Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen oktober 2013


Solgunn Støvind
 Share

Recommended Posts

Tror ikke DETTE er den Letohallutstillingen jeg kommer til å prioritere, gitt... Ihvertfall ikke lørdag.

Neeei jeg tror det blir "stikke bort og være sosial/trene" mot slutten av dagen helg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe 1 dommeren, er de greie med valper? Blir da en lang dag om en fyr skal dømme hele gruppe 1 :-P

Det lyser dommerendring på enkelte raser (som vanlig). Finner ikke ut noe me gruppe 1 på olga sinko kupriyanova.

Benny Blind nei ups skrive feil Benny von schedvin Blid har jeg aldri stilt for (men hørt kallenavnet fra folk som vinner for han liksom :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dommerfordelingen til pinscherklubben/dobermannklubben er klar, men det ble litt klabb i innsendingsprosessen til hundesport, så den kommer snaaart... :)

Det er på tide! Nå har jeg purra nesten overalt :lol: Blir debuten til Vigdis, og jeg liker å planlegge i god tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vigdis kommer i junior for første gang :) Finner ikke noe om at noen av de dommerene har dømt Staff før, men landene tilsier at dem kanskje muligens kan se forbi en haleknekk :P Tuva kommer for å se om hun kan få et par mer poeng til lista :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...