tispe i dette kullet. Helst deleier da jeg tenker bare ha ett kull. Siter
Arkan Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 @Nymeria da var det vel ikke noen vei utenom, jeg tror du trenger en Arya valp 4 Siter
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 @Nymeria da var det vel ikke noen vei utenom, jeg tror du trenger en Arya valp Tror? Vi vet! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 @Nymeria da var det vel ikke noen vei utenom, jeg tror du trenger en Arya valp Dette har ikke jeg hørt noe om. Da syns jeg hun skal ta kontakt altså! Siter
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 @Nymeria da var det vel ikke noen vei utenom, jeg tror du trenger en Arya valp Tror? Vi vet! Dette har ikke jeg hørt noe om. Da syns jeg hun skal ta kontakt altså! Dere er greie i grunn!! Her er det jammen ikke lett å være snusfornuftig og holde fingrene av fatet når dere holder på sånn! Dere VET jo jeg elsker denne klepisfrøkna mi noe vanvittig fra før av og kunne lett hatt et par-tre stk av henne og kost meg glugg i hjel. Og så sier dere sånn her!! Skamme seg Hadde ikke tenkt meg fòr-valp egentlig da. Jeg som har separasjonsangst fra før av liksom Siter
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Men på den andre siden, så kan jeg anskaffe en bobil og campe i hagen til Jeanette de to månedene da Siter
Siri Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Men på den andre siden, så kan jeg anskaffe en bobil og campe i hagen til Jeanette de to månedene da Eller du kan få låne campingvogna mi 5 Siter
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Eller du kan få låne campingvogna mi Jeg tror jeg dør Siter
Arkan Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Eller du kan få låne campingvogna mi Da er det ordna med overnatting så da er det i boks Det funker så fint med en hund på fôr her så det går bra. Dette fikset vi fint 2 Siter
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Da er det ordna med overnatting så da er det i boks Det funker så fint med en hund på fôr her så det går bra. Dette fikset vi fint Siter
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Et kull Nymeria, det fikser du! Du bor jo til og med på rett side av landet 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Tipper @pippin og Mana kanskje vil låne den der campingvogna litt ellers i året også. 1 Siter
SFX Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Men på den andre siden, så kan jeg anskaffe en bobil og campe i hagen til Jeanette de to månedene da Det er fryktelig dårlig med parkeringsmuligheter for så store kjøretøy her. Men jeg har et tomt gjesterom Eller så kan du gjøre som Arkan, og ha ditt eget kull samtidig. Siter
Recommended Posts