LØJ Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 Herreminhatt...få bli med på tur en dag a..? Mosegrønn av misunnelse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 Bare å si fra om man er i området 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Fine Finnmark! Og for en fin hund du har! Jeg har så lyst på Dvergpinscher selv. Neste hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Fine Finnmark! Og for en fin hund du har! Jeg har så lyst på Dvergpinscher selv. Neste hund Takk Synes han er ganske fin selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Vadsø og Vadsøya Digre ensomme reinen på Vadsøya. Ganske skummel egentlig Så søte rotta da Han stakkar må være med over pga jobb han det er iallefall ikke no stress å fly siern Eller småduppe litt i leiebil mens vi venter Koselig besøk utenfor kontoret. De er så søøøte Også her da, det er nesten rett utenfor døra 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Fine bilder! Finnmark, altså. Har nettopp fløtta tilbake selv, men endte opp i øst denne gangen. (Nærmere bestemt Sør-Varanger.) Var som å komme hjem likevel, Finnmark er Finnmark. <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Finnmark ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Ja, nå har vi vært på "turne" igjen, som jeg liker å si Denne gangen tok jeg litt bilder i Karasjok. Var bl.a. på en utrolig fin tur der, gikk opp slalombakken og innover. Moro med litt skog igjen Her kommer et utvalg bilder, som vanlig elendig mobilkvalitet, men likevel . Rotta fikk posere litt inne i Samisk kulturpark også selvsagt, og foran sametinget! Så, hotellrommet og hotellrotta 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Fine, fine rotta! Blitt skikkelig høst der oppe nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Fine, fine rotta! Blitt skikkelig høst der oppe nå Ja, det er så fint her nå, masse farger! Rotta kler høsten best, det er jo hans farger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Masse fine bilder! Og liker din dp hotell like godt som min? Har ørene hans reist seg eller falt ned? Kan liksom ikke huske at de så sånn ut? Uansett er han nydelig min har jo fått ett ståøre etter 6 år som hengeørehund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Masse fine bilder! Og liker din dp hotell like godt som min? Har ørene hans reist seg eller falt ned? Kan liksom ikke huske at de så sånn ut? Uansett er han nydelig min har jo fått ett ståøre etter 6 år som hengeørehund.. Rotta synes hotell er flotters- for når vi er på reise så nekter han å spise tørrforet sitt, noe som resulterer med at jeg blander det ut med sånn guffen dagligvarebutikk våtfor i små pakninger. Det er yummi ! Ørene, de lever sitt eget liv de. Oftest er de sånn halvveis hverken opp eller ned, litt sånn whippetører, eller ett opp og ett ned. De henger nesten aldri tungt. De er så tynne at de blir påvirka av hvert minste vindkast, hvordan han har sovet, hvordan han ligger, om han er trøtt, om han er pigg Enig i at han er fin, han har mye lausskinn, men synes han er fin i kroppen nå. Han er sterk og fin, med "lange" sterke muskler. Ikke de typiske korte svære "sprint" musklene som en del DP'er har en tendens til å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Ja er mange litt vel tunge dp for tida ja. Og mange med litt vel kort rygg synes jeg. Liker også de litt slankere utgavene. Ja ørene lever sitt eget liv. Leser mye på formen deres fra det gitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Ja er mange litt vel tunge dp for tida ja. Og mange med litt vel kort rygg synes jeg. Liker også de litt slankere utgavene. Ja ørene lever sitt eget liv. Leser mye på formen deres fra det gitt Enig, noen litt sånn bole DPer. Det blir litt feil for meg. Rotta er jo ikke akkurat som han skal være han heller da, med bl.a. den overlinja hans. Kan se litt salrygget ut Og ørene og form ja, ser det godt på de siste bildene jeg la ut at han slapper av der, selv om han er ute i nytt terreng med masse gode lukter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Ingen som heldigvis er perfekte, det er kjedelig. Og de er lette å lese. Masse informasjon å hente 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Vært i Sørkjosen og er nå i Alta Alta i bakgrunnen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Den rotta får se mer av finnmark enn folk flest Fine bilder, gjør at jeg vurderer å søke jobber i finnmark igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Alta Rotta er utrolig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Den rotta får se mer av finnmark enn folk flest Fine bilder, gjør at jeg vurderer å søke jobber i finnmark igjen Ja, rotta er temmelig bereist av seg, luksus dyret! Det har nesten blitt en hobby å dra på forskjellige hoteller- tester senger og frokoster Frem til nå har Rica Karasjok den beste sengen, og Rica Alta den beste frokosten. I natt sover vi på Thon i sentrum Søk søk, masse jobb å få her! Alta Rotta er utrolig fin Takk. Synes han er ganske fin jeg og. Trur han selv også synes det. Selvgode j*veln 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Rotta er høst han 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pran12 Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Veldig fine bilder. Gode ideer for andre medlemmers photosessions 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Faaaaaantastisk Ja, han kler høsten den karen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Faaaaaantastisk Ja, han kler høsten den karen.. Ja jeg må snart dra fram refleksvesten så jeg ser han på fjellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Ja jeg må snart dra fram refleksvesten så jeg ser han på fjellet Spiser de ordene. Høstmagien kan være over 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Hehe.... velkommen til Finnmark 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts