Mari Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Billig sådan også - betales med sløyfer! Billig? Hun betaler for å være et ludder jo. Hva er det, 300 kroner hver gang, pluss alt rundt? JeanetteH er en egen liga av ludder hun. 7 Siter
QUEST Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Løpe uten? da sikrer du deg sikkert noen cert hos mannlige dommere. Og forresten. Vi vet jo at de som vinner på utstilling gjør det fordi de kjenner dommer, betaler for det, ligger seg til det og slikt. Aldri fordi hundene deres er best. Nja..det kommer vel an på, om den mannlige dommeren interesserer seg for kvinnelig ynde, eller ei.. ;D Endelig noen som har innsett hvordan premiefordelingen foregår! Siter
Tinkie Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Riktig svar på "Synes du jeg er fin i denne kjære?" er jo "Jeg synes du er fin uansett jeg elskling". NEI, det er det mest irriterende svaret jeg vet om. Siter
SFX Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Løpe uten? da sikrer du deg sikkert noen cert hos mannlige dommere. Og forresten. Vi vet jo at de som vinner på utstilling gjør det fordi de kjenner dommer, betaler for det, ligger seg til det og slikt. Aldri fordi hundene deres er best. Eh... Jeg tror sjansen er større for cert om jeg løper i burka enn i nettoen, men det er nå så Og hvorfor tror dere noen av oss maser tidlig om dommerlister? Vi må jo planlegge våre sexkapader! Det er jo det fiffige med å være ringsekretær - dommermiddagen på lørdagen er en eneste stor strategisatsing. Dommerlister og kalendere er med, og en ny pakke kondomer. Juppjupp. 7 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Syns beskrivelsen av de som stiller belger som overvektige og at de driver med utstilling fordi det er den sporten de orker, kombinert med det bildet av alvekostymet, siden de er så alveaktive, gav litt for eh interessante bilder i hodet mitt Siter
Guest Jonna Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Billig? Hun betaler for å være et ludder jo. Hva er det, 300 kroner hver gang, pluss alt rundt? JeanetteH er en egen liga av ludder hun. Jaaaaa! Egen liga (du vet du har konkurranse instinkt når...... ) Siter
Nirm Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Eh... Jeg tror sjansen er større for cert om jeg løper i burka enn i nettoen, men det er nå så Og hvorfor tror dere noen av oss maser tidlig om dommerlister? Vi må jo planlegge våre sexkapader! Det er jo det fiffige med å være ringsekretær - dommermiddagen på lørdagen er en eneste stor strategisatsing. Dommerlister og kalendere er med, og en ny pakke kondomer. Juppjupp. Nå skjønner vi disse dommertrådene. Det er ikke hva slags hundetyper de liker, men handlertyper! 2 Siter
SFX Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Nå skjønner vi disse dommertrådene. Det er ikke hva slags hundetyper de liker, men handlertyper! Og hvorfor tror du JEG begynte på dommerutdannelsen??? 5 Siter
Nirm Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Og hvorfor tror du JEG begynte på dommerutdannelsen??? Sikre deg et nyp hver helg? Siter
Ingvild Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Sikre deg et nyp hver helg? Men siden alle menn som stiller hund er homofile blir det kanskje ikke så mye på SFX likevel? Siter
Nirm Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Men siden alle menn som stiller hund er homofile blir det kanskje ikke så mye på SFX likevel? Hm. Da kommer hun til å bli veldig skuffet. Siter
SFX Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Men siden alle menn som stiller hund er homofile blir det kanskje ikke så mye på SFX likevel? Hvem har sagt jeg ville sparket damene ut av senga? 5 Siter
Gjest Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Men har du tenkt over hvor MANGE forskjellige de må ligge med for å få alle titlene? Om du tenker en internasjonal hund liksom.... svjv trenger man ikke ligge med dem, bare spandere middag og/eller bruke hverandres hunder i avl Siter
Margrete Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Men siden alle menn som stiller hund er homofile blir det kanskje ikke så mye på SFX likevel? Schæferdommer dah så klart! Rottweilere har vel å sin dose med mennemenn. Så dette blir bra likevel det SFX, skal se det blir noe på deg lell Siter
Guest LXT Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Men har du tenkt over hvor MANGE forskjellige de må ligge med for å få alle titlene? Om du tenker en internasjonal hund liksom.... Jeg har ikke så mye igjen der på den ene hunden faktisk! Blir spennende med Finland og Danmark etterhvert Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Hvem har sagt jeg ville sparket damene ut av senga? Hm, kanskje jeg å begynne å stille alikevel? Skal du dømme minibull, eller må jeg kjøpe meg en hund til? 1 Siter
Tinkie Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 svjv trenger man ikke ligge med dem, bare spandere middag og/eller bruke hverandres hunder i avl Nå synes jeg du ble i overkant seriøs her. :lol: Siter
AnnChristin Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Og hvorfor tror dere noen av oss maser tidlig om dommerlister? Vi må jo planlegge våre sexkapader! Det er jo det fiffige med å være ringsekretær - dommermiddagen på lørdagen er en eneste stor strategisatsing. Dommerlister og kalendere er med, og en ny pakke kondomer. Juppjupp. Det forklarer ramaskrikene på facebook hver gang det blir domnerendring i siste liten ;-) 7 Siter
SFX Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Hm, kanskje jeg å begynne å stille alikevel? Skal du dømme minibull, eller må jeg kjøpe meg en hund til?Jeg begynner jo i gruppe 2, men kan godt utvide spontant til gruppe 3 ved behov?Også håper jeg alle ferskere soniser forstår hva som er tull og ei i denne tråden... 1 Siter
Aslan Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Også håper jeg alle ferskere soniser forstår hva som er tull og ei i denne tråden... Det blir vel fort grobunn for et hissig blogginnlegg evt leserbrev til Hundesport 3 Siter
Stine Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg begynner jo i gruppe 2, men kan godt utvide spontant til gruppe 3 ved behov? Også håper jeg alle ferskere soniser forstår hva som er tull og ei i denne tråden... Tull? Er vi ikke blodig seriøse!? Nei, det kan vel være greit å ta med at det faktisk er tull, man veit jo faktisk aldri hvordan folk kan reagere Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg begynner jo i gruppe 2, men kan godt utvide spontant til gruppe 3 ved behov?Også håper jeg alle ferskere soniser forstår hva som er tull og ei i denne tråden... Jeg skjønner ikke hva du mener og har begynt jakten på en engelsk mastiff som ikke sikler. 3 Siter
SFX Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg skjønner ikke hva du mener og har begynt jakten på en engelsk mastiff som ikke sikler.*sette seg ned med standarden for engelsk mastiff* 5 Siter
QUEST Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Vi som kjører i begge filer, har mange fordeler, også i utstillingsringen.. 6 Siter
Guest Michellus Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Syns beskrivelsen av de som stiller belger som overvektige og at de driver med utstilling fordi det er den sporten de orker, kombinert med det bildet av alvekostymet, siden de er så alveaktive, gav litt for eh interessante bilder i hodet mitt Skal jeg ta bilde for deg så du får se det live? Siter
Recommended Posts