Lola Pagola Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Dette er jo strengt tatt en hundesak i media så. TVNorge-komiker Bård Tufte Johansen er frisk når han beskriver Frp-leder Siv Jensens kjole på valgkvelden: «Siv Jensen har kjole med bilde av hundepeniser. Nettopp det vi skal leve av når oljen tar slutt», skriver komikeren. http://www.tv2.no/underholdning/gkn/baard-tufte-johansen-siv-jensen-har-kjole-med-hundepeniser-4118681.html "«Siv Jensen i dildokjole med innøvd latter blir for sterkt. Tar kvelden. Blir fire års satirefest». I den danske avisen BT bruker man følgende eksempler for å illustrere hetsen mot Siv Jensen: «Og her ser vi Siv Jensen iført en kjole kjøpt på ferie i Gran Canaria, sommeren 1999», skriver Joakim Milian E. 8 Siter
Ingvild Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Jeg syns nesten det festligste er at hun tok seg tid til å kjøpe denne kjolen på Brynsenteret (av alle steder, det er ikke akkurat shoppingmekka, glamour og stil der) på selveste valgdagen. Det får meg til å undre meg over hvor ille de andre kjolealternativene hennes var, siden hun bare måtte ut og kjøpe ny kjole. 5 Siter
Gjest Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Ja noe må man jo lire av seg av negativitet når man taper, for 4 år siden var det "oss", i år er det de rødgrønnes tur Synes det er litt ubehagelig å dra inn dyrs kjønnsorganer i en satirisk omtale, men det er vel ikke så mye annet å ta i så da må man grave dypt.... Personlig er jeg overrasket over at fokuset er slik det er, men vil de så får bare de rødgrønne fokusere på ting som tydeligvis opptar de meget: dildoer, kjønnsorganer hos dyr og disneyfigurer. Lykke til Siter
Gjest Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Ja noe må man jo lire av seg av negativitet når man taper, for 4 år siden var det "oss", i år er det de rødgrønnes tur Synes det er litt ubehagelig å dra inn dyrs kjønnsorganer i en satirisk omtale, men det er vel ikke så mye annet å ta i så da må man grave dypt.... Personlig er jeg overrasket over at fokuset er slik det er, men vil de så får bare de rødgrønne fokusere på ting som tydeligvis opptar de meget: dildoer, kjønnsorganer hos dyr og disneyfigurer. Lykke til Kjære deg, du har nå under hele valgkampen lirt av deg kommentarer om "jensemann." La nå folk få flire litt av Siv Jensen sin tåpelige kjole også. Jeg opplever det ikke som at fokuset er på Siv sin kjole, men ALLE ser vel at den kjolen kanskje ikke var helt heldig? Siter
Ane Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Ja noe må man jo lire av seg av negativitet når man taper, for 4 år siden var det "oss", i år er det de rødgrønnes tur Synes det er litt ubehagelig å dra inn dyrs kjønnsorganer i en satirisk omtale, men det er vel ikke så mye annet å ta i så da må man grave dypt.... Personlig er jeg overrasket over at fokuset er slik det er, men vil de så får bare de rødgrønne fokusere på ting som tydeligvis opptar de meget: dildoer, kjønnsorganer hos dyr og disneyfigurer. Lykke til Hahaha. Det har ingenting, overhode, med å gjøre at vi har tapt valget. Jeg er ikke sur, jeg er ikke sint, jeg er ingen dårlig taper, men kjolen var ikke heldig i det hele tatt. Det kommer jo til og med fra Frp-velgere.. 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Mens jeg syns det er en uting at man må kommentere kvinnelige politikeres klesvalg og utseende fremfor jobben de gjør. Sa hun fra taper-siden.. Siter
Ingvild Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Ja noe må man jo lire av seg av negativitet når man taper, for 4 år siden var det "oss", i år er det de rødgrønnes tur Synes det er litt ubehagelig å dra inn dyrs kjønnsorganer i en satirisk omtale, men det er vel ikke så mye annet å ta i så da må man grave dypt.... Personlig er jeg overrasket over at fokuset er slik det er, men vil de så får bare de rødgrønne fokusere på ting som tydeligvis opptar de meget: dildoer, kjønnsorganer hos dyr og disneyfigurer. Lykke til Neimen herlighet. Jeg hadde ledd like mye om det var Kristin eller Liv Signe som hadde troppet opp i noe slikt, uansett anledning. Det ser jo ikke bra ut. 1 Siter
Siri Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Jeg synes nå kjolen var kul, jeg, og Siv kledde den godt med de fargene - synes nå jeg. 3 Siter
Aslan Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Neimen herlighet. Jeg hadde ledd like mye om det var Kristin eller Liv Signe som hadde troppet opp i noe slikt, uansett anledning. Det ser jo ikke bra ut. Eller Jens 7 Siter
Nirm Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Veldig synd at det ikke var Jens som kom i den. Men ellers er jeg enig med 2ne. 1 Siter
Aslan Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Men ellers er jeg enig med 2ne. Jeg og. Siter
Alzenas Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Denne treffer vel bra: "Det er ikke rart at valgdeltagelsen ligger rundt 70% når den største bekymringen folket har er kjolevalget til partilederene.." VIlle heller stemt på å få Jens i den kjolen Siter
Lola Pagola Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2013 Det går jo an å ha flere tanker i hodet samtidig! Jeg for eksempel klarer fint å flire av peniskjoler, samtidig som jeg er bekymret over miljøpolitikken. Litt skøy må man ha! Men dette kommer jo fra tapersiden da, så jeg er helt klart bare veldig veldig veldig bitter Storkoser meg forøvrig med denne og: synes hun var heldigere med kjolevalget på det nederste bildet, og hun kledde å ha litt volum i håret. 6 Siter
:)Kine Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Jeg synes det er sprekt at hun kledde seg i en litt spesiell kjole. Den var ikke helt min smak, men det er artig å se når noen uttrykker personlig stil uansett. Siter
Gjest Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Jeg synes nå kjolen var kul, jeg, og Siv kledde den godt med de fargene - synes nå jeg. Turte ikke si det med fare for at det skulle komme "ikke overraskende fra deg", men jeg likte den jeg og Synes gråfargen var flott, og fargene gjorde den til noe annet enn "kjedelig grå". Siter
Alzenas Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Storkoser meg forøvrig med denne og: synes hun var heldigere med kjolevalget på det nederste bildet, og hun kledde å ha litt volum i håret. Er ikke fra tapersiden, og syns fortsatt den der er kanon :lol: 2 Siter
Siri Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Turte ikke si det med fare for at det skulle komme "ikke overraskende fra deg", men jeg likte den jeg og Synes gråfargen var flott, og fargene gjorde den til noe annet enn "kjedelig grå". Hahahha, du kjenner sonen for godt . Men ja, jeg likte gråfargen og hun kledde den - i alle fall når bakgrunnen var slik den var, og lyssettingen og alt . Siter
Alzenas Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Her er de som har lagt i ekstra mye tid, hahaha :lol: 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2013 Turte ikke si det med fare for at det skulle komme "ikke overraskende fra deg", men jeg likte den jeg og Synes gråfargen var flott, og fargene gjorde den til noe annet enn "kjedelig grå". Typisk deg å like sånne kjoler ja! 1 Siter
Margrete Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 (endret) Jeg spør litt forsiktig; hva skjedde med mobbeoffensiven til de røde? Gravlagt i det de gikk av? hilsen en ikke-blå Endret 10. September 2013 av Margrete 2 Siter
Hampus Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Synes kjolen var lite pen, og er vel ingen stor fan av Siv. Men f*** heller, dama er fresk og har humor. Siter
Khela Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Jeg spør litt forsiktig; hva skjedde med mobbeoffensiven til de røde? Gravlagt i det de gikk av? hilsen en ikke-blå Og den mobbinga av Erna for vekten, usmak i kjeften. Forøvrig: Tommel-ned for Siv sin kjole, og tommel opp for Erna sin - den var flatterende! Hilsen også ikke-blå. 4 Siter
Mari Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Så lenge Siv faktisk gjør noe med raseforbudet så kan hun sprade rundt i blingbefengt tanga-bikini for alt jeg bryr meg. 6 Siter
tm100021 Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Synes ikke noe om slikt offentlig mobbing i det hele tatt. Spiller for meg ingen rolle hvem det er, det er ikke ok synes jeg. Og enig, Erna sin kjole var flott og kledde henne godt. 4 Siter
Emilie Skrevet 10. September 2013 Rapporter Skrevet 10. September 2013 Hadde vel vært lettere å være mann, er jo bare å ta på seg en dress da. Nei, kjoleopplegget var vel helt greit det. Reagerte ikke på det i det hele tatt, det var liksom ikke hovedfokuset mitt, og burde ikke være andre sitt heller. Jeg ler jo litt av Siv av og til da, fordi jeg synes hun er halvgærn, men som politiker er hun vel helt grei. Og det vil jeg si Erna er også. Selv om jeg er rød Siter
Recommended Posts