Gå til innhold
Hundesonen.no

VS-bikinier


Recommended Posts

Vet ikke hvordan markedet er for det, men jeg prøver:

Selger 3 Victoria Secret bikinioverdeler, i str 32B (tilsvarer 70C - kan brukes av de som er 70b/75a-b, tenker jeg). De er pent og brukt, og kun i en kort periode.

Er av typen "Bombshell Swim Tops Add-2-Cups", og er kjempefine på. Ene er stroppløs, men følger med stropper for halterneck og vanlige skulderstropper.

De var relativt dyre som nye, så derfor prøver jeg å selge dem. Gi bud!

eee535c0-5aa8-48de-80e8-7de88154e1d0_zps

55ea2c8d-c487-495f-9c02-43c10e3fce27_zps

70308cb2-72ff-408a-ae65-5f38186feeb4_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Feil str :( Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! :P

Jeg kjøpte samme type (ved en feiltakelse... så ikke at det stod "add2cups") og fikk pamela-pupper, da jeg bruker litt stor størrelse fra før! :lol: Måtte klippe de opp og rive ut fyllet, så ble bikien passe. Disse bikiniene er skikkelig gode å ha på og er veldig fine! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? :) Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? :) Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye.

Str skal tilsvare norsk 70C, men den passer nok bedre 70-75a/b (hm-str). Og dette har nok mye pga fyllet å gjøre. Den i midten har også mye innlegg :P

Husker ikke nypris, men rundt 60dollar.

Som Borderen sier, så er disse utrolig gode å ha på seg, så kjipt at jeg må kvitte meg med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på størrelsene på nett, 70C og 75B går visst på samma str, så da bør det funke. De ser suuperfine ut! Men. Jeg har nok strengt tatt ikke økonomi til å kjøpe noe som helst om dagen. :P Så det får heller være, dessverre. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...