Ozzy Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 AnniK: Finsk Lapphund av en eller annen grunn... Siter
MegaMarie Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Hvit sch! Jeg syns jo du fikset mynde så utrolig bra på D4A. Så en mynde av noe slag. Noe stort noe. Så en saluki! Men kort eller langhår? Hmm.. Edit: Langhår! Satt å så på bilder av deg på FB for å finne ut hva du passet best med, kom bare opp en langhåret sobel collie bak deg Men klarte tilslutt å tvinge frem en langhåret saluki også! 1 Siter
Annik Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 AnniK: Finsk Lapphund av en eller annen grunn... Jeg ønsker meg en Chodsky Pes da, close enough? Siter
Red Merle Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 -- Chihuahua av en eller ann grunn, ser jeg for meg til deg, MegaMarie --- Dobermann til deg, Annik 1 Siter
MegaMarie Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Chihuahua av en eller ann grunn, ser jeg for meg til deg, MegaMarie Dobermann til deg, Annik Hahaha, er det ironien i navnet mitt eller? Hvis du skulle hatt noe annet enn Aussie.. Hmm. Kanskje Dalmatiner? Siter
SiriEveline Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Hahaha, er det ironien i navnet mitt eller? Jeg ser for meg deg med en liten men svært brukanes hund, så kanskje det måtte blitt dvergpincher eller heeler. 1 Siter
mokken Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 ååhhh de var søte, men må ha med lang hale! Med mindre du har tenkt å kupere den, så har de jo lang hale. 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Det må være brukshund, så en grå schäfer kanskje? Oooo hadde ikke sagt nei til det altså Er en stor drøm det, en gang i fremtiden Hvit sch! Ja kanskje? Kjenner ikke til rasen så godt, men kanskje? Med mindre du har tenkt å kupere den, så har de jo lang hale. Hmmm... Jaktlabbe tenker jeg! Siter
Gjest Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Amenity: første som poppet inn i hode mitt var Grand basset griffon vendeen Den var jo pen da! Siter
Yodel Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Yodel! En Shiba som Yari Tar Yodel jeg, siden Lill har fått utdelt rase fra før Jeg ser for meg noe lite, nett og kvikt. Du er veldig ur-hundete du Er og blir urhund menneske ja, og hadde ikke basenjien funtes er det stor sjans for at det hadde bodd en bøling shibaer her ja 1 Siter
Red Merle Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Hahaha, er det ironien i navnet mitt eller? Hvis du skulle hatt noe annet enn Aussie.. Hmm. Kanskje Dalmatiner? HIhi vet ikke Bare liksom det lille inntrykket jeg har fått Jeg prøvde faktisk dalmis før jeg kjøpte Jatzy, dalmiser er fine, med passet liksom ikke helt meg den gangen. Men den er en av favoritt rasene 2 Siter
Red Merle Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Kortis The secret dream Siter
Enits Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Med mindre du har tenkt å kupere den, så har de jo lang hale. ja jeg vet ikke, fikk bare opp masse bilder med kupert hale på så Siter
Annik Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Lill, er det egentlig mulig å se for seg deg med noe annet enn Collie? 1 Siter
Poter Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Siri E: Jakt-Golden. Ozzy: en tigerstripet japaner! Så hadde den matcha katta 2 Siter
Benedicte Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Ozzy: en tigerstripet japaner! Så hadde den matcha katta Poter: aussie! Siter
Bananen Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Benedicte passer med en labrador (Cita!). Siter
Mari Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Schäfer Minibull. Helt klart. Siter
Shlush Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Minibull. Helt klart. Du Mari... hmm! boston terrier poppet opp i hodet mitt 1 Siter
Grim Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Shlush, du kunne hatt en flat synes jeg. Siter
Guest Gråtass Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Grim hadde kledd en skotsk hjortehund eller en affenpincher om du foretrekker noe mindre ;-) Siter
Recommended Posts