Khela Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2013 Massevis av garn Masse div til smykke/armbåndlaging ...også trolig noe stormberggreier Edit: Ble et Spinn sømløs-sett fra Stormberg. Trenger treningstøy til vinters, så det var jo smart da Siter
LinL Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Icebug joggesko med pigg <3 elsker de! 1 Siter
Ozzy Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Disse blei returnert da de ikke passer for foten min :( Så nå prøver jeg meg på disse. De var så billige så hvis de passer kjøper jeg meg et par finere vintersko, så kan jeg ha disse til tur. Siter
Annik Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Taklokk, skruer og kjedelige småting som jeg trenger for opppussingen Siter
ToneS Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Denne, så får vi se om jeg finner en anledning til å bruke den. Har ikke akkurat for mange kjoler, men i dag skaffet jeg en til for å rullere på 3 Siter
SiriEveline Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Kjenner jeg gleder meg til vinter og god unnskyldning til å kjøpe bra tøy. En ny ufora vinterbuksa trengs ihvertfall. Får helt spader av å se alt det fine dere har kjøpt. Siter
jaktlykke Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 "Ny" bil! Er på vei til Bergen for å hente den nå 2 Siter
førstegangs Skrevet 10. November 2013 Rapporter Skrevet 10. November 2013 Eeeh, kom visst borti en kjøpt-knapp på Stormberg sine sider. Men det er lov når det er praktiske ting jeg trenger. Gleder meg til å bruke disse tingene på tur i vinter! Åh, det så ut som noe jeg kunne tenke meg å ha i vinter! Må nok luske litt inn på stormberg sine sider igjen, stor fare for at det blir brukt litt penger der Jeg har kjøpt meg ny almanakk for 2014 som kommer i posten om ikke lenge. Den ser slik ut på fremsiden og med bilde av samboer på baksiden Fiiiin Også har jeg bestilt kokosolje, arganolje og noe grønt pulver på iherb, gleder meg til det kommer i posten! Siter
Nirm Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 En stunt drage! Krydder og agave nectar på Iherb. Siter
Khela Skrevet 12. November 2013 Rapporter Skrevet 12. November 2013 http://www.hm.com/no/product/14139?article=14139-A&variant=005 http://www.hm.com/no/product/11888?article=11888-B&variant=000 http://www.hm.com/no/product/11730?article=11730-A&variant=000 http://www.hm.com/no/product/05718?article=05718-B&variant=505 http://www.hm.com/no/product/15703?article=15703-A&variant=038 http://www.hm.com/no/product/07698?article=07698-B&variant=005 http://www.hm.com/no/product/21327?article=21327-A&variant=000 Dumme hm som ikke lar meg kopiere direktelink til bildet btw.. Siter
PsychoLynx Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Uhm, dieselpumpe, hjullager, stikkaksling, kryss osv til SuZuki. Møkkadama var visst ikke fornøyd med å ha fått en ny (okei, brukt da) motor for 2 år siden, nå skulle hu pokker meg kreve alt dette også, til den nette sum av 28.335 kr....... Utover det har vi også kjøpt materialer, tak, fliser osv osv osv til å bygge på litt og pusse opp bad. Dette gir ikke råd til de store utskeielsene ellers... Men kjøpte en lastestropp i farsdagsgave da. Også ja!!!! I tilegg til rimadyl til bikkja så kjøpte jeg meg håndkrem på apoteket idag.. Siter
Nirm Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Sesong 4 og 5 av Primeval. Og litt stuff fra Iherb. Siter
Annik Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Bestikkboks, som det etterhvert skal et fint bestikk i. Må bare finne det fine bestikket først 3 Siter
Nirm Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Bestikkboks, som det etterhvert skal et fint bestikk i. Må bare finne det fine bestikket først Den var skikkelig fin! Hvor har du kjøpt den? Siter
Annik Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Den var skikkelig fin! Hvor har du kjøpt den? Ja, sant! Og egentlig veldig praktisk nå som jeg har flyttet og oppdaget først etter jeg flyttet inn at det ikke fantes kjøkkenskuffer her. Så den skal brukes til hverdagsbestikk fram til jeg finner en kommode i passe størrelse som fungerer som erstatning. Også bare 139,- i tillegg! Jeg kjøpte den på jobben min(Varehuset Kristiansund AS). Dessverre ikke kjede, så jeg aner ikke om den er mulig å få tak i på andre butikker på andre deler av landet Siter
Ozzy Skrevet 14. November 2013 Rapporter Skrevet 14. November 2013 Tre ansiktsmasker, shampoo, 50 hårstrikker (de blir bare borte!!), 5 pk med sokker til samboeren (fordi føttene hans stinker. ), hamsterhus og marengs. Siter
Elisabeth00 Skrevet 14. November 2013 Rapporter Skrevet 14. November 2013 Kjøpt alt for mye klær, men har ikke handlet klær siden før sommeren omtrent da... Kjøpt to par sko, noen nye genskre, skjerf, en kåpe og en jakke.... 3 Siter
Khela Skrevet 14. November 2013 Rapporter Skrevet 14. November 2013 Trøsteshoppa litt sminke siden jeg ikke kan kjøpe klærne jeg ønsker meg på GT Var salg da! Siter
Ozzy Skrevet 17. November 2013 Rapporter Skrevet 17. November 2013 25% på hele vita i går Adidas shower-gel lukter sykt godt! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.