LinL Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Det er bare stusslige mobilbilder da, men tenker dere blir litt sjalu på omgivelsene likevel Har jo flyttet, bor i den bittelille kommunen Kvalsund. Bittebiiiiiitte liten er den, men selv om jeg bor i sentrum (om man kan kalle kommunehuset, en coop marked og ei bensinpumpe for sentrum..) så kan jeg rusle 10 minutter, før jeg tråkker av veien og innover fjellet Først så vil jeg bare vise frem gatas skrekk, bygdas største råner.. Ooog lokalbefolkningen... Linus følger selvsagt nøye med på lokalbefolkningen Det blåser på toppen.. Her bader man! Jeg får liksom aldri bikkjene til å følge med, men se bakgrunnen. VAKKERT! også Hatten! 10 Siter
Gjest Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Nydelig! Det er derfor finnmarka er så awesome naturmessig, ingen trær til å ta av utsikten, og berggrunnen er så RÅ Og ikke minst havtåka.... Fine havtåka Siter
Lola Pagola Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Leste "Livet i Danmark"... også så jeg på bildene da og tenkte hvor i ******* i Danmark er det du har flyttet til liksom.. La godviljen til og tenkte at lokalbefolkningen sikkert var noen litt rare hjort >Men så kom jeg til vardebildet, og da måtte jeg lese tittelen om igjen. 4 Siter
LinL Skrevet 6. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2013 Nydelig! Det er derfor finnmarka er så awesome naturmessig, ingen trær til å ta av utsikten, og berggrunnen er så RÅ Og ikke minst havtåka.... Fine havtåka Berggrunn er konge. Det kan pissregne, så går du ut når det er ferdig- UTEN Å BLI VÅT PÅ BEINA Jeg eeelsker havtåka Ble så sinna for at jeg ikke har kamera den dagen. Det sto som en vegg, mye nærmere enn det ser ut som på bildene! I dag var jeg i havøysund faktisk, der var det iallefall lekker havtåke Siter
LinL Skrevet 6. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2013 Leste "Livet i Danmark"... også så jeg på bildene da og tenkte hvor i ******* i Danmark er det du har flyttet til liksom.. La godviljen til og tenkte at lokalbefolkningen sikkert var noen litt rare hjort >Men så kom jeg til vardebildet, og da måtte jeg lese tittelen om igjen. Det kunne jo vært danmark.. Er mye fjell der også!! Siter
Lola Pagola Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Ja det var jo noe som skurret veldig, men når det sto Danmark så måtte jeg jo tro på det 1 Siter
Aslan Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Sjaluuu på omgivelsene dine! Og fine bilder 1 Siter
Irenen Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Ser nydelig ut! Også det badevannet da - herlig 1 Siter
Mardina Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Finnmark er en landsdel som alltid har facinert meg Veldig fine bilder 1 Siter
ElleBelle Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Fine bilder Savner Finnmark! (Æ e finnmarking æ)Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 1 Siter
ToneS Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Nordnorge er så flott altså! To og firbente trives godt ser det ut som? 1 Siter
shira Skrevet 30. August 2013 Rapporter Skrevet 30. August 2013 Finnmark er ikke så mange fra finnmark her?? 1 Siter
LinL Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2013 2 og 4bente trives veldig godt Nå er det bare 1 firbent da, Linus fikk flytte sørover og bli gjeterhund igjen han Kjenner allerede at det var til alles beste, både mitt, Linus og Aro sitt. Så han lever det glade gårdsliv og får være med på jobb, butikken, i traktoren, og ikke minst å sanke sauen fra fjellet nå snart! Her kommer noen stakkars bilder igjen. Jeg har jo ikke kamera, så er fortsatt mobilbilder På tur til Tromsø- lang tur, da får man sitte foran halve turen. Såpass må det nesten være! Beviset på at vi faktisk var i Tromsø. Aro poserer foran kjerska Også ferienaboen til slutt 1 Siter
LinL Skrevet 28. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Kanskje litt vinterbilder. Fortsatt mobilbilder altså, men dere ser greia. Det er ikke ille å gå fottur her ! Dog snudde vi da jeg la merke til himmelen på dette bildet.. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær Begynner å glede meg til dette igjen Finnmark 5 Siter
Aymee Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Herlighet så nydelig! Og folk lurer på hvorfor jeg skal hjem igjen... 1 Siter
MiO Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Fantastisk natur. Jeg har vært i Tromsø (Kvaløysletta) bare en gang, men utsikten.... man glemmer den aldri. Utrolig flott. Fine bilder selv om de "bare" er tatt med mobilkamera! Siter
MaritaS Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Darn altså, nå sitter jeg her i Budapest med tårer i øynene. Nordnorsk natur altså <3 <3 <3 Siter
LinL Skrevet 31. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Ja, det er vakkert! Alt dette er rett utenfor døra mi liksom Siter
MissHeike Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Finnmark Så fine mobil bilder Gleder meg også til sommer nå!! Siter
Snoffe Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Vakre Finnmark Savner den flotte naturen Siter
skilpadde Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Får så lyst til å flytte når jeg ser sånn. Kjempefine bilder! Siter
LinL Skrevet 20. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Noen bilder igjen fortsatt dårlig kvalitet da men Der nede bor jeg 4 Siter
Snoffe Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Så fine bilder! Jeg elsker Finnmark, syntes det er så utrolig vakkert der oppe Gleder meg til å dra tilbake dit en dag 1 Siter
Tabris Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Nydelige bilder! Finmark er fantastisk, men jeg kunne aldri bodd der. Har vært der noen ganger da min samboer er derfra, og jeg savner trærne noe voldsomt. Jeg må ha skog! Hvor i Finmark er det du bor? 1 Siter
Recommended Posts