Siri Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Joda. Greit nok det, men det er allright å ha en inntekt og et sted å bo først også Det er ikke tiden det står på, men fornuft ift å ha livet på stell først. Jeg levde på studielån og bodde i kollektiv da - og det er så himla kjedelig å være fornuftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Jeg levde på studielån og bodde i kollektiv da - og det er så himla kjedelig å være fornuftig Hehe. Det er nok meg i et nøtteskall - jeg er stort sett veldig fornuftig av meg (kjøpet av mini var et unntak!). Akkurat nå begrenser det seg egentlig selv. Vi bor et sted der vi ikke får ha flere hunder. Flytter vi får vi dobbelt så høy husleie. Så da.. Nei. Det er det ikke verdt. Har tross alt to dyr som ennå gir mye av seg sjæl i heimen her Men når ting er på plass - da blir det valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Er det da jeg skal si at jeg fikk min første briard i april det året jeg skrev masteren min? :D Det gikk helt strålende, det, hadde med valpen på "kontoret" og alt var bare fryd og gammen . ...mens jeg fikk Aiko i 2009 da jeg skulle begynne å skrive på masteroppgaven etter 10 mnd på feltarbeid, og skriver fortsatt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Min vel...3 år gamle valp kommer om en uke :D 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Min vel...3 år gamle valp kommer om en uke :D Bare en uke allerede?? Tiden går fort, jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Ultralyd på mandag. Speeeent! Tispen har virket mer glupsk (inntil i går, 3 uker etter inseminering, da og i dag ville hun ikke ha frokost, noe som er svært uvanlig for henne), sovet noe mer og vært generelt "tregere", så jeg krysser alt som krysses kan for at tegnene stemmer. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Ultralyd på mandag. Speeeent! Tispen har virket mer glupsk (inntil i går, 3 uker etter inseminering, da og i dag ville hun ikke ha frokost, noe som er svært uvanlig for henne), sovet noe mer og vært generelt "tregere", så jeg krysser alt som krysses kan for at tegnene stemmer. Hvilken rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Egenoppdrettet tollerkull. Denne gangen etter NUCH Rådeskogen's First Temptation og Am/Can/SE(u)U CH Pikkiokka's Ziggy Stardust CGC AOE AOM JAM RN. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Egenoppdrettet tollerkull. Denne gangen etter NUCH Rådeskogen's First Temptation og Am/Can/SE(u)U CH Pikkiokka's Ziggy Stardust CGC AOE AOM JAM RN. Ååå! Tia er den peneste tolleren jeg vet om! Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Hihi, så hyggelig! Hun er ei bra tispe, så blir veeeldig vanskelig å ikke beholde noe hjemme fra denne kombinasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Hihi, så hyggelig! Hun er ei bra tispe, så blir veeeldig vanskelig å ikke beholde noe hjemme fra denne kombinasjonen Det forstår jeg! Jeg passet henne litt da hun var valp, synes hun er en herlig hund Og skulle jeg hatt toller ville jeg hatt valp etter henne! Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Ja, bortsett fra lyden hennes, er hun veldig bra på "alle" områder, og det forrige kullet hennes ble jo veldig bra Hun får nok med seg ei datter når hun skal hjem denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Ja, bortsett fra lyden hennes, er hun veldig bra på "alle" områder, og det forrige kullet hennes ble jo veldig bra Hun får nok med seg ei datter når hun skal hjem denne gangen Ah, den har jeg ikke opplevd. Ååå, skal Elizabeth ha en til? Gøy! Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Ahh tollervalper er de beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Sambo mener vi ikke trenger kjøpe inn utstyr til valpen, for vi har jo masse etter Amalie... DOOOH!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Valpene er snart 6 uker nå Har falt for denne søtnosen her så hvis hun ikke ser ut til å bli for stor så får jeg denne skjønningen til påske På bildet er hun nesten 5 uker. Virker uendelig lenge til påskeferien nå :) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Valpene er snart 6 uker nå Har falt for denne søtnosen her så hvis hun ikke ser ut til å bli for stor så får jeg denne skjønningen til påske På bildet er hun nesten 5 uker. Virker uendelig lenge til påskeferien nå :) Så søt! Hvor er hun fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Hun er fra en av de to som tidligere samarbeidet under Croft's. De har ikke fått nytt kennelnavn enda så det er litt usikkert hva hun får som kennelnavn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Har valpekullet til oppdretteren min boende hos meg, og denne frøkna skal bli værende her hos oss Chiljas Cirque Du Soleil "Mew" heter hun Og er i dag 8 dager gammel, og er etter NUCH DKCH PLCH NJV-11 Leading Angels Piccadilly Circus "Avalon" og Easy Keen Witted "Kessie" 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Sambo mener vi ikke trenger kjøpe inn utstyr til valpen, for vi har jo masse etter Amalie... DOOOH! Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Valpekullet er ikke avlyst, men det ble litt endringer i avlsplaner. Så jeg tar selv fra kullet 2015 også setter jeg ut på för kullet 2014. Fordeler ved å være oppdretter, man lager de kullene man har 100% tro på og kan faktisk gjøre det også når det passer enselv bedre senere *ler* OG man er garantert valp fra kullet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Valpekullet er ikke avlyst, men det ble litt endringer i avlsplaner. Så jeg tar selv fra kullet 2015 også setter jeg ut på för kullet 2014. Fordeler ved å være oppdretter, man lager de kullene man har 100% tro på og kan faktisk gjøre det også når det passer enselv bedre senere *ler* OG man er garantert valp fra kullet Noen fordeler må det være med å bruke så mye tid og ressurser på å avle fram supre hunder så vi andre slipper det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen 44 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig oioioi :-o lykke til :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts