Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndlagde tags, nøkkelringer og smykker


Raya
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg kunne sjekke interessen for disse tagsa og det jeg lager ^.^

Føreløbig har jeg bare tags, men venter på mere utstyr så jeg kan begynne på smykkene :)

Tag'en er av alliminium og er 4 cm lang og 2, 7 cm høy. (1, 8 cm på midten)

Du velger selv teksten du ønsker, men helst ikke lengre enn 25 bokstaver, mellomrom tells ikke som bokstav, da det blir veldig trangt :) Send gjerne teksten på pm.

Prisen tenker jeg blir 50 kr, +5 kr om du ønsker med perle. (Flere forskjellige farger) Frakt også videre betaler jeg. De blir pakket i bobleplast, så de ikke blir skadet på turen :) Om ønskelig får du også med en nøkkelring (jeg husker ikke hva det egentlig heter)

Eksempel på noen av de jeg har laget til nå

post-11744-0-81168600-1382437718_thumb.p

(Det viser seg at de runde ikke var noe gode å jobbe med, så har bestillt nye som jeg håper at kommer snart. Hjertene er veldig veldig tynne og bøyer seg fort, så har bestillt nye av disse også.)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de runde! Du sier du har bestilt nye - vil de være litt tykkere slik at kvaliteten er bedre? Vil bokstavene være i en rett linje på dem? (Tenkte f.eks "Ozu" på ene siden av den runde, og mitt mobilnummer på den andre).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de runde! Du sier du har bestilt nye - vil de være litt tykkere slik at kvaliteten er bedre? Vil bokstavene være i en rett linje på dem? (Tenkte f.eks "Ozu" på ene siden av den runde, og mitt mobilnummer på den andre).

Det skal nok la seg gjøre :) Jeg kan gi beskjed når jeg har fått de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de runde! Du sier du har bestilt nye - vil de være litt tykkere slik at kvaliteten er bedre? Vil bokstavene være i en rett linje på dem? (Tenkte f.eks "Ozu" på ene siden av den runde, og mitt mobilnummer på den andre).

Jeg også! Isac på ene siden, mitt nr på den andre. Ikke noe fuzz og bling, bare en rund liten brikke. Hva er diameter på de runde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Isac på ene siden, mitt nr på den andre. Ikke noe fuzz og bling, bare en rund liten brikke. Hva er diameter på de runde?

De runde er 2 - 2, 5 cm. Mulig jeg tar inn noen på 3 cm også, hvis det er intressant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send en pm :) jeg bruker ikke så lang tid på selve tagen, men hvis du vil ha den runde tar det nok litt tid, i og med at jeg venter på den selv ^^ jeg kan godt sende deg en melding når jeg har fått de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh! Jeg vil ha en til Khela og en til meg selv :lol: De runde var jo søte, kunne vært fine som halskjede :ahappy:

De runde er kjempe søte! Skal lage til mamma og svigers med forbokstaven deres og en perle :) kan se om jeg får tatt et bedre bilde :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten en tur innom på valpeshowet i langesund i helgen, hvis noen vil ha til da :) har også fått noen flere runde og noen med hjerte. Skal ta et bilde når jeg kommer hjem litt senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg en eller to av de kjøttbenformede. Er det sånn at man får med sånn liten nøkkelringting sånn at det går an å feste på halsbåndet? :)

Så hyggelig :) du kan få med det, ja :)

Jeg har nå prøvd å stemple på begge siderhog det går helt greit, det blir noen bitte små bulker av det, men skrift og alt er fortsatt synlig. Kan legge ut et bilde som eksempel snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :) du kan få med det, ja :)

Jeg har nå prøvd å stemple på begge siderhog det går helt greit, det blir noen bitte små bulker av det, men skrift og alt er fortsatt synlig. Kan legge ut et bilde som eksempel snart :)

Gjør det!

Tenkte jeg ville ha to med hundens navn og mitt telefonnummer under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2h6g22a.png

Her er noen av de jeg har laget, for det meste bare bokstaver :P her ser dere også størrelsene, på de dere ser her har jeg brukt 1, 6 og 2, 5 cm. Alle i aluminum, så de kan farge litt sånn som ringer gjør, men det er ikke så veldig mye.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...