Gå til innhold
Hundesonen.no

Alertness Brainstorm "Tetris" - korthåret collie


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

Haha, herlig :) De er så skjønne med ører her og der i denne alderen!

De er det, men som førstegangseier av collie kjenner jeg at jeg er litt nervøs. Men vi får bare se hva som skjer og ta det derifra :) Regner med at jeg har nok av folk å støtte meg på når det gjelder spørsmål om ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gutten min er i ferd med å bli stor, og han begynner endelig å se mer ferdig ut og ikke bare svært hengslete. Han har selvfølgelig mye igjen, og er noe tynn for tiden, men det er ihvertfall et s

Da har han endelig kommet i hus, det er så ufattelig deilig at vi skal få starte på vårt liv sammen. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år nå, som endelig går i oppfyllelse! Tetris er al

Endelig noen nye bilder av lillegutt i nytt hjem:

Søstrene hans oppfører seg i hvert fall ikke som voksne….null fornuft og masse kaos…. :drool:

Jeg begynner å ta det tilbake... han har våkna skikkelig idag syntes jeg. Men blir han vandrete og driver med pøbelstreker så er det bare å roe han ned, for da er han egentlig veeeldig trøtt.

Men jeg holdt på å dø av latter idag når han lekte med shibaen Kuro til Tinkie, skikkelig valpefjas, fekting med labber og tullball :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å ta det tilbake... han har våkna skikkelig idag syntes jeg. Men blir han vandrete og driver med pøbelstreker så er det bare å roe han ned, for da er han egentlig veeeldig trøtt.

Men jeg holdt på å dø av latter idag når han lekte med shibaen Kuro til Tinkie, skikkelig valpefjas, fekting med labber og tullball :wub:

De var jo bare ordentlig dødssøte. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi feiret to måneders dagen med skogstur!

Det var visst kjempedeilig for guttebassen tror jeg, og fytti rakkern så morsom han er. Jeg er stadig overrasket hvor lettlært han er. Bare på den korte turen idag så lærte han å plassere alle fire labbene på stubber.

Siden det regnet så ble speilrefleksen hjemme, så ble bare bilder med iPhone denne gangen.

På vei inn i Krokskogen høljet det ned
IMG_1520.jpg

Tetris utforsker skogen littegrann, men holder seg veldig i nærheten

IMG_1529.jpg

Fine skogen som jeg håper å få gått til spor i etterhvert

IMG_1532.jpg

Forlabbene på stubben

IMG_1536.jpg

Og alle fire bena på stubben!

IMG_1537.jpg

På vei hjem, fine Krokskogen!

IMG_1539.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første hjemmealene testen (foruten å lukke dører og slikt) var idag. Bestemte meg for å gå opp på butikken å handle (ca 5min hver vei) og det ser ut til at det gikk så som så.

Han stresset rundt en liten stund, og piper/uler, men han la seg ned et par ganger, og ble tilslutt liggende de siste 5min. Han kan være ganske så selvstendig når jeg er hjemme, gå inn i et annet rom og holde på, så dermed trodde jeg nesten ikke han ville merke det. Men han vet tydeligvis forskjell på om jeg er her eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin! Hadde kontakt med oppdretteren for flere år tilbake siden, artig å se en av hennes hunder her inne :)

En? Det er fire! :P Fem med en som ikke er så aktiv enda. Halve søskenflokken faktisk :)

Men morro at du hadde kontakt med oppdretteren, jeg var også i kontakt med henne tidligere, men det ble ikke kortis før nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En? Det er fire! :P Fem med en som ikke er så aktiv enda. Halve søskenflokken faktisk :)

Men morro at du hadde kontakt med oppdretteren, jeg var også i kontakt med henne tidligere, men det ble ikke kortis før nå.

Tetris, bia, bella og? :o hvem er de andre? fin skog, crap at det er bomveg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tar jo av med kortiser her inne nå :lol:

Idag har vi feiret to måneders dagen med skogstur!

Det var visst kjempedeilig for guttebassen tror jeg, og fytti rakkern så morsom han er. Jeg er stadig overrasket hvor lettlært han er. Bare på den korte turen idag så lærte han å plassere alle fire labbene på stubber.

Siden det regnet så ble speilrefleksen hjemme, så ble bare bilder med iPhone denne gangen.

På vei inn i Krokskogen høljet det ned

Tetris utforsker skogen littegrann, men holder seg veldig i nærheten

IMG_1529.jpg

Fine skogen som jeg håper å få gått til spor i etterhvert

Fine gutten :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...