Gå til innhold
Hundesonen.no

Alertness Brainstorm "Tetris" - korthåret collie


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gutten min er i ferd med å bli stor, og han begynner endelig å se mer ferdig ut og ikke bare svært hengslete. Han har selvfølgelig mye igjen, og er noe tynn for tiden, men det er ihvertfall et s

Da har han endelig kommet i hus, det er så ufattelig deilig at vi skal få starte på vårt liv sammen. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år nå, som endelig går i oppfyllelse! Tetris er al

Endelig noen nye bilder av lillegutt i nytt hjem:

Gratulerer :D Det er deilig når slike lange drømmer endelig blir oppfylt! :ahappy: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :D

Gleder meg til å følge dere fremover!

Hvilket kurs skal dere gå?

Vi skal gå grunnferdighetskurs hos Canis, veldig spent, men viktigst er det at jeg får input og masse treningsmotivasjon.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Veldig koselig!

Hvem er instruktøren? :)

Camilla Lien er instruktør, første gang for meg med Canis kurs så jeg er veldig spent. Har egentlig ingen forventning annet enn å ha noe å trene mot (altså motivasjon/grunn til å trene på øvelsene).

Idag har vi vært på middag hos svigers, det gikk kjempefint med fremmed sted og nye mennesker (søstern til samboer var med på valpebesøk). Plutselig dukket det opp enda flere gjester, og etter kaffen enda litt flere nye folk. Dette ble tatt på strak labb og han lærte også fort at det er helt greit å legge seg å sove et fremmed sted :)

Vi har fremdeles ikke hatt et eneste uhell inne, men tja, selvom det føles som mange dager så har det bare gått to.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Veldig koselig!

Camilla Lien er instruktør, første gang for meg med Canis kurs så jeg er veldig spent. Har egentlig ingen forventning annet enn å ha noe å trene mot (altså motivasjon/grunn til å trene på øvelsene).

Camilla er både hyggelig og dyktig! :ahappy:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn han er :wub: Jeg synes kortisvalper alltid ser nesten voksne ut når de er valper. Er rart med det.. Men herlighet han er nydelig! Sånn jeg tror jeg dør på meg selv type nydelig :wub:

Helt enig! Det verste er at han kan oppføre seg ganske voksen, blir nesten letta når jeg ser han valpeleker for da er jeg sikker på at det er en valp jeg har :P

Da har vi vært på en fin morgentur, alt tar ganske så mye lenger tur når det er et stykk valp som skal utforske. Tror runden vanligvis tar rundt 15min, nå brukte vi vel en 45min om jeg ikke tar feil. Ser ikke ut til at regnvær er noen hindring ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt misunnelig på ingen uhell inne, her har vi alltid 1-2 tissedammer i døgnet. Hun er så rask etter å ha lekt, hun går 2 steg, og på det 3 tisser hun :lol: Men hun har faktisk begynt så smått å gi beskjed, men det går også fort. Pip, også 2 sekunder etterpå er dammen der :P Men tissedammer er ikke like ille å vaske som bæsj, og det har vi sluppet unna :ahappy:

Flere bilder, flere bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt misunnelig på ingen uhell inne, her har vi alltid 1-2 tissedammer i døgnet. Hun er så rask etter å ha lekt, hun går 2 steg, og på det 3 tisser hun :lol: Men hun har faktisk begynt så smått å gi beskjed, men det går også fort. Pip, også 2 sekunder etterpå er dammen der :P Men tissedammer er ikke like ille å vaske som bæsj, og det har vi sluppet unna :ahappy:

Flere bilder, flere bilder :D

på 2 uker tror jeg vi har hatt 3 uhell og alle er vår feil :lol:

Fine Tetris :D Pi og han burde jo møtes ;) Gleder meg til å trene med dere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 2 uker tror jeg vi har hatt 3 uhell og alle er vår feil :lol:

Fine Tetris :D Pi og han burde jo møtes ;) Gleder meg til å trene med dere.

Heldig! Men din er jo litt eldre og da. Trente de henne på å være husrein hos oppdretter? :)

Og jeg skjønner regnproblematikken. Ikke kult å ta bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig! Men din er jo litt eldre og da. Trente de henne på å være husrein hos oppdretter? :)

Og jeg skjønner regnproblematikken. Ikke kult å ta bilder da.

Ikke spesifikk,de hadde jo 6 valper igjen, men de løp ut på morgenen med alle ol.

Jeg forstår SiriE sitt regn ta bilde problem altså, Pi vil helst ikke ut i regnet engang hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 2 uker tror jeg vi har hatt 3 uhell og alle er vår feil :lol:

Fine Tetris :D Pi og han burde jo møtes ;) Gleder meg til å trene med dere.

Ikke dårlig det! Spennende hva slags statistikk jeg har om to uker. Helt utrolig å tenke på at du har hatt Pi to uker allerede, går tiden virkelig så fort...? Hjelp!

Vi må få til å trene ja, jeg har to uker med "mammaperm" så foruten de neste få dagene så er jeg ledig.

Og jeg skjønner regnproblematikken. Ikke kult å ta bilder da.

Jeg forstår SiriE sitt regn ta bilde problem altså, Pi vil helst ikke ut i regnet engang hun :P

Nå tenker jeg litt på kamera også, selvom det tåler forbausende mye mer enn jeg tror. Dog vil jeg ikke risikere å sitte uten kamera nå som jeg faktisk må dokumentere "hvert" øyeblikk.

Tetris syntes duskregn er OK, men isted fikk han gigantiske dråper i hodet og det var skikkelig fælt!

Men litt bilder fikk vi tatt på stuebordet (der det er best lys inne).

545249_1417926718419550_700326416_n.jpg

1239618_1417926701752885_1592102004_n.jp

574563_1417926725086216_520078615_n.jpg

555384_1417926768419545_2076784329_n.jpg

556486_1417926791752876_1715688881_n.jpg

Det brune han leker med er en hår-donut, den var skikkelig kul for konsistensen var veldig rar.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...