Castella Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Hellu! lenge siden jeg har vært her inne og skrevet nå. Jeg har nå gått ned 26 kilo siden januar BMI'en ligger på 20 og jeg er nå veldig fornøyd. Jeg er nå over på å stabilisere vekta, skal ikke mer ned. Det er såååå deilig å være fin og slank igjen, jeg koser meg med å gå og handle masse nye klær, så herlig å kunne kjøpe de klærne jeg har lyst på igjen Jeg må si at selv om de første ukene uten sukker og junk var totalt grusomme, så synes jeg det sånn totalt sett har gått veldig fint! Det var lettere enn jeg fryktet! Ellers har jeg så vidt begynt med styrke trening, er grusomt støl om dagen Håper det går fint med alle dere andre og at dere når målene deres! <3 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Hellu! lenge siden jeg har vært her inne og skrevet nå. Jeg har nå gått ned 26 kilo siden januar BMI'en ligger på 20 og jeg er nå veldig fornøyd. Jeg er nå over på å stabilisere vekta, skal ikke mer ned. Det er såååå deilig å være fin og slank igjen, jeg koser meg med å gå og handle masse nye klær, så herlig å kunne kjøpe de klærne jeg har lyst på igjen Jeg må si at selv om de første ukene uten sukker og junk var totalt grusomme, så synes jeg det sånn totalt sett har gått veldig fint! Det var lettere enn jeg fryktet! Ellers har jeg så vidt begynt med styrke trening, er grusomt støl om dagen Håper det går fint med alle dere andre og at dere når målene deres! <3 Så utrolig bra jobba! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika-09 Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Jeg har endelig trent styrke igjen!! Tror det er første gang i 2014, kjenner det skikkelig i beina nå, hadde litt fokus på markløft og utfall. Meldte meg inn i Sats igjen, det er jo gratis trening til september, så da var det ingen grunn til å vente til høsten med å melde seg inn Har som mål å gå ned 10 kg til, men det har virkelig stagnert de siste mnd. Men om jeg får bort en del kroppsfett så skal jeg si meg fornøyd om BMI ikke viser såkalt normalvekt. Jeg sliter med usunn mat, smågodt er min store last, så jeg må rett og slett slutte å kjøpe det. Det er så mye usunn mat som frister om dagen, så jeg får ta skikkelig tak i matveien når ferien er over og bare drive skadebegrensing inntil da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika-09 Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Stille i tråden her om dagen, men jeg må likevel dobbeltposte for å skryte litt.. Først tok jeg 37 km på sykkelen med noen nye rekorder på Strava, så gikk datteren min og jeg tur i drøye 8 km uten hunder! Merkelig å være hundeløs, de har reist med faren min på hytta fordi vi reiser til London i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Stille i tråden her om dagen, men jeg må likevel dobbeltposte for å skryte litt.. Først tok jeg 37 km på sykkelen med noen nye rekorder på Strava, så gikk datteren min og jeg tur i drøye 8 km uten hunder! Merkelig å være hundeløs, de har reist med faren min på hytta fordi vi reiser til London i morgen Så bra jobba! --- Jeg trenger motivasjon! Spiser sunt når jeg spiser, men blir alt for lite i denne varmen! Og alt for lite mosjon! Er så varmt, og er gåen etter en arbeidsdag, så blir det til å ikke gjøre noe. Noen som har noe kjapt, enkelt og godt å spise? Noe som funker i varmen, for å få litt energi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika-09 Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Hva med en salat i varmen? Det er ofte en favoritt her når vi ikke orker varm mat. Evt sommerkoteletter, grillribbe osv Bedre med mat som er salt og smaksrik, tenker jeg. Omelett eller eggerøre kan jo også nytes kald.Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Så bra jobba! --- Jeg trenger motivasjon! Spiser sunt når jeg spiser, men blir alt for lite i denne varmen! Og alt for lite mosjon! Er så varmt, og er gåen etter en arbeidsdag, så blir det til å ikke gjøre noe. Noen som har noe kjapt, enkelt og godt å spise? Noe som funker i varmen, for å få litt energi Kyllingsalat er perfekt når det er varmt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Meldt meg på crosstrening imorgen kl 1100 og på onsdag klokka 1730 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Hva med en salat i varmen? Det er ofte en favoritt her når vi ikke orker varm mat. Evt sommerkoteletter, grillribbe osv Bedre med mat som er salt og smaksrik, tenker jeg. Omelett eller eggerøre kan jo også nytes kald. