Poter Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Eines mat -og vannskål står på kjøkkenet, på parketten, og det er ikke helt gunstig for parketten. Har hatt ei gummimatte av noe slag under den, men den samler alt støv og skitt, så i dag gikk den i søpla. Så nå trenger jeg noe nytt. Vet dere om noe fint og praktisk? Siter
lucy Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg har et pent serveringsbrett i plast fra IKEA. Siter
Mardina Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg har en slitt gulvfille med et tynt plastbrett som mat og vannstativet står på. Har ikke store problemer med søl på gulvet. Men jeg har et matstativ som står opp fra gulvet. Så skålene står ikke direkte på gulvet Siter
SiriEveline Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg bruker bare sånn underlagsmatte, slik jeg hadde når jeg var liten selv, bare at denne er kjøpt på dyrebutikk med The little King of Dogs på (har selvfølgelig matchende skåler) 1 Siter
Gåsa Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg kjøpte en fin elefant plastmatte på søstrene grene:) Siter
SandraNH Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg har enkelt og greit en liten håndduk under mat og vannskål :-) Siter
Marthe Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg bruker Soggy doggymatte 3 Siter
Malamuten Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 gjennomsiktig plast underlag til og ha under kontorstoler etc fra ikea Siter
Lola Pagola Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Jeg brukte aviser før. Nå har jeg stativ (og fliser), så bruker ingenting lenger. Men et enkelt serveringsbrett var jo lurt da, med små kanter som holder sølet inne. Hjemme hos foreldrene mine har jeg brukt en plastgreie kjøpt på dyrebutikken, men sølet renner jo av og havner under, så da tenker jeg det må være best med noe som har kant, eller som har oppsugingsevne (men vanntett i bunnen). Siter
Paranomia Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80202221/ Dette bruker vi. Får akkurat plass til to store skåler. Siter
Bellare Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Har skounderlag frå Europris. Funkar supert, og om det blir sølt held i det minste vatnet seg innanfor kantane Siter
mnika Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Soggy Doggy! Fin å ha under vannskåla også når bebis tar seg en sniketur på kjøkkenet... Siter
sham Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Jeg bruker Soggy doggymatte Soggy Doggy! Fin å ha under vannskåla også når bebis tar seg en sniketur på kjøkkenet... Hvor har dere kjøpt denne? Siter
Symra&Pippin Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Jeg har et pent serveringsbrett i plast fra IKEA. Jeg også. 1 Siter
mnika Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Hvor har dere kjøpt denne? Hundeliv har den:) http://utstyrtilhund.no/produkt/hundeteppersenger/slopmat-brun-med-beige-ben Siter
LinL Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Hvem andre har den? Den så ok ut, men jeg kan ikke ha brun! Siter
sham Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Hvem andre har den? Den så ok ut, men jeg kan ikke ha brun! Enig! Jeg vil heller ikke ha den i brun Siter
mnika Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Kan fort bestille den inn i andre fargar;) Redigert: Men det fins kun brunfargar: Karamellbrun, beige og sjokoladebrun... Siter
Arielle Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Hvem andre har den? Den så ok ut, men jeg kan ikke ha brun! Enig! Jeg vil heller ikke ha den i brun Jeg har de: www.arivo.no Har de kun inne i karamellbrun nå men hvis dere ønsker så tar jeg gjerne inn i beige til dere hvis dere ønsker 1 Siter
Renate A Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Jeg har pene håndklær under mat og vannet, prøvde som Lola, en plast brikke, men likte ikke at vannet bare ble liggende oppå og verst var det at vannet rannt under brikken. Så jeg kastet fort brikken og kjøpte håndklær, de suger til seg vannet med en gang og jeg er super fornøyd Siter
Poter Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Takk for tips! Håndklær eller store vaskekluter synes jeg høres lurt ut, da kan jeg skifte dem ut underveis og vaske dem. Ja, og at vannet blir trukket opp. 1 Siter
Recommended Posts