SiriEveline Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Her kommer en liten smakebit fra dagens bilder: Jeg er så utrolig forelsket i lille gutten og syntes han utvikler seg veldig bra (etter min mening) både mentalt og fysisk. 4 Siter
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Tetris er nå blitt 3 måneder og han har vært her i 5 uker allerede! Føler vi har knyttet og godt bånd på den tiden. Kjemien er heller ikke til å klage på, den syntes jeg er kjempebra. Vi er nå godt igang med grunnferdighetene og det er tydelig at artige øvelser kommer veldig mye lettere for oss enn hva de litt mer "kjedelige" øvelsene gjør. Med andre ord, så jobber jeg veldig med at f.eks. hold fast faktisk skal være gøy, samt bli øvelser. Dagene med jobb går utrolig fort, og det er dessverre altfor lite tid til bildetagning, mye av grunnen er jo manglende lys når man kommer hjem fra jobb. Helgene går også fort bort til diverse aktiviteter og kamera følger ikke alltid med i svingene. Men forrige helg var det godt med lys i det minste, og jeg fikk knipset noen bilder på søndagsturen vår. Angriper naboen Dino Han er ikke en Alertness for ingenting Pent trav på gjeterhunden Og galopp! Kjekkasen min! Jeg er litt småforelska kan man si 7 Siter
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Han er nydelig Tuusen takk, veldig koselig å høre godord! Jeg er selvfølgelig heeelt enig Siter
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Kjempefin er han! Takk Siter
Rocket Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Ååååh så nydelig! Misunnelig på deg ja! Og Mamma Wish.. *dååån* for et hode og utrykk! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Ååååh så nydelig! Misunnelig på deg ja! Og Mamma Wish.. *dååån* for et hode og utrykk! Takk Wish er ei nydelig tispe, og jeg tror virkelig vi kan skylde den gode AV-knappen på henne, for makan til rolig valp altså. På dette tidspunktet vil jeg forventet raptus, overivrig valp. Særlig siden vi ikke har vært på noen ordentlig tur idag, men neida, han har ligger og sover inntil sofaen. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2013 Tetris vokser og vokser, og ser nå rett og slett ut som en valp som noen har dratt litt i. Vi storkoser oss sammen og jeg er fortsatt like forelska som før og tar meg selv i å bare ligge å stirre på ham. Rolig og grei er han inne, enda ikke noe store ødeleggelser, jeg bryr meg svært lite om en dorullkjerne er tygd på altså. Ute på tur kvikner han mer og mer til, og har begynt å få litt mer avstand så nå kan det hende vi er 10 meter fra hverandre! Her er litt bilder fra tiden som har vært: 7 Siter
SiriEveline Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2013 Babytenner, jo Skikkelig også, gleder meg litt til de forsvinner da, de får lett tak i fiber i tøyet og river ut tråder her og der. Heldigvis er han ikke noe bitete av seg, han bare smaker på hender og slikt. 1 Siter
MonicaT Skrevet 3. November 2013 Rapporter Skrevet 3. November 2013 Søte vofsen Gleder meg til å hilse på han 1 Siter
SiriEveline Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2013 Søte vofsen Gleder meg til å hilse på han Takk! Må få til det på D4A! Fine Tetrisen Tusen takk Siter
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Dagene her går til med flytting, og med brukket fot får ikke Tetris i nærheten av den mosjonen jeg syntes han skulle fått. Det går i lufting i hagen og kanskje noen halvtimes turer her og der med samboer. Men det er ikke noe problem for denna karen. Jeg var klar over at collier er forholdsvis fredelige vesener, men Tetris er nok et svært rolig individ av rasen i tillegg (sammenlignet med min erfaring av andre individer). Det er ikke tegn til pøblerier, det eneste jeg merker er at han får litt raptuser ute i hagen. Jeg er så utrolig ufattelig glad for en så grei og rolig hund som virkelig tar alt som det faller seg Føler meg fortsatt nyforelska 6 Siter
Gjest Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Jeg forstår godt forelskelsen din. Tetris er råfin! Også ser han så snill ut. Det var da jeg begynte å lese om deg og han at jeg kjente at jeg fikk litt lyst på korthåra collie selv. Gleder meg masse til videre oppdateringer Siter
tm100021 Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Så herlig Han høres eksepsjonelt rolig ut Siter
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Jeg forstår godt forelskelsen din. Tetris er råfin! Også ser han så snill ut. Det var da jeg begynte å lese om deg og han at jeg kjente at jeg fikk litt lyst på korthåra collie selv. Gleder meg masse til videre oppdateringer Tuusen takk Tipper whippet og kortis kunne gått veldig godt sammen, vurderer selv en mynderase som nummer to (om en stund). Så herlig Han høres eksepsjonelt rolig ut Det tror jeg han er, litt bekymra for at det kommer et monster i puberteten Akkurat nå ligger han faktisk heller i hundesenga i gangen enn i stua med meg (fordi stuesenga ligger i nye huset). Rare dyret 1 Siter
MegaMarie Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Så herlig han høres ut Jeg er utrolig glad for at det endelig virker som at du har funnet en hund du kan trives med på alle plan og drive med akkurat det du vil med Jeg har alltid hatt en god følelse på deg og korthåret collie 2 Siter
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Så herlig han høres ut Jeg er utrolig glad for at det endelig virker som at du har funnet en hund du kan trives med på alle plan og drive med akkurat det du vil med Jeg har alltid hatt en god følelse på deg og korthåret collie Tusen takk! Det lønner seg virkelig å høre på magefølelsen man har hatt lengst Samboer digger også Tetris, noe jeg er veldig glad for. 2 Siter
Debbie Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Så herlig å høre, han virker gullego :Grin: Hva ligger han på i vekt? 1 Siter
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Så herlig å høre, han virker gullego :Grin: Hva ligger han på i vekt? Takk 16.3kg veide han på onsdag (tirsdagskveld for å være korrekt). I forhold til sine søsken er han et stykke bak, men han har hengt litt etter i utvikling (mannfolk altså) så jeg er spent på hvor han ender tilslutt. Siter
Gjest Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Takk 16.3kg veide han på onsdag (tirsdagskveld for å være korrekt). I forhold til sine søsken er han et stykke bak, men han har hengt litt etter i utvikling (mannfolk altså) så jeg er spent på hvor han ender tilslutt. De blir som de blir. Alle sammen. Og jeg tror at uansett vekt og høyde osv, så er denne søskenflokken så gode i hodet at eierne elsker alle sammen. Til og med Bella begynner å skikke seg nå, og hun har vært en utfordring Og nå kan jeg ikke tenke meg en tilværelse uten henne - stapeisen!! Siter
Recommended Posts