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Kyllingsalat er perfekt når det er varmt! Takk for tips Hadde en skikkelig god salat med kylling og skinke i dag! Nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Jeg er skikkelig på sukkerkjøret nå, men prøver å holde meg sånn nogenlunde aktiv. Det blir spennende å gå på vekta når ferien er over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Lenge siden jeg har vært her inne nå, jeg har hatt en forferdelig dårlig sommer både på trenings- og kostholdfronten. Tror ikke jeg har gått opp mer enn 5 kg, for jeg har gått veldig veldig mye nesten hver dag. Men til gjengjeld har det blitt for ofte alkoholholdige kvelder, mye enkel kjøpe-mat, osv. Når jeg blir frisk fra forkjølelsesbronkitttingtangsaken skal jeg bli flink igjen. Endelig er eksemen min borte slik at jeg kan løfte vekter igjen også, så nå skal det blir andre bud. Jeg skal bli sterkere, strammere, sprekere og sunnere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Lenge siden jeg har vært her inne nå, jeg har hatt en forferdelig dårlig sommer både på trenings- og kostholdfronten. Tror ikke jeg har gått opp mer enn 5 kg, for jeg har gått veldig veldig mye nesten hver dag. Men til gjengjeld har det blitt for ofte alkoholholdige kvelder, mye enkel kjøpe-mat, osv. Når jeg blir frisk fra forkjølelsesbronkitttingtangsaken skal jeg bli flink igjen. Endelig er eksemen min borte slik at jeg kan løfte vekter igjen også, så nå skal det blir andre bud. Jeg skal bli sterkere, strammere, sprekere og sunnere! Begynn i morgen den dag og bare stup i det - da blir du kanskje kjappere frisk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Begynn i morgen den dag og bare stup i det - da blir du kanskje kjappere frisk også. Jeg kjenner meg selv og vet at jeg ikke blir fortere frisk av å anstrenge meg mer enn turing. Varmen i seg selv gjør at jeg hoster til jeg nesten spyr og mister totalt pusten. Så nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Jeg kjenner meg selv og vet at jeg ikke blir fortere frisk av å anstrenge meg mer enn turing. Varmen i seg selv gjør at jeg hoster til jeg nesten spyr og mister totalt pusten. Så nei. Sorry, min feil. Jeg tenkte ikke på det med vektene, jeg fokuserte på det du skrev om alkoholholdige kvelder og enkel kjøpemat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Sorry, min feil. Jeg tenkte ikke på det med vektene, jeg fokuserte på det du skrev om alkoholholdige kvelder og enkel kjøpemat. Nei ja det snur jeg på alt i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Har startet med sunn livsstil jeg også, fra og med idag! Kveldsmaten ble mager cottage cheese, med kokosflak og stevia karamell. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Sykla 16 km på 50 minutter i går og ble egentlig ikke andpusten etter de første kilometerne... Trodde jeg skulle dø jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Har startet med sunn livsstil jeg også, fra og med idag! Kveldsmaten ble mager cottage cheese, med kokosflak og stevia karamell. Mager Cottage cheese er så godt! Hadde også det til kvelds, bare blandet med Zeroh med villbringebærsmak, og toppet med bringebær og blåbær! NAM! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 startet livsstilsendring 13 januar 2014 veide meg i dag, og jeg har gått ned 37 kg Whoop whooop 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Mager Cottage cheese er så godt! Hadde også det til kvelds, bare blandet med Zeroh med villbringebærsmak, og toppet med bringebær og blåbær! NAM! Ja, det er kjempegodt faktisk startet livsstilsendring 13 januar 2014 veide meg i dag, og jeg har gått ned 37 kg Whoop whooop Knallbra jobbet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Har trent Fem-seks ganger i uka siden jeg sluttet med undervisning i mai og har jobbet fullt i sommerjobben i tillegg. Har også gått minimum en time med hundene hver dag. Er skikkelig stolt! Deilig med dette været, å jogge kl2230 pga varmen er litt sent, men det går. Har gått ned et par kilo, men det var etter jeg var sengeliggende i nesten to uker for en drøy måned siden. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Veide meg idag. Så nå er kjøleskapet fylt opp med sunn mat, og jeg SKAL ned i vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Æh, sommeren er en dårlig periode her. Med ferie, fester og festivaler faller både kosthold og trening litt for raskt bort. Men, det er verdt det på mange andre måter, og jeg er jo generelt aktiv og trener når jeg kan. Så det er ikke såå ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Ryker utpå her selv også. Mye is blant annet i varmen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Ryker utpå her selv også. Mye is blant annet i varmen! Har du prøvd å lage is av fryste bananer? Det er godt i varmen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts