Guest Christine Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Ønsker meg en dalmis som Taco til jul, jeg Håper dere finner gode og langvarige hjem til alle sammen!
Mardina Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Likte best Pepper jeg, mellomschnauzeren.... Det er noe med disse bartehundene...
Cavalierflat Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Åh, Flat! Hadde jeg hatt egen leilighet hadde han flyttet rett hit. Han må nok klippe ørene sine snart altså
Rocket Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Ååååååh Peppes! Såååå fiiiin! Kan tenke meg både Topsy, Noah og tildels Noah er hunder som kunne passet inn her. Fine var dem! Er stadig inne å ser på sidene deres. Får litt vondt av Lucy, ser hun har vært omplassert en gang og to før, håper hun finner sitt endelige hjem snart!
Linda=D Skrevet 9. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Hunder som fortsatt ikke har fått nye hjem + nye hunder. Flere kommer fremover. Ta en titt og del gjerne videre.http://firbente.wordpress.com/omplassering/ 1
Renate A Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Skulle jeg hatt hund nå så hadde det blitt Linni, men hadde nok byttet navn til noe liknende Linni..ha ha Går hun løs uten problemer??
plutte Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Eg tykkjer Noah, Taco, Linni, Roxy og Siko godt kan bu på pensjonatet ei stund, til eg er klar til å hente dei. Fy søren så mange flotte vaksne hundar som er der ute, blir definitivt omplasseringshund igjen når me er klare for nestemann. 1
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Kan jeg få Eddie til jul? (og større hus, bil, hundegård og hanhundsnille hanhunder samtidig?) Schnauzersaken (heter Schnauzer - ikke mellomschnauzer - eventuelt standard om man føler man må definere størrelse) var også nydelig Hadde mamma og samboern skulle flytta hjem til norge nå, så skulle jeg tipsa dem om den, men de blir i utlandet et år til.
ToneS Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Så utrolig mange flotte hunder! Siden er bookmarked og skal tipses om osv
mokken Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Skulle jeg hatt hund nå så hadde det blitt Linni, men hadde nok byttet navn til noe liknende Linni..ha ha Går hun løs uten problemer?? Oi! En Renate hund!
lucy Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Eddie ♥! For en deilig bamse! Og Roxy så så snill ut!
Rocket Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Skulle til å viderformidle BCn til jeg så at hun var til omplassering pga manglende gjeteregenskaper. Vet om noen som akkurat brått mistet en ung BCn nemlig, den var forsåvidt en skuffelse ift gjeting den også da, men tror de aller helst vil ha en god gjeter da de driver med sau. Deler på fjasboka uansett Plutselig er det noen av mine venner som er på utkikk. 1
Renate A Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Oi! En Renate hund! Ja, hun var virkelig det. Kommer aldri til å ende opp med en renraset hund...jeg som skal ha det spesielle utseende på dem. Tyttebærhunder 1
AnkiogBonita Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 BC-jenta kunne godt passa inn her. Så ut som ei godjente.
Enits Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Nydelige hunder men ingen som passer her tror jeg. Er det flere på vei inn?
Renate A Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Nydelige hunder men ingen som passer her tror jeg. Er det flere på vei inn? Skal du ha omplasseringshund??
Enits Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Skal du ha omplasseringshund?? Vi vurderer det om rette hund dukker opp
Renate A Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Vi vurderer det om rette hund dukker opp Ah...ok, trodde du var veldig negativ til omplasseringshunder, skjønner du, etter den tråden hvor du gikk ganske hardt ut imot omplasseringshunder
Enits Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Ah...ok, trodde du var veldig negativ til omplasseringshunder, skjønner du, etter den tråden hvor du gikk ganske hardt ut imot omplasseringshunder Er det. Men etter å ha sett så mange positive historier kan jeg jo også være så heldig. Men generelt veldig skeptisk så skal være nøye på prøvetid og sånt og riktig hund må komme for omplassering 2
Renate A Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Er det. Men etter å ha sett så mange positive historier kan jeg jo også være så heldig. Men generelt veldig skeptisk så skal være nøye på prøvetid og sånt og riktig hund må komme for omplassering Ja, prøvetid kan være veldig bra, også la den få tid til å finne ut av det nye hjemmet og eiere før man begynner å trene, da har man en veldig god start. Det som kan være det verste for en omplasseringshund i begynnelsen er mye stress rundt den Jeg gikk mange turer i skogen med Chicka, krevde ikke noe, bare ble kjent med hun og hun med meg, satt mye og koste på disse turene også
Enits Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Ja, prøvetid kan være veldig bra, også la den få tid til å finne ut av det nye hjemmet og eiere før man begynner å trene, da har man en veldig god start. Det som kan være det verste for en omplasseringshund i begynnelsen er mye stress rundt den Jeg gikk mange turer i skogen med Chicka, krevde ikke noe, bare ble kjent med hun og hun med meg, satt mye og koste på disse turene også Ja vi var nok bare veldig uheldig sist. 1
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Hei! Dere har idag lagt ut en finsk lapphund til omplassering på finn. Har du noe informasjon om den? hvor den kommer fra, stamtavlenavn m.m? Da kan jeg sjekke opp hvor den er fra før jeg ringer å prater med dere
Emilie Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Hei! Dere har idag lagt ut en finsk lapphund til omplassering på finn. Har du noe informasjon om den? hvor den kommer fra, stamtavlenavn m.m? Da kan jeg sjekke opp hvor den er fra før jeg ringer å prater med dere Tunge hadde ikke prøvetid på hundene sist jeg sjekket.
Recommended Posts