Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Klikk og et shot tequila til Raksha! (jeg tror du trenger en og bare vent noen timer før du ammer :D )

Så bra at du fikk sagt fra. Det er viktig å sette rammer man trives med, selvsagt veldig ubehagelig om andre blir triste eller sinte på veien, men på sikt så tror jeg det er det beste for alle parter. :)

Jeg har ikke noe problem med at folk har et aktivt sexliv med mange partnere, selv ikke på ei helg. Tipper at om det var en mann så hadde ikke like mange hevet øyenbrynet. :P Kjipt å bli gravid selvsagt, men det kunne skjedd uansett antall partnere. :lol:

Hørtes ut som at hun ikke kjedet seg noe særlig den helgen, ihvertfall :lol:

Sant? Sånn sett bort fra graviditeten som hun sannsynligvis ikke så for seg så er jeg litt good for her, jeg. :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Tequilabshot faktisk.

Hun spurte Bonden på telefon i stad - men hun kommer jo ikke, har sikkert sovnet i stolen der inne. Hva gjør jeg da? Har en skikkelig overtrøtt unge som kun vil ha pupp og blir sinna fordi puppen er tom, så burde gått å lagt meg med henne. Overtalt henne til å sove litt på pappan sin et øyeblikk nå da.

Så gjenstår det antakeligvis å få Bonden til å faktisk si "nei, ikke nå" når hun ringer og det ikke passer - for om han svarer ja hver gang så er jeg jo like langt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjenstår det antakeligvis å få Bonden til å faktisk si "nei, ikke nå" når hun ringer og det ikke passer - for om han svarer ja hver gang så er jeg jo like langt :lol:

Du har issues på flere fronter. :lol: Han skjønner vel at det ikke passer nå om du må løpe rundt hele dagen med muggene viftende løse i vinden? Du får la vær å pakke dem inn under besøkene, så skal du se at det plutselig ikke passet så godt for svigermor alikevel vettu. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har issues på flere fronter. :lol: Han skjønner vel at det ikke passer nå om du må løpe rundt hele dagen med muggene viftende løse i vinden? Du får la vær å pakke dem inn under besøkene, så skal du se at det plutselig ikke passet så godt for svigermor alikevel vettu. :D

:lol: Yes... Funnet meg verdens beste mann på alle områder - minus når det kommer til mora, dæven der er det vrient å få han til å gjøre noe som helst annet enn mumling og ignorering, gitt... :lol: Piff, de hefter seg ikke med slike bagateller... Men neida, han kommer til å få beskjed at om han svarer ja uten å spørre meg først så får han være vertinne og jeg forsvinner ut med hunder og kommer tilbake når de har gått. :aww: For sannheten er jo at han syns det er slitsomt han og, men han kan stikke av, det kan ikke jeg like lett.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant? Sånn sett bort fra graviditeten som hun sannsynligvis ikke så for seg så er jeg litt good for her, jeg. :D

Jeg har mine slutty-perioder sjøl jeg (dog ikke 5 på en helg, og heldigvis aldri blitt gravid av det :P ), så jeg tenker "so what". Så lenge det er samtykkende sex mellom voksne folk, så er det ikke noe noen andre har noe med, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine slutty-perioder sjøl jeg (dog ikke 5 på en helg, og heldigvis aldri blitt gravid av det :P ), så jeg tenker "so what". Så lenge det er samtykkende sex mellom voksne folk, så er det ikke noe noen andre har noe med, egentlig.

Jeg har hatt for lange forhold bak meg til å ha rukket å ha noen særlig slutty perioder, men jeg er helt med på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg lo mest av den ekstremt idiotiske teksten i artikkelen. Den fikk jo dama til å høres helt lobotomert ut "det bare skjedde". Omtrent som om hun snubla over han kompisen og landa på hans mannlige kjønn og han samtidig var så uheldig å få orgasme i det sekundet. Djeeesus. Man er da ikke åndsfraværende når man har sex, ergo er det jo ikke sånn at "det bare skjedde". Man tok en del valg og avgjørelser på vegen til den sexy-timen, ansvarsfraskrivelse oder nicht :P Hvis man er så fraværende at man ikke er tilstede i verden under en morro-akt er det vel borderline overgrep den ene eller andre vegen :P

EDIT: Og jeg kjenner jeg synes synd på deg Raksha. For meg på andre siden av internetten så får jeg helt sånn HALLOOOO SI NÅ I FRAAA men når man blir så frustrert på dine vegne bak nettveggen så skjønner man jo samtidig at det er en kjip situasjon når "det åpenbare" ikke går an å gjøre både pga ens egen og andres personlighet. Det går seg nok til, det er lov å være egoistisk innimellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har Jaran begynt med, for ca 30 min siden hehe. Han klarer å gå fire skritt med den på stuegulvet før han setter seg på knærna og finner noe mer intr, så krabber bort, løfter seg først opp på knærna, så opp på beina og tar noen saaakte skritt :heart: Sophia var helt sjokkert, BABY IKKE GJØRE SÅNN!

1377276_10151889662525256_1524577222_n.j

What!! Er ikke han akkurat født da???

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt for lange forhold bak meg til å ha rukket å ha noen særlig slutty perioder, men jeg er helt med på den. :)

Nå skulle jeg til å si at når du blir så gammel som meg osv, men jeg håper jo at du slipper å få sluttyperioder når du er så gammel som meg ;) Jeg har et par lange forhold bak meg jeg og, og nå er jeg frivillig avholden, men når jeg ikke er noen av delene, så er det min sak hvem og hvordan og hvor mange, egentlig.. Så da prøver jeg å ikke legge meg opp i andres hvem, hvordan og hvor mange sjøl :)

Og nå høres jeg skikkelig løsaktig ut, sant? :lol: Det er bare skryt, jeg tror jeg er under gjennomsnittet eller noe, siden jeg stort sett har vært seriemonogam ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Soph! Jaran skal ikke gjøre sånt enda. :aww::lol:

Elzorro: Mistenker at det blir det samme her - den lille damen har meninger! I natt var det så kaldt her at jeg tok henne rett i senga mi, og hun lå og holdt i hånda mi, etter ei stund ble jeg kald og skulle bare løsne hånda litt så jegkunne trekke dyna over skuldra mi, hvorpå ungen setter i et skikkelig sutrehvin så til og med pappan våkna :lol: Skulle ha den hånda, for tenk!

EDIT: Og jeg kjenner jeg synes synd på deg Raksha. For meg på andre siden av internetten så får jeg helt sånn HALLOOOO SI NÅ I FRAAA men når man blir så frustrert på dine vegne bak nettveggen så skjønner man jo samtidig at det er en kjip situasjon når "det åpenbare" ikke går an å gjøre både pga ens egen og andres personlighet. Det går seg nok til, det er lov å være egoistisk innimellom :P

Ja går seg nok til - hjelper nok mye at jeg har sagt i fra på en pen måte i dag, og fikk trukket inn at svigermor ikke følte seg velkommen, sånn at det ikke bare går på sære meg som ikke vil ditt og datt :aww: Og så må jeg pent lære meg å sette foten ned litt hardere innimellom, og heller drite i om jeg treffer noen ømme tær. Men jeg er egentlig bare søt og snill og vil at alle skal være glade og snille og og og! :gaah:

Svigermor kom hun, satt eviglenge :lol: Men gikk når Bonden begynte å gjøre seg klar til å gå. Det er så vanskelig å prate med henne for om hun ikke skjønner hva jeg sier sier hun somregel bare "mhm" og later som ikkeno, og da blir det dårlig flyt i en samtale, gitt. Lettere når Bonden er inne, for om ting virkelig går i stå så kan han "oversette" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo gå litt tid fra man har sex og til man blir gravid, da. Så da må hun ha holdt på VELDIG den helgen, men ikke ukene før/etter :hvis hun er 110 % sikker på at hun ble gravid den helgen :lol:

Jepp ;)

Hørtes ut som at hun ikke kjedet seg noe særlig den helgen, ihvertfall :lol:

Neida, hun kjedet seg i det minste ikke :lol: Nei, altså, for all del, om det bare er for moro og man tar et visst ansvar, så. Men hun her har flere unger nå, ingen med kjent pappa.. Da er det ikke greit lenger.

What! Er ikke han akkurat født da???

Lurer jeg også på. Han er vel 1 mnd yngre enn Tuva og Tuva bare ligger på gulvet og snurrer rundt i ring på magen enda :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig datter du har Enits!

Ask elsker Ikea. Veldig. Og harepusen. Den er gullgutten og snuskesmasken hans og han ELSKER den. Og grøt med rosiner i ( *spy*) . Han elsker grøt med rosiner så mye at han måtte kaste opp sier han. Men så har han brekt tåa si, så da ville han legge seg så kanskje den var bra i morgen.

Livet er intenst når man er 3 år.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så søt Enits :)

Så nydelig datter du har Enits!

Ask elsker Ikea. Veldig. Og harepusen. Den er gullgutten og snuskesmasken hans og han ELSKER den. Og grøt med rosiner i ( *spy*) . Han elsker grøt med rosiner så mye at han måtte kaste opp sier han. Men så har han brekt tåa si, så da ville han legge seg så kanskje den var bra i morgen.

Livet er intenst når man er 3 år.

 

 

For ei flott jente du har! Gratulerer med dagen!

Takk :) hun er herlig og så stolt over å ha bursdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Enits :ahappy:

Mannen har reist på jobb, så jeg har fått besøk av familie som skal hjelpe meg, noe jeg setter umåtelig pris på! Men altså :aww: Det er en kamp :lol: De lydene som jeg hele tiden har tolket som blid, kontaktsøkende pludring, er visst egentlig klaging. Også har jeg nok skjemt dem bort litt altså ;) For de kan skrike som besatt, og når vi iler til så ler de bare! Var ikke sulten og hadde ikke vondt! Ville bare at vi skulle komme. Altså, bortskjemt :aww: For det gjøkke no om de ligger og skriker litt. Er bare bra for lungene også, det.

ÅÅAAMÆÆI! Som vi sier i Fredrikstad.

Blir bittelitt frustrert. Men er veldig deilig at de er her for det. Trenger den hjelpa. Så får jeg heller prøve å være litt tålmodig, og gjøre ting på min måte likevel.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig fort nå føler jeg. Jaran er jo overalt. Han reiste seg etter gåstolen 4-5 ganger og gikk bortover mens han hvinte av fryd. Synes det er litt vel veldig tidlig til å begynne med sånne ting, men han har ganske balanse i det minste... Ellers så har han aldri vært skeptisk mot mennesker enda, vi var på kurs idag og igår og han synes damer er det fineste som finnes :lol:

Vi har -aldri- holdt han etter hendene forøvrig, eller "øvet" /"hjulpet" til med gåingen. Knapt holdt han i oppreist stilling, og aldri hoppet på fanget. Men han reiste seg og tok skritt med gåvognen tidlig for det :lol: Der røyk teorien til ei venninne av meg som mente det var dødsviktig at man øvet med ungene og ble nesten fornærmet når jeg sa at jeg ikke så vitsen :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, Lill! Jeg gleder meg vilt til de to her begynner med slikt. Er da det blir gøy jo :ahappy: Nå ligger de jo bare der... Og enten ler eller griner :lol:

Begynner å se forskjeller i personligheten deres nå :) Men utseendemessig blir de likere og likere. Jeg synes fortsatt det er gøy å kle dem i like klær :aww: Men snart må jeg nok slutte med det. Vil ikke at de skal bli sett på som en enhet. Det blir de nok av mange uansett, men må jo prøve å redusere litt hvertfall. Familien har fått beskjed om å omtale dem ved navn, og ikke "tvillingene". Og man skal si "du" til dem, og ikke "dere"...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...