Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vet ikke hvordan markedet er for det, men jeg prøver:

Selger 3 Victoria Secret bikinioverdeler, i str 32B (tilsvarer 70C - kan brukes av de som er 70b/75a-b, tenker jeg). De er pent og brukt, og kun i en kort periode.

Er av typen "Bombshell Swim Tops Add-2-Cups", og er kjempefine på. Ene er stroppløs, men følger med stropper for halterneck og vanlige skulderstropper.

De var relativt dyre som nye, så derfor prøver jeg å selge dem. Gi bud!

eee535c0-5aa8-48de-80e8-7de88154e1d0_zps

55ea2c8d-c487-495f-9c02-43c10e3fce27_zps

70308cb2-72ff-408a-ae65-5f38186feeb4_zps

Skrevet

Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde litt mindre pupper, for de var virkelig lekre!

Også er de ennå finere på! Og yppelig for de med små som ønsker seg litt større (og med et realt push :lol: )

• Like 1
Skrevet

Feil str :( Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! :P

Åh neeeeida! :P Men er nok mer redd puppen hadde stikki ut :lol:

• Like 1
  • 2 months later...
Skrevet

75 b vil passe tror du? Mye skal du ha?

Jeg vil tro det, men skal ikke si 100% sikkert. Tar i mot bud :P vil ikke si noen pris. Men send meg gjerne pm, så blir vi nok enig om det.
Skrevet

Feil str :( Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! :P

Jeg kjøpte samme type (ved en feiltakelse... så ikke at det stod "add2cups") og fikk pamela-pupper, da jeg bruker litt stor størrelse fra før! :lol: Måtte klippe de opp og rive ut fyllet, så ble bikien passe. Disse bikiniene er skikkelig gode å ha på og er veldig fine! Anbefales!

Skrevet

Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? :) Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye.

Skrevet

Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? :) Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye.

Str skal tilsvare norsk 70C, men den passer nok bedre 70-75a/b (hm-str). Og dette har nok mye pga fyllet å gjøre. Den i midten har også mye innlegg :P

Husker ikke nypris, men rundt 60dollar.

Som Borderen sier, så er disse utrolig gode å ha på seg, så kjipt at jeg må kvitte meg med de...

Skrevet

Så på størrelsene på nett, 70C og 75B går visst på samma str, så da bør det funke. De ser suuperfine ut! Men. Jeg har nok strengt tatt ikke økonomi til å kjøpe noe som helst om dagen. :P Så det får heller være, dessverre. :/

Skrevet

Liker veldig godt den sorte og vil gjerne ha den, om vi blir enige om riktig pris :P men er det evnt mulighet å "holde av" frem til jeg får lønning? :P

Skrevet

Liker veldig godt den sorte og vil gjerne ha den, om vi blir enige om riktig pris :P men er det evnt mulighet å "holde av" frem til jeg får lønning? :P

Send meg PM med hva du ønsker å betale, så blir vi nok helt sikkert enig :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...