Busann Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 To bilder fra skogstur i dag i snøen. Siter
Busann Skrevet 5. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2014 Shero har blitt stor, nå litt over 8 mnd. Fra sporkurs, flinke gutten 3 Siter
MaritaS Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Han ser nesten litt ut som en vaskebjørn i ansiktet <3 Siter
roxie88 Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Så vanvittig vakker han er!!!!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Busann Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2014 Nye bilder fra Juni. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fra mai. Hjelper mor med hagearbeid Bestevennene Sherloki & Busann II Siter
Busann Skrevet 14. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2014 En stund siden jeg postet sist (og de har vist blitt borte), men har hatt litt problemer med nett og flytting og sånn. Shero har siden sist blitt 1 år gammel Han har også blitt HD og AD rønket, og han er heldigvis AD & HD fri (A), *JIPPI*. Høstbilder Vi har begynt med Agility, og gått introkurs. Håper å komme såppas i orden her at vi snart kommer igang med videre trening, Han har også hjulpet "far" med plenklippen i høst mens vi bodde hos morfar. 7 Siter
TullBull Skrevet 14. November 2014 Rapporter Skrevet 14. November 2014 Blitt så flott gutt. Virker som en herlig hund Siter
Tabris Skrevet 14. November 2014 Rapporter Skrevet 14. November 2014 Wow, han er så pen! Og gratulerer med fri-røntgen! Siter
Busann Skrevet 15. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2014 Blitt så flott gutt. Virker som en herlig hund Tusen takk , han er superherlig. Snill som ett lam, går overens med alt av hunder/katter/kaniner/chinchilla. Eneste problemet er at han er litt vel glad i andre hunder og mennesker, så han kan ikke gå så mye løs ennå for han har ikke skjønt at ikke alle vil hilse. Wow, han er så pen! Og gratulerer med fri-røntgen! Tusen takk. Synes han er pen selv. Veldig glad for fri-røntgen på han, er vår første valp. Nydelig! Grattis med fri! Tusen takk. Klompisen til mamma Siter
Busann Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Noen nye bilder av Shero 8 Siter
Gjest Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Skrevet 13. Januar 2015 Fantastisk farge på han, det er noe spesielt med bi-blue sheltier. Siter
Busann Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Nydelig hund! Tusen takk . Så fin han er! Fantastisk farge på han, det er noe spesielt med bi-blue sheltier. Ja den er fantastisk flott (med mindre du er på utstilling da), jeg elsker spesielt de svarte flekkene, synes det er penere enn den "vanlige" merlefargen som er mer grå. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Han er kjempefin! Og så synes jeg det er veldig kult at dere har røntga han. Ser jeg feil, eller har han mer underkjeve enn den gjengse sheltie? Siter
MiO Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Han er kjempefin! Og så synes jeg det er veldig kult at dere har røntga han. Ser jeg feil, eller har han mer underkjeve enn den gjengse sheltie? Det er blandet inn amerikanske linjer der, så ja, du ser nok rett. Amerikanske sheltier ER kraftigere i kjevene og hodet enn den typiske britiske typen. De britiske er mer "snipete" av utseende. 1 Siter
Busann Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Han er kjempefin! Og så synes jeg det er veldig kult at dere har røntga han. Ser jeg feil, eller har han mer underkjeve enn den gjengse sheltie? Det er blandet inn amerikanske linjer der, så ja, du ser nok rett. Amerikanske sheltier ER kraftigere i kjevene og hodet enn den typiske britiske typen. De britiske er mer "snipete" av utseende. Han er delvis amerikansk (faren er fra amerika, tror morfar er amerikansk, han har i allefall amerikanske foreldre), så ja han er kraftigere i kjeven enn de fleste sheltiene jeg har sett. Ser jeg glemte å nevne foreldrene i første innlegget, han er etterFar: AM CH Legacies Pittsburgh's Steel Curtain Mor: Voicy Coyote 1 Siter
Busann Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2015 Her er ett bilde fra i sommer, synes det er så fint at jeg bare må dele det 7 Siter
Busann Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2015 Vi har så vidt kommet igang med agility igjen etter en pause på noen uker, da treneren var syk. Dette er en liten snutt fra vår 5. gang med agility trening. 2 Siter
patricia Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Skrevet 12. Mars 2015 Fantastisk flott farge, er den godkjent ? Siter
Busann Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2015 Fantastisk flott farge, er den godkjent ? Takk, ja det er den, men i norge (FCI?) er den registrert som Blue Merle (noe jeg synes er rart, da det genetisk er 2 forskjellige farger). Siter
rosinbolle Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Åj, det må være den fineste sheltien jeg har sett. Siter
Busann Skrevet 24. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2015 Noen nye bilder. Noen gamle bilder. Bilde av Shero og Mario (Siste bilde av dem sammen) 5 Siter
Recommended Posts