Raya Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Jeg har fått pakke Og hva er vel bedre enn sjokolade til frokost når man er syk?! Et kjempefint armbånd det står "Carpe Diem" på, en melkerull sjokolade, drops og noe snacks Pearl allerede har fått (og digga) Så da må jeg si tusen hjertelig takk til Susselussa for en kjempefin pakke :) Yay! Så bra du likte den! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Yay! Så bra du likte den! Jeg skjønner hele rebusen din bortsett fra den der blå bølgetegningen - a? La? Hva i all verden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Jeg skjønner hele rebusen din bortsett fra den der blå bølgetegningen - a? La? Hva i all verden? Ser jeg bæsja på leggen og klipte bort rundingen over Aen, xD Det skal være Å som i ål xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Ser jeg bæsja på leggen og klipte bort rundingen over Aen, xD Det skal være Å som i ål xD Å! :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Ser jeg bæsja på leggen og klipte bort rundingen over Aen, xD Det skal være Å som i ål xD Hahahaha la merke til det ja. Sambo bare "Ehh.... Er ikke det der en ål?" Men siden jeg allerede tok navnet når jeg var kommet til "Su" så gikk det bra når jeg i tillegg hadde fortsettelsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Hahahaha la merke til det ja. Sambo bare "Ehh.... Er ikke det der en ål?" Men siden jeg allerede tok navnet når jeg var kommet til "Su" så gikk det bra når jeg i tillegg hadde fortsettelsen Hahaha, ja jeg tenkte over det når jeg klipte den til, men så glemte jeg det visst.. Var vel ikke akkurat tidenes vanskeligste hint? x) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Hahaha, ja jeg tenkte over det når jeg klipte den til, men så glemte jeg det visst.. Var vel ikke akkurat tidenes vanskeligste hint? x) Hvis alle hadde vært like vanskelige som ålen, derimot, så hadde det vært grusomt! :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 ut å sjekke postkassa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 ut å sjekke postkassa! Ruuuuun!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Ingen post i kassa, kanskje har ikke budet vært her enda de kommer rundt 14! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 SE HVA JEG HAR FÅTT!: Det er tyggepinner, hundesnacks (tørrfisk), skrubbehanske og -ball til dusjen, duftballgreie som avgir skum og duft når den kommer i vann, ansiktsmasker med grønn te og ikke minst: badeand med dykkerutstyr! Hintet er: Jeg har to korthårete hunder, begge tisper. En er stor og ganske lik mine tidligere hunder. Den andre er ganske liten (og tynn), og helt forskjellig! Vi liker oss i skogen på høsten, for da kan vi plukke kantareller. Da jeg leste om hundene tenkte jeg på en bestemt sonis, og tegningen bekrefter min teori: The one and only: SOPPEN! Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med gaven! Du har til og med fått med deg at hundene mine elsker tørrfisk, og jeg elsker lilla! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 SE HVA JEG HAR FÅTT!: Da jeg leste om hundene tenkte jeg på en bestemt sonis, og tegningen bekrefter min teori: The one and only: SOPPEN! Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med gaven! Du har til og med fått med deg at hundene mine elsker tørrfisk, og jeg elsker lilla! Wohooo! Jeg hadde helt angst, for jeg GLEMTE å ta bilde av pakka da jeg sendte den! Så hadde vært typisk om den ikke kom fram! Glad du liker den! Jeg skulle legge oppi nedbrytbare bæsjeposer som lukter sitron også, for det er kjempesmart til hund, men jeg glemte det, samboeren min har gjemt de så godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Jeg har fått pakkelapp i posten! Stor sorg at jeg ikke får hentet den før i morgen. Men stor glede at helgen blir startet med en pakke bare til meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 For en fantastisk badeand! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 For en fantastisk badeand! Ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Åh, dere er så oppfinnsomme og flinke! Jeg MÅ bli med neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Ikke sant? Jeg angrer enda på at jeg ikke kjøpte den kule badeanda med mozartparykk da jeg var i Salzburg i fjor Den hadde garantert gjort meg meget lykkelig når jeg bader. Jeg har fått åpnet gaven jeg fikk i dag, huzzah! Jeg har fått kjempefine servietter, som faktisk matcher tapeten i stua - godt gjort! Sorte ankelsokker, og det passer så bra, for jeg har veldig fargerike ankelsokker (for de er enklere å parre etter klesvask...), men ingen sorte, og tenkte at jeg skulle hatt det til Sveits, for det er penest til ballerinaskoa mine. Også lekker lilla neglelakk, sånn ordentlig lilla, så det skal jeg få på meg etterpå. Mine forsiktige forsøk på å få en mer fargerik garderobe (jeg har stort sett vært sort som en goth) er fargerike sokker og neglelakk Angående hintet tenkte jeg først på at dronningen har en sønn med innmari store ører, men jeg vet ikke om noen sonis som har det. Deretter tenkte jeg at dronningen har corgi, men jeg vet ikke om hun har cardigan eller pembroke, men jeg velger likevel å gjette på at AnetteH er min hemmelige venn? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Dronningen har desverre Pembroke :-) så er ikke meg ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Hmm, da er mitt neste gjett at det er Ida, for de er begge mamma til en prinsesse? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Hmm, da er mitt neste gjett at det er Ida, for de er begge mamma til en prinsesse? Ida var min hemmelige venn - og hemmelighemmelig Soelvd-venn, så med mindre hun har tatt på seg hele sonen må du kanskje gjette videre ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Hmm, jeg sliter virkelig med å finne noen med flere små hunder som ikke har sendt pakke. Men ny wild guess - Monica123? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Jeg har grublet og googlet og velger å ta en gjett på at min venn er Michellus? Stemmer det? Tusen takk for fin gave iallefall! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Ida var min hemmelige venn - og hemmelighemmelig Soelvd-venn, så med mindre hun har tatt på seg hele sonen må du kanskje gjette videre ... Oh, look at schtooopid! Okay, hva annet vet vi om Dronning Elisabeth. Hun er 87 år. Det tviler jeg på at noen av de her inne er. Hun feiret 60 år som regent tidligere år. Stamtavla hennes ligger på Wikipedia (how cool is that?). Hun heter Elizabeth, men det er det vel Djervekvinnen som gjør? Og har ikke hennes gave allerede kommet fram? Med mindre noen er skikkelig lure her inne, og kaller seg Gunnhild, men heter Elizabeth på ordentlig? Ugh, nei, jeg må tenke mer etter at jeg har fått kaffe i systemet. Bortsett fra at jeg ikke drikker kaffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Jeg har grublet og googlet og velger å ta en gjett på at min venn er Michellus? Stemmer det? Tusen takk for fin gave iallefall! :-) Jeg er nok ikke din hemmelige venn denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Hmm, jeg sliter virkelig med å finne noen med flere små hunder som ikke har sendt pakke. Men ny wild guess - Monica123? Det er dessverre ikke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts