Fillerya Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Dersom du var på stranden alene, enten i Norge eller i utlandet, hvem ville du spurt om hjelp til å smøre deg på ryggen? Som mann, ville man kanskje ikke spurt en annen mann? Ville man spurt en jente på samme alder? Ville man spurt en eldre dame? Som dame ville du spurt en kjekk mann på din egen alder? En jente som lå på stranden med sin kjæreste? Kom på dette dillemmaet da jeg lå alene på standen i sommer og min datter på 2 måneder var til liten hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Selvsagt den kjekke alenefaren med barn på min sønns alder Nei, jeg vet sannelig ikke jeg. Kjenenr jeg meg selv rett hadde jeg nok ikke spurt noen. Jeg er litt der at jeg ikke er så glad i at fremmede skal klå på meg. Massasje kan gå an liksom, men, på stranda. Nei, tror jeg hadde gnidd det ut så godt jeg kunne selv. Jeg kommer ganske godt til de fleste steder selv (har testet akkurat nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Det kommer litt ann på situasjonen, for er man singel så kan man jo benytte anledningen til å "knytte kontakter", men dersom man er opptatt så er det vel best å holde seg til en person man vet ikke vil legge mer i det enn å bare smøre på ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg er hypermobil og klarer å smøre meg selv. Det er godt kjenner jeg, for fy søttan for et kleint scenario! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg hadde ikke spurt noen. Hadde smurt meg selv på ryggen så godt jeg kunne, og solt framsiden mest. Så hadde jeg håpa på å ikke bli for solbrent der jeg ikke hadde fått smørt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Tror hvis jeg hadde spurt noen hadde det blitt en person av samme kjønn som meg og ca samme alder - hvorfor aner jeg ikke Evt en "mamma-aktig" person i mellom 40 og 50 et sted - hvis hun så trivelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Aldri. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg klarer også å smøre meg selv på ryggen, men det er jo lettere å få hjelp. Hadde nok fiksa det selv så lenge det ikke var kjentfolk der, men hvis jeg skulle ha spurt, så hadde jeg spurt enten han kjekke som ikke så ut til å ha noen frøken med seg, eller en dame. Alder spiller ingen rolle. Smøring på ryggen liksom, gjort på en to tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Aldri. Men tenk da, om hun søte på stranden faktisk sa ja! Hadde ikke det vært litt stas da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Men tenk da, om hun søte på stranden faktisk sa ja! Hadde ikke det vært litt stas da? Jeg hadde aldri turt å gå bort å spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 såpass fleksibel at jeg klarer det meste selv på ryggen og kjøper solkrem på sprayflaske evt soler bare fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg hadde aldri turt å gå bort å spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Men OM jeg skulle spurt noen, måtte det jo være hun søte som ikke var sammen med en fyr der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 ville heller risikert et malignt melanom enn å spørre fremmede om hjelp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg soler meg ikke Men altså, nei, tja, ville nok smurt meg så godt jeg kunne selv (man kan dekke overraskende mye), og helst sola meg foran ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Men OM jeg skulle spurt noen, måtte det jo være hun søte som ikke var sammen med en fyr der. Nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg er også hypermobil og hadde klart det sjæl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Tror vi kan konkludere med at vi alle hadde fiksa biffen selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Hypermobilitet FTW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Hypermobil her også, så går helt fint å smøre ryggen selv...heldigvis Tror jeg heller hadde blitt solbrent enn å spurt en fremmed om å bli smurt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Tror vi kan konkludere med at vi alle hadde fiksa biffen selv Ikke alle her er hypermobile. så vi blir heller solbrente... Jeg må jo tørre å smile til søte jenter først. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Ikke alle her er hypermobile. så vi blir heller solbrente... Jeg må jo tørre å smile til søte jenter først. Hopp i det Nirm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg er ikke hypermobil, men klarer helt fint å smøre meg sjøl. Hadde aldri falt meg inn å spørre noen andre, ikke engang de jeg faktisk er på stranda med. Det har jeg forøvrig fått tilbakemeldinger på at jeg godt kan være litt mindre strikt på, fordi det kunne jo hende at min venninne som jeg reiste med i varme strøk i 4 mnd faktisk hadde lyst til å hjelpe meg med noe også, ikke bare omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Jeg er ikke hypermobil, men klarer helt fint å smøre meg sjøl. Hadde aldri falt meg inn å spørre noen andre, ikke engang de jeg faktisk er på stranda med. Det har jeg forøvrig fått tilbakemeldinger på at jeg godt kan være litt mindre strikt på, fordi det kunne jo hende at min venninne som jeg reiste med i varme strøk i 4 mnd faktisk hadde lyst til å hjelpe meg med noe også, ikke bare omvendt. Nå klarer jeg det selv, men før da vi venninnene var på tur, så smurte vi hverandre faktisk på ryggen når jeg tenker meg om. Det var helt vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Har så myke ledd at jeg kan legge beina på nakken. Dessverre er jeg mann, så det er ikke så mye attraktivt som det er mistenkelig. Uansett, enkle praktiske oppgaver som å smøre seg på ryggen er langt ifra noe problem. Heldigvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts