Shlush Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 FÃ¥r bare litt lyst pÃ¥ jaktgolden ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 31. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Endelig er sola kommet til oss også, og vi nyter det i fulle drag Litt bilder fra den siste tida, ho vokser til. Er kanskje litt lubben akkurat nå, ho trenger mye mindre mat enn dalmisen På tur med vennene sine :wub: Fine lille gullklumpen min 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Så gøy at hun liker å bade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Nå har hun vokst skikkelig altså! Åja, disse retrieverne legger på seg ganske raskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Nye bilder av gullet. Siden sist har vi fått løpetid, kennelhoste og blitt enda større. Her er litt bilder: Mi har fiksa oss halsbånd Og vi må matche selv når vi har løpetid Vi trener rallylydighet 2 ganger i uka, og blodspor en gang i uka. Ellers masse turer og kos og hun er fremdeles valp Men vi storkoser oss. Hun er nå 10 mnd, 21 kg, og ca 55 høy. Og helt HERLIG 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Grattis med dagen verdens fineste gullmynt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Så morsomme bursdagsbilder Gratulerer med dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Forfriskende med et bad... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Hun vokser til lille gale Og det er aldri for kaldt til å bade Tok ho med på båltur, det endte nesten med katastrofe.... ho hoppet jo over bålet. Er enda bedre når en kan få med seg andre å leke i vannet Det er blitt masse turer både med venner, og alene bare vi to. Vi håper at vi blir mer aktive nå som våren kommer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 fine Prima! Også ler jeg av det siste bildet, for en våt og klissete gjeng! Hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 15. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Gulljenta til mor er snart to år, og det har blitt vår og vi er merkbart mer aktive. Vi skal konkurrere i lydighet, vi har begynt å gå spor, vi har gått masse mer turer og fått masse opplevelser. Her er litt bilder: En av mange fjellturer vi har tatt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Så nydelig hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Fine Prima Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Hun er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Kjempefin! Lykke til i lydigheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Blir spennende og høre hvordan det går med lydigheten hun er veldig søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Tusen takk, ho scorer høyt på sjarmen og søtheten Det ble ingen konkurransen, da hun måtte trekke en tann. Men vi så på, og skal snart prøve oss på nytt. Vi traff familie i dag, det var stas. Men jommen var de forskjellige Fra venstre: Prima, søster Bonus og mamma Supra 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Tusen takk, ho scorer høyt på sjarmen og søtheten Det ble ingen konkurransen, da hun måtte trekke en tann. Men vi så på, og skal snart prøve oss på nytt. Vi traff familie i dag, det var stas. Men jommen var de forskjellige Fra venstre: Prima, søster Bonus og mamma Supra Fine jenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Vi har hatt sommerferie, og det har vært deilig. Det har blitt mye bading Vi har konkurrert uoffisielt i lydighet, og det har gått så som så. Det er matmors nerver som ødelegger mest. men vi satser videre utover høsten, så får vi se koss det går. Hun er fremdeles herlig, og jeg storkoser meg med henne. Vi nærmer oss favorittårstiden, og jeg gleder meg til fjellturer igjen Og for å være helt ærlig, er hun litt sånn for tida. ER ikke bare bare å blir snart to år med hode fullt av fluer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Åh, så nydelig! Kan jeg få henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Åh, så nydelig! Kan jeg få henne? Spør meg på den riktige dagen, så skal du se at du får et njaaaaaaa. Titte bort på irriterende fjortis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Gratulerer med dagen kjære venn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Gratulerer med dagen Prima Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Takk for fantastiske minner og herlige turer, gleder meg til å oppleve masse mer med deg:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Gratulerer med dagen! Hun er nydelig altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts