pippin Skrevet 15. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Mana er så flott! Hun har nydelige fargetegninger, slik slank, langbeint type av AH som jeg liker og blå øyne Du tar mange flotte bilder av henne også Takk! Liker de også sånn. Litt langbeint, hehe! Litt derfor jeg valgte kullet hun kom fra Sirkusjentene altså Herregud så nydelige bilder av dem! Jeg tror de er fra fjellene i Japan, med snø på De passer tydeligvis godt inn der! Enig! Hehehe! Vi var bare en kjapp tur på Mount Fuji Flotte bilder Hanne! Og herregud.. shiba er ikke dumt altså I know.. Begge vi er jo på tanken, haha! Det bildet der er helt magisk! Herregud, så utrolig vakkert! Du er flink! tusen takk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Fra dagens tur.. Det er GØY med så mye nysnø! Så mye at man nesten svømmer i den, haha! WIHO! Ser ut som en sjøhest her! Dette er trynet Mana har store deler av turen.. Det sier sitt! WOOOOH Harehopp! Blhrgrehgrhe 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Herregud, for ei bikkje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Herregud, for ei bikkje! Ikke sant? Haha! Endelig ferdig med løpetida og nå, så nå har hun fått kost seg med å løpe bananas! Gjorde godt for henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Bildene dine er helt utrolige! Og ikke minst, Mana er nyyyyydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Koselige bilder av godjenta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Blhrgrehgrhe Å herregud, fantastisk bilde ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Fra dagens tur.. Det er GØY med så mye nysnø! Så mye at man nesten svømmer i den, haha! Dette er trynet Mana har store deler av turen.. Det sier sitt! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Å, for en nydelig hund Mana er! Har skikkelig lyst til å kaste meg med på en tur jeg og en gang (hint hint ) Fantastisk fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 herlige bilder! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Bildene dine er helt utrolige! Og ikke minst, Mana er nyyyyydelig. Takk! Å herregud, fantastisk bilde ! Haha, ja hun er så tard Å, for en nydelig hund Mana er! Har skikkelig lyst til å kaste meg med på en tur jeg og en gang (hint hint ) Fantastisk fine bilder! Hehehe! Er bare å slenge seg med en gang det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Endelig kom vi oss ut på en langtur med kameraet.. Været har vært så trist den siste mnd at jeg ikke har orket. Men IDAG var det herlig! Våren er endelig her! Gleder meg veldig til en veldig akitv tursommer! Isen ligger på vannet enda da.. Kosegrisen min! <3 Som en engel 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Vakre bilder! Du er utrolig flink, og motivet er jo så klart nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Vakre bilder! Du er utrolig flink, og motivet er jo så klart nydelig Tusen takk! Når foto er en lidenskap så gjør man så godt man kan! Igår var jeg og Marianne på grilltur i finværet. MAKAN til herlig vær... De var skikkelig digg. Og da ble det litt bilder da, hehe.. Obligatorisk grillbilde.. FØR maten kom på... Kastet litt ball på slutten og Mana synes det er SÅ gøy.. "JEG HAR BALLEN" "ÅH! Da løper jeg denne veien!" "LURT YOU HAHA!" Seeeeeeeee de er fine daaa! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 I Mana! Hun er så vakker. Kjenner igjen de fintene som hun tok med ballen, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Fine bilder og fine hunder, men Marvin altså Det er noe med kooiker-blikket ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2014 I Mana! Hun er så vakker. Kjenner igjen de fintene som hun tok med ballen, hehe. Haha ja hun er kjapp sånn! Fine bilder og fine hunder, men Marvin altså Det er noe med kooiker-blikket ! Ikke sant! Vært på en tur idag! Hatt besøk av Tine og mamma Tiikani. Alltid like stas. De har et spesielt forhold, Mana og Tiikani! Mana bare "ÅÅåååh shit jeg blir blaut!!" Ja det er båndtvang men de fikk løpe litt på en liten flekk vi var på.. HERLIG! Pena mi Ser ikke akkurat ut som mor og datter 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. April 2014 Rapporter Share Skrevet 20. April 2014 Herlige bilder av vakre hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 20. April 2014 Rapporter Share Skrevet 20. April 2014 Jeg har sagt før og sier det igjen; Mana er så utrolig flott! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Vi er i Trondheim! Og jeg er glad det finnes hundeparker.. Fine Cera! To fremmede hunder, men så herlige Staselig kar ja haha BALLEN 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Fine bilder! Vi vil møte dere neste gang dere er her oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Flotte bilder! Vet du om hun har noe slekt i Haugesund? Er en hund er som er veldig lik Mana. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Fine bilder! Vi vil møte dere neste gang dere er her oppe Gjerne! Flotte bilder! Vet du om hun har noe slekt i Haugesund? Er en hund er som er veldig lik Mana. Hmmm, ikke som jeg kommer på. Er jo mulig, jeg husker ikke helt hvor alle bor nå hehe! Men jeg har og sett mange som er knall lik søsknene hennes, men som ikke er det Flotte bilder! Takktakk! Idag har vi vært på en 4-timers tur i østmarka <3 Herregud som jeg elsker denne marka! DEILIG 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 27. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Endelig en skikkelig langtur igjen! <3 Endelig deilige temperaturer! 4,5 time og ca 2 mil vil jeg tro. Herlig! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts