Anette Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Noen som skal? Ordinær frist gikk ut IGÅR!!! teit å ha samme frist som 12-13 helga altså. Så har meldt på Alwin og Pi idag. Vi skal bare søndag da PM: http://www.dalmatinerklubben.no/Arrangement%20og%20resultater/Annonser/Annonse%20Leto%202013.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Alt nå? Jaja da blir det ikke show på mine. Men kommer nok for å trene o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Alt nå? Jaja da blir det ikke show på mine. Men kommer nok for å trene o.l. Håper du kommer søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Vi skal på lørdag om ikke Pim er nyparret :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Da blir det ikke på mine heller, men kanskje vi kommer allikevel Må se på det nærmere, har ikke agendaen her jeg er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Min yngste håpefulle er påmeldt i juniorklassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Klima er påmeldt lørdagen, så vidt jeg vet. Det blir gøy, lenge siden sist! Burde kanskje meldt på opsis også, selv om jeg er litt usikker på pelsmengden. Hm. (Benytte muligheten til å stille uten konkurranse fra vakre deepeyeser? ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Jeg har meldt på Vegas begge dagene og Nico kun en dag Jeg hadde nemlig ikke bestemt mg for om nico skulle stille begge dagene. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Jeg stiller hvertfall søndag med valpe, lørdag kommer ann på om jeg får fri eller ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Kiwi er påmeldt begge dager i valpeklassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 26. September 2013 Rapporter Share Skrevet 26. September 2013 Så fint at jeg glemte påmeldingsfristene til begge utstillingene i oktober. Penger spart og alt det derre der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Willy er påmeldt på søndag - og jeg stiller nok bare om det blir mange påmeldte der (for å evt hente poeng til konkurranse om årets utstillingsbriard ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Willy er påmeldt på søndag - og jeg stiller nok bare om det blir mange påmeldte der (for å evt hente poeng til konkurranse om årets utstillingsbriard ). også skal du vel heie på pi og jeanette ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Noen som skal? Ordinær frist gikk ut IGÅR!! teit å ha samme frist som 12-13 helga altså. Så har meldt på Alwin og Pi idag. Vi skal bare søndag da PM: http://www.dalmatinerklubben.no/Arrangement%20og%20resultater/Annonser/Annonse%20Leto%202013.pdf Whaaat?!? Og jeg som trodde jeg hadde så god tid... Ingen av de voksne jeg stiller er påmeldt, så jeg kommer kun med Nora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Gneis skal få hoppe og danse litt på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Jeg skal dømme den helga (og det er en fantastisk kul setning, den må jeg si høyt), så da får jentene fri, og kan være så skitne og ulydige de bare vil. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Whaaat?!? Og jeg som trodde jeg hadde så god tid... Ingen av de voksne jeg stiller er påmeldt, så jeg kommer kun med Nora Fått spørsmål om jeg kan stille en champion hannhund jeg liker godt også, det blir spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 også skal du vel heie på pi og jeanette ? :D Jamen seff . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Jeg skal dømme den helga (og det er en fantastisk kul setning, den må jeg si høyt), så da får jentene fri, og kan være så skitne og ulydige de bare vil. Veldig kul setning må jeg si! Jeg lurer på og ta turen, men hva er regelen for alder på valp? Bare at den må ha 12 ukers vaksine og gått en uke? Eller må den være 4 mnd. Kunne tenke meg en tur med lille gutt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 4 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 4 mnd. Æsj, hva slags tulleregel er egentlig det? Hvordan skal man liksom få trent på valpeshow setting da? Jeg er da nesten helt sikker på at det ikke var fire mnd før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Vi kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Æsj, hva slags tulleregel er egentlig det? Hvordan skal man liksom få trent på valpeshow setting da? Jeg er da nesten helt sikker på at det ikke var fire mnd før. Det har vært 4 mnd så lenge jeg har holdt på en hund iallefall, og det begeynner å bli en stund siden nå Synes det er en fin regel jeg, de fleste er ikke klare før den tid heller. At de ikke kan være med for sosialiseringens del når vaksinasjonen er i orden synes jeg er litt teitere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Det er ikke så mange år siden 4 mnd regelen kom faktisk, synes det er en fin regel. Valpeshow er jo trening, ellers har man diverse ringtreninger rundt i landet man kan dra på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Det har vært 4 mnd så lenge jeg har holdt på en hund iallefall, og det begeynner å bli en stund siden nå Synes det er en fin regel jeg, de fleste er ikke klare før den tid heller. At de ikke kan være med for sosialiseringens del når vaksinasjonen er i orden synes jeg er litt teitere. Da har de sikkert bare vært litt slappe på de utstillingene jeg har vært på. Men det var ment bare for sosialiseringens del, både for hund og menneske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts