Gjest Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Det jeg venter på, er regndress i draktsnitt. *pønske på klær for Nesbyen i morgen* ? Ev Siter
Fjollebolle Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Det jeg venter på, er regndress i draktsnitt. *pønske på klær for Nesbyen i morgen* Ikke helt, men definitivt penere enn vanlig regnjakke (noe dyrere og da): http://www.norwegianrainshop.com/ Siter
Guest Michellus Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Nope. Mine preferanser går i retning av mellomstore og store hunder med lang pels, og små hunder som ikke er kortbeinte og som har lite pels. Sånn er det bare. Såååå... Langhårsbelger? Langhårsschäfer? Riktig svar på "Synes du jeg er fin i denne kjære?" er jo "Jeg synes du er fin uansett jeg elskling". Men Pingo ville ha min mening om en jakke på NKK Lillestrøm, og da fikk jeg spørsmålet om jeg syntes A eller B var finest, med tilleggskommentaren at jeg ikke fikk si at hun er fin uansett. :lol: Kjenner til følelsen Får den "jeg synes du er fin uansett jeg elskling" selv hele tiden Siter
Aslan Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Antropologen i meg får veldig lyst til å dra på utstilling nå... Forresten... hva pleier sånne bedlington- mennesker å ha på seg, tro? Jeg titter like mye på folk som hunder de gangene jeg drar meg på ustilling 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Antropologen i meg får veldig lyst til å dra på utstilling nå... Forresten... hva pleier sånne bedlington- mennesker å ha på seg, tro? Bedlingtondamene er definitivt draktmennesker. Siter
Lola Pagola Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Antropologen i meg får veldig lyst til å dra på utstilling nå... Forresten... hva pleier sånne bedlington- mennesker å ha på seg, tro? Det må jo jeg finne ut av snart ja! Siter
SFX Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 ? Ev Ikke helt, men definitivt penere enn vanlig regnjakke (noe dyrere og da): http://www.norwegianrainshop.com/ Men det er jo bare jakker - det må være full pen drakt, med en bukse som er regntett og har pent snitt, som er lett å løpe i, og ja. 1 Siter
Nirm Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Men det er jo bare jakker - det må være full pen drakt, med en bukse som er regntett og har pent snitt, som er lett å løpe i, og ja. Løpe uten? da sikrer du deg sikkert noen cert hos mannlige dommere. Og forresten. Vi vet jo at de som vinner på utstilling gjør det fordi de kjenner dommer, betaler for det, ligger seg til det og slikt. Aldri fordi hundene deres er best. 1 Siter
Renate A Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Jeg syns dette var så riktig, at det må gjentaes Det er akkurat slik jeg tenker også. Dommeren har jo pyntet seg, så jeg burde vise respekt og pynte meg litt selv. Jeg driver også å hopper rundt i prøverommet når jeg prøver på utstillingsklær. Løper litt frem og tilbake i gangen, bøyer meg, sitter meg ned på knær osv Min mor hjalp meg med antrekk de første gangene jeg skulle stille ut, siden jeg selv ikke visste så mye og var ganske ung. Da stilte jeg slik som Carro92. Dressbukse, skjorte og en vest. Jeg skal innrømme at jeg plukket opp skjørt ideen fra utstilling. Jeg trives mye bedre i skjørt. Jeg føler meg mer feminin og da føler jeg meg bedre Jeg bruker faktisk mange av utstillingsdressjakkene mine på fritiden. Noen av skjørtene også. Hver for seg da. Om jeg skal pynte meg en kveld kan jeg fint ta på meg noe slikt. Så nei, det stemmer ikke at jeg aldri ville gått med slike klær utenom utstilling. Jeg føler meg ikke som en bestemor ihvertfall, selv om jeg vet mange fra jobb har ledd når de har sett utstillingsbilder av meg Og tydeligvis noen herfra også. Men folk vil alltid tenke ting om hvordan andre går kledd, selv om jeg ikke kan forstå hvorfor folk bryr seg, så lenge man ikke kler seg skikkelig vulgært. La folk gå kledd slik som de vil Den drakten var kjempe lekker!! Er noe i den duren jeg syntes vi som er "unge" kunne hatt på og ikke disse draktene med helt like farger på jakke og skjørt, samt ingen smarte snitt, drakten din er liksom i en helt annen liga enn de andre draktene 4 Siter
Anette Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Løpe uten? da sikrer du deg sikkert noen cert hos mannlige dommere. Og forresten. Vi vet jo at de som vinner på utstilling gjør det fordi de kjenner dommer, betaler for det, ligger seg til det og slikt. Aldri fordi hundene deres er best. Men har du tenkt over hvor MANGE forskjellige de må ligge med for å få alle titlene? Om du tenker en internasjonal hund liksom..... Siter
Nirm Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Men har du tenkt over hvor MANGE forskjellige de må ligge med for å få alle titlene? Om du tenker en internasjonal hund liksom.... Ikke mer enn fem for en INT NORD UCH om man planlegger litt fornuftig og venter til hunden kommer i riktig alder vel? 3 x cert i Norge, der to er også med CACIB 1 x cert & CACIB i Sverige 1 x cert & CACIB i Danmark 2 Siter
Guest Michellus Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 :lol: Dere er serisøt gale hele gjengen. Og jeg elsker det! Marie, synes drakten din er veldig fin jeg, ikke tantete i det hele tatt Siter
Guest 2ne Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Ikke mer enn fem for en INT NORD UCH om man planlegger litt fornuftig og venter til hunden kommer i riktig alder vel? 3 x cert i Norge, der to er også med CACIB 1 x cert & CACIB i Sverige 1 x cert & CACIB i Danmark Pluss et par brukshund-dommere om man har brukshundrase Siter
Stine Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Ikke mer enn fem for en INT NORD UCH om man planlegger litt fornuftig og venter til hunden kommer i riktig alder vel? 3 x cert i Norge, der to er også med CACIB 1 x cert & CACIB i Sverige 1 x cert & CACIB i Danmark Oj, Tuva har bare fått CACIB av 1 kvinnelig dommer 1 Siter
Synnikken Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Shit... Jeg som jakter siste cacibet... Siter
Guest Michellus Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Shit... Jeg som jakter siste cacibet... Well, you know what you gotta do honey Siter
Nirm Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Pluss et par brukshund-dommere om man har brukshundrase Da blir det litt hardere, men ennå innenfor gjenomsnitsantallet for partnere i Norge sikkert. Oj, Tuva har bare fått CACIB av 1 kvinnelig dommer Du vet vi er glad i deg selv om du kjører begge filer? Shit... Jeg som jakter siste cacibet... Var ikke du blitt singel nå da? Da er det bare å stå på! Siter
Stine Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Du vet vi er glad i deg selv om du kjører begge filer? Godt å høre Siter
Guest Jonna Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 OMG ikke vist jeg at jeg var ett ludder Siter
TonjeM Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 OMG ikke vist jeg at jeg var ett ludder Billig sådan også - betales med sløyfer!! Siter
Toril Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Ingen fare Jeanette,jeg kjenner veldig mange sånne internasjonale luddere jeg ,kjempe trivelige folk hele gjengen! 3 Siter
Nirm Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 OMG ikke vist jeg at jeg var ett ludder Hva man ikke lærer om seg selv her inne. Siter
Nirm Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 BIS = Best In Sex. Og da snakker vi ikke om kjønn. 6 Siter
Guest Jonna Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Ingen fare Jeanette,jeg kjenner veldig mange sånne internasjonale luddere jeg ,kjempe trivelige folk hele gjengen! :lol: Siter
Recommended Posts