Ingvild Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Dogs4All/NKK Lillestrøm, 16.-17. november. Norsk vinner + NM i agility, NM i kreativ lydighet, NM i juniorhandling og nordisk mesterskap i lydighet. Dommerlister: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Dommerlisteannonse-Lillestrom13.pdf Ordinær frist: 14. oktober Utsatt frist: 28. oktober Siden det bare er to uker til ordinær frist går ut, er det da greit å starte opp et emne om D4A syns jeg! Hvem skal? Jeg skal melde på Geo i unghundklasse. Vi har en Zeev Trainin fra Israel som dommer. Aner ikke hvem det er, men det blir sikkert helt fint. Gleder meg, jeg! Nå har vi ikke stilt ut siden NKK Drammen, så det blir artig. 4 Siter
mokken Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Vi kommer! Ihvertfall Lykke, vet ikke helt om jeg flyr eller kjører bort enda. Om jeg kjører kommer sikkert Harly også 1 Siter
Monab88 Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg kommer! Stiller Fredrik i champion og Jäger i unghund dersom han ikke er helt nedrøytet. Også håper jeg Odin kommer så jeg kan stille han i veteran Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg har meldt på Blaze, Talli, Arya, Shy og Lykke. Og later som jeg sparte 600 kr på å melde på hele hurven (fra 3 hund er det 50%) Lykke og Shy i junior. Arya i unghund. Talli i Champion. Blaze veteran. Har også meldt på til Oppdrettergruppe (og må finne ut hvem som evt blir igjen skulle vi vinne den, noe jeg tviler på med masse junior og unghunder. Og Talli til avlsgruppe. Jeg er ekstremt spent på om pelsen til Talli holder for første gang i sitt liv til NV! Hun har forskyvet løpetiden og normalt har hun begynnt å røyte ned til oktober. Siter
Ingvild Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Har også meldt på til Oppdrettergruppe (og må finne ut hvem som evt blir igjen skulle vi vinne den, noe jeg tviler på med masse junior og unghunder. Og Talli til avlsgruppe. Jeg har ikke noe i mot å bli igjen til gruppa dersom det skulle bli aktuelt. (Er alltid igjen til gruppene på D4A uansett, så.) Selv om vi selvfølgelig må se hvordan det går først. Siter
Anette Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg kommer jeg :-) men pi er for ung. Siter
Ingvild Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 410 kroner. Galskap! Men nå er vi meldt på i alle fall. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Imouto er påmeldt i åpen klasse. Gleder meg til å se mange fine hunder. Iogm at det er tittelutstilling regner jeg med at det kommer en del fra resten av Europa også. Har samme greia med knertis sin løpetid som Talli. Hun synka med Dany mens vi bodde sammen, og fikk dermed unaturlig ofte løpetid til henne å være, mens hun nå ikke har løpt siden tidlig i vår og uansett vil holde på pelsen (og fortsette å gro den!) fram til D4A. 1 Siter
borderen Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg skal nok melde på Kiter i LP3 lørdag, så får vi se hvordan det går. Kanskje jeg like godt skal melde ham på utstilling også, så kan vi håpe på å få den nødvendige blåsløyfa (evt gul) Men er litt usikker på utstilling pga høy påmeldingsavgift, lite plass og hard konkurranse. Det er kanskje like greit å vente til en annen NKK utstilling med litt mindre press. 1 Siter
Shlush Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg stiller med Vegas i juniorklasse :-D Og har også planer om å stille Nico i championklassen. 2 Siter
Siri Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Willy er påmeldt for lenge siden . 1 Siter
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Begge herfra skal stilles, men jeg er på elgjakt, så jeg får ikke vært med. Det er superkjipt! Siter
SiriEveline Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Tetris og jeg kommer som heiagjeng Siter
WheatenMali Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Gleder meg masse til denne Jeg melder på Only i champion og mine to egenoppdrettede juniorer, Rosa og Dennis! Jeg vil også bli å finne på terrierklubbens stand hvor jeg representerer wheatenklubben. Vi har også årsmøte, jubileumsfest og middag i klubben denne helga. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free 1 Siter
Monica123 Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Arla kommer og skal stille i Champion klassen 1 Siter
Khela Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Kommer sannsynligvis som heiagjeng på søndagen 1 Siter
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Tetris og jeg kommer som heiagjeng Lyst til å stille noen for meg om planen min skulle vise seg å ikke være vanntett? Siter
Bikipile Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Regner kanskje med at jeg og Lexi kommer. I CH-klassen da såklart, ikke at jeg helt vet hva vi gjør der, men er man sopp så er man vel sopp 4 Siter
Guest janson Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Meisebolla og jeg kommer! Siter
Recommended Posts