Guest Yellow Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Altfor mye farger for min smak, men de nederste var finest, ja. Siter
Gjest Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Haha, venninne mine sier enstemmig orange, sonen sier lilla Det er de to det står mellom nå, så jeg får ta en tur i butikken og se på de ved siden av hverdre. @Havanaislove , ja mye farger, men jeg blir så motivert av knæsje farger på treningstøy Siter
tm100020 Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Haha, venninne mine sier enstemmig orange, sonen sier lilla Det er de to det står mellom nå, så jeg får ta en tur i butikken og se på de ved siden av hverdre. @Havanaislove , ja mye farger, men jeg blir så motivert av knæsje farger på treningstøy og jeg likte de øverste Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
mokken Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Mitt neste kjøp blir en av disse, men jeg GREIER IKKE bestemme meg for farge! Hjelp? Oj, det ene bildet ble kjempestort :S Får jeg fiksa det? Lilla! Alltid lilla Siter
Anette Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Lill ga meg link så jeg gikk amokk så slapp jeg butikken 2 Siter
Guest Yellow Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Så får man håpe det er noe min far kan få brukt. Siter
Krilo Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Gikk litt amokk på jobben i går... Vi har sånn stigerabatt kampanje om dagen, så måtte passe på å få med litg nytt til sommer garderoben da (Bildene er hentet fra Lindex.no) 4 Siter
Malinka Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Jeg skal spille konsert i morgen og fikk beskjed om sommerklær i stedet for vanlig 'uniform' og fant ut jeg ikke hadde noooe som helst Nå har jeg en kjole 2 Siter
kongenavtys Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår. "Bed Head" heter den. 1 Siter
LilleZara Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår. "Bed Head" heter den. Flink du er da! Man merker faktisk forskjell på billig og dyr shampo! Siter
Anette Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 macbook pro 15" Retina sko til bryllupet 2 Siter
Malamuten Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår. "Bed Head" heter den. Jeg har ikke prøvd akkurat den, men har prøvd en annen en i bed head serien, den var iallefall veldig bra. Jeg har vanskelig hår og har ikke funnet noe, hverken dyrt eller billig, som jeg har likt like godt som den. Tigi har gode shampoer, gjelder bare å finne den som passer til ditt hår. Siter
SiriEveline Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 macbook pro 15" Retina sko til bryllupet Heldiggrisen! Siter
Benedicte Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår. "Bed Head" heter den. Er ikke superfan av Bed Head jeg De lukter godt, men det er det. Ville ha testet ut TRESemmè om jeg var deg - jeg er hvert fall superfornøyd med det merket både i shampo og balsam Mine siste kjøp: MK lommebok Samsung galaxy 4s+ Tilhørende etui Siter
Benedicte Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Trykket på enda en kjøp-knapp nå i kveld. Har ønsket meg denne i evigheter, og nå kom den på tilbud Og det er ikke lenge siden jeg akkurat kjøpte meg ny tights... 1 Siter
Ingvild Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Et par søte ballerinasko som er gode på foten samt en helt tynn, enkel og lett sommerjakke på tilbud - bare 100 kroner! Trengte begge deler, så er veldig fornøyd med kjøpene. Siter
Enits Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Trykket på enda en kjøp-knapp nå i kveld. Har ønsket meg denne i evigheter, og nå kom den på tilbud Og det er ikke lenge siden jeg akkurat kjøpte meg ny tights... hvor? Siter
Gjest Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Jeg har lenge savnet noe å legge bestikket på når jeg dekker bord. Så i dag kjøpte jeg disse via ebay; og denne og disse Siter
Ingvild Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Nå har jeg virkelig oppdatert skogarderoben min her. Bestilte nettopp to par komfortable sommersko: Ja, også kjøpte jeg en slik i dag. Siter
Guest Yellow Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Ønsket meg også Birkenstock, men tok meg rett og slett ikke råd til det. Så da ble det heller noen som liknet litt. Brune på bildet her, men det ble i sort. + en løper. Siter
Malamuten Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 2 pers lettvekts telt Eureka spitfire duo xt Og en god å varm 3 sesong sovepose Så nå gleder jeg meg til det kommer så og til å teste de Siter
Recommended Posts