Sbtlita Skrevet 9. August 2013 Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Hva slags fantasy bøker har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Hva slags fantasy bøker har du?Per nå trur jeg det bare er en trilogi fra Dragon Lance - "Sagaen om tvillingene" elns. Jeg leser egentlig ikke sjangeren, så det jeg har absolutt mest av er skjønnlitteratur med tematikk fra all verdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Du har ikke sånn tilfeldigvis Khaled Hosseini tusen strålende soler? Det er så vanskelig å komme på noe jeg vil ha når jeg ikke vet hva du har, men den kom jeg på at jeg ønsker meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Denne nordiske litteraturen din, hva slags er det? Hilsen hun som leser så å si alt annet enn krim og fantasy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Du får True Blood, men den fantasy-trilogien jeg har er på norsk. Har du mulighet til å sende dem? Jeg har nemlig veldig lite tid til over for øyeblikket, så jeg tror ikke jeg rekker å få hentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Dette blei litt mer å administrere enn jeg egentlig så for meg. Jeg har kommet fram til at jeg ikke kan sende i post, da det blir for mye styr å vente på at penger er inne, for deretter å drasse med meg bøkene til posten på en ellers kronglete kollektivrute til jobb. Jeg skal som sagt flytte til helga og vil helst bli kvitt dem så snart som mulig. Aslan, jeg eier faktisk den boka, men har lånt den bort til et eller annet menneske. Caroline, iogm at True Blood-bøkene er i pocket, så kan jeg ta dem med på Bjerke om du vil. Av nordisk litteratur har jeg et par bøker av Henrik Langeland, noe Ingvar Ambjørnsen, Anne B. Ragde, Erlend Loe, Linda Olsson, Lars S. Christensen, Margit Sandemo ( ), noe på svensk osv. Noe sier meg at min papir-resirk blir full. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Kunne ikke tøfflus hente dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Det med pakking, sending og slikt forstår jeg godt. Får håpe at den neste som selger/gir bort bøker bor litt nærmere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Caroline, iogm at True Blood-bøkene er i pocket, så kan jeg ta dem med på Bjerke om du vil. Det hadde vært supert, hvis vi skal dit samme dag. Hvis ikke kan jeg se om jeg får noen til å plukke dem opp. Jeg skal nemlig på stevne motsatt dag av dagen jeg stiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Nok en bokelsker her som gjerne skulle vært nærmere, selv om jeg har altfor mange selv! Jeg ble nok "indoktrinert" allerede i svært ung alder da min mor leste gresk mytologi som nattaeventyr for meg Syns det er fantastisk hyggelig at du gir dem nye hjem, og at noen andre kan få glede av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Noe sier meg at min papir-resirk blir full. Hva med å levere de på et krisesenter istedenfor å kaste de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Hva av Margit Sandemo har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Eller biblioteket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Æsj, hadde du ikke bodd så langt unna skulle jeg hjulpet deg med alt av Ambjørnsen, Christensen, Ragde og Loe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Det hadde vært supert, hvis vi skal dit samme dag. Hvis ikke kan jeg se om jeg får noen til å plukke dem opp. Jeg skal nemlig på stevne motsatt dag av dagen jeg stiller.Gruppe 1 og 5 stiller på søndag begge to. Hva med å levere de på et krisesenter istedenfor å kaste de? Det er selvsagt det jeg aller helst vil, men så er det en grunn til at jeg er så "lat" at jeg ber folk komme hjem til meg og hente. Jeg har nemlig verken bil eller lappen og bruker tilsammen to timer til og fra jobb, og kan ikke i denne prosessen laste med meg ca 50 bøker og bruke tid på å levere dem til ulike steder/mennesker. Om ikke folk kan hente, så går de i søpla, uansett hvor altruistisk jeg ønsker å være.Hva av Margit Sandemo har du?Nå har Margit Sandemoene gått i søpla. Uansett ekstremt slitt og gammel pocket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts