Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

Separasjonsangst er superartig! :D Eller ikke.... :P Får verken spist, kledd på meg eller gått på do. Eller fora bikkja eller henta noe, eller noe som helst. For da får ene gutten hysterisk anfall. Kan absolutt ikke bevege meg utafor synsfeltet hans, og aller helst skulle han gjerne hengt rundt halsen min til enhver tid. Satser på at det går over fort!

:lol: Høres så kjent ut. :lol:

HS på mandag her, litt spent på om vi får mye kommentarer på at hun ikke er mobil enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Separasjonsangst er superartig! :D Eller ikke.... :P Får verken spist, kledd på meg eller gått på do. Eller fora bikkja eller henta noe, eller noe som helst. For da får ene gutten hysterisk anfall. Kan absolutt ikke bevege meg utafor synsfeltet hans, og aller helst skulle han gjerne hengt rundt halsen min til enhver tid. Satser på at det går over fort!

kjenner den...

skulle ønske jeg kunne si at det gikk over fort :P

Ask sykler! Whaaat?? Tar i fart selv , bremser og all ting. Med støttehjul selvfølgelig, men han har brukt god tid på å knekke den koden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mai kom lille Jakob til verden, han fikk en litt tøff start og måtte være en stund på barneavdelingen. Jeg har aldri noen gang vært så glad som da han ble født og samtidig så redd for at det ikke skulle gå bra. Vi er så takknemlig for hvor godt vi ble tatt vare på alle sammen mens vi var på Ullevål. Jakob vant i Lotto når han ble født i Norge og han tok lykketallspotten når han ble født på Ullevål.

Nå koser vi oss hjemme, enn så lenge går det veldig greit så jeg holder pusten å håper at det varer :P

imagejpg1.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mai kom lille Jakob til verden, han fikk en litt tøff start og måtte være en stund på barneavdelingen. Jeg har aldri noen gang vært så glad som da han ble født og samtidig så redd for at det ikke skulle gå bra. Vi er så takknemlig for hvor godt vi ble tatt vare på alle sammen mens vi var på Ullevål. Jakob vant i Lotto når han ble født i Norge og han tok lykketallspotten når han ble født på Ullevål.

Nå koser vi oss hjemme, enn så lenge går det veldig greit så jeg holder pusten å håper at det varer :P

imagejpg1.jpg

Uff så skremmende det må ha vært. :hug:

Han er helt nydelig! :wub: Gratulerer så masse :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya sjekker ut det nyeste familiemedlemmet

imagejpg1-2.jpg

Han hadde veldig gode tær også :P

Gratulerer så mye! Nydelig navn på en kjekk gutt.

Synd det ble dramatikk, men nå går sikkert alt bra fremover :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Arya sjekker ut det nyeste familiemedlemmet

imagejpg1-2.jpg

Han hadde veldig gode tær også :P

Gratulerer igjen. Også har jeg fortalt Arya at jeg tullet når jeg sa det var ett leketøy. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt-kidden min når jeg jobbet i barnehage het faktisk Jakob.

Han kastet opp i ansiktet mitt en gang, og var den tungeste ungen jeg noensinne hadde løftet ( frem til A kom, han har bly i årene :aww: ) , men han var så gullegod at jeg bar rundt på han stadig vekk og knapt enset oppkastet av bekymring for hans vel og ve.

Han var godgutt han! Det var noe så mildt og herlig med utstrålingen hans.

Lurer på hvordan han er nå. En skikkelig tenåringsslamp vil jeg tro :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mai kom lille Jakob til verden, han fikk en litt tøff start og måtte være en stund på barneavdelingen. Jeg har aldri noen gang vært så glad som da han ble født og samtidig så redd for at det ikke skulle gå bra. Vi er så takknemlig for hvor godt vi ble tatt vare på alle sammen mens vi var på Ullevål. Jakob vant i Lotto når han ble født i Norge og han tok lykketallspotten når han ble født på Ullevål.

Nå koser vi oss hjemme, enn så lenge går det veldig greit så jeg holder pusten å håper at det varer :P

imagejpg1.jpg

Hei Jakob - så nydelig du er :wub: Velkommen til verden :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @Arkan :flowers: Supersøt guttetass :kiss:

... skodramaet vårt (ja åkei da, mitt) endte med et par hvite fine med rem, og ei stygg sløyfe med bling på frempå. Men H ble SÅ hoppende glad for dem at da var det ikke så farlig. Jeg ble helt tatt på senga over at det skulle være så stas med nye finsko altså. Men det var det visst :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, @Arkan! Jakob er helt nydelig!

@Marie , så fin dag dere har hatt. Johanne vokser seg til å bli ei virkelig flott jente. :heart:

@Krutsi , Litjpia har vokst helt utrolig!

Gratulerer med dagen, folkens! Glemte å ta med kamera når vi var og tittet på toget, har bare mobilbilder som inkluderer slekt og sånt.

Vi har hatt en kjempefin dag da. Så på tog og flagget til kusiner og fettere, lunsj hos mine foreldre og grilling + 4 årsdag sammen gode venner. Håper alle har kost seg like mye som vi har gjort!

Hei og hå og hipp og hurra fra Heljar til alle store og små!

14204489662_dce165d1f5_c.jpg

Og HVOR blir tiden av?? Et par uker til med trening og jeg tipper det er som han aldri har gjort noe annet. Skikkelig storgutt. Mammaen er både stolt og panisk for at hun ikke kan stoppe tiden. Jeg er sikker på at jeg våkner til hans første skoledag i morgen.

14020332360_a0e1790e9f_c.jpg

14206971315_4be1f7863c_c.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, en kollega og god venninne av meg fikk en sønn på søndag, og jeg er så misunnelig :frantics: Det er alt for lenge å vente til det blir vår tur, og akkurat nå er jeg så babysyk at jeg dør litt :frantics:

(hadde noen sagt det til meg for noen få år siden hadde jeg bedt dem justere medisineringen sin)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
    • Uffa, stakkars lille bullebolle!! Når ambulls halter, da er det vondt😬 Håper dere finner utav dette! God bedring til klumpen🌸
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...