Gå til innhold
Hundesonen.no

Underlag til vannskåla


Poter
 Share

Recommended Posts

Eines mat -og vannskål står på kjøkkenet, på parketten, og det er ikke helt gunstig for parketten. Har hatt ei gummimatte av noe slag under den, men den samler alt støv og skitt, så i dag gikk den i søpla. Så nå trenger jeg noe nytt. Vet dere om noe fint og praktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte aviser før. Nå har jeg stativ (og fliser), så bruker ingenting lenger. Men et enkelt serveringsbrett var jo lurt da, med små kanter som holder sølet inne.

Hjemme hos foreldrene mine har jeg brukt en plastgreie kjøpt på dyrebutikken, men sølet renner jo av og havner under, så da tenker jeg det må være best med noe som har kant, eller som har oppsugingsevne (men vanntett i bunnen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem andre har den? Den så ok ut, men jeg kan ikke ha brun! :P

Enig! Jeg vil heller ikke ha den i brun :lol:

Jeg har de: www.arivo.no

Har de kun inne i karamellbrun nå men hvis dere ønsker så tar jeg gjerne inn i beige til dere hvis dere ønsker :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pene håndklær under mat og vannet, prøvde som Lola, en plast brikke, men likte ikke at vannet bare ble liggende oppå og verst var det at vannet rannt under brikken.

Så jeg kastet fort brikken og kjøpte håndklær, de suger til seg vannet med en gang og jeg er super fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